Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

پروازهای تهران به کانادا

 

پروازهای تهران به کانادا

 

یافتن بهترین ایرلاین پرواز به کانادا یکی از دغدغه‌های افرادی است که برای مهاجرت کانادا اقدام کرده‌اند و توانسته‌اند ویزای این کشور را دریافت کنند.

برای سفر به این کشور ایرلاین‌های مختلفی فعالیت می‌کنند اما از آن‌جایی که ایران بنا به دلایل زیادی هیچ ایرلاین مستقیمی با کانادا ندارد، در نتیجه افراد باید به کشورهایی سفر کنند که خطوط پروازی را به ایران و همچنین کانادا داشته باشند.

معمولا افراد مهاجر که اقامت کانادا را دریافت می‌کنند، می‌خواهد ایرلاینی را برگزینند که از لحاظ امکانات رفاهی و همچنین قیمت نسبت به سایر خطوط پرواز بهتر باشد.

اما باید گفت به این دلیل که پرواز تابع گزینه‌های مختلف است، بنابراین نمی‌توان از هر لحاظ پرواز مطلوبی را برای همه مسافران در نظر گرفت.

برای رفتن به کانادا باید ساعات زیادی را در هوا سپری کرد. به همین علت باید ایرلاینی انتخاب شود تا در مسیر توقف‌های کوتاه داشته باشد و از خستگی شما بکاهد.

در این مطلب قصد داریم درباره بهترین ایرلاین پرواز به کانادا صحبت کنیم و تعدادی از این ایرلاین‌ها را نیز برای شما مثال بزنیم تا در مواقع لزوم برای سفر به کشور کانادا از آن‌ها بهره ببرید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

ایرلاین مناسب برای سفر به کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

با این‌که افراد به‌صورت سلیقه‌ای می‌توانند ایرلاین پرواز خود را انتخاب کنند اما توجه به ویژگی‌های زیر می‌تواند سفری راحت‌ و بدون دردسر را برای مسافران فراهم آورد.

از جمله ویژگی‌هایی که باید بهترین ایرلاین پرواز به کانادا داشته باشد عبارت هستند از:

  • نوع برخورد آن‌ها با پاسورت‌های کشور ایران
  • قیمت بلیط‌ها
  • طول مسیر پرواز
  • مقررات و قوانین پرواز
  • خدمات اضافی پرواز از جمله میزان بار تحویلی و بار همراه
  • سرویس‌دهی داخل هواپیما
  • میزان انعطاف‌پذیری و نوع برخورد ایرلاین در شرایط ویژه

 

قیمت بلیط ایرلاین

 

به‌طور کلی بسیاری از مسافران در مرحله اول به قیمت بلیط‌ها نگاهی می‌اندازند و براساس آن، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. گرچه باید گفت که این روش کاملا اشتباه است، زیرا قیمت‌ها تحت شرایط زمانی مختلف متغیر خواهند بود.

علاوه بر این شرکت‌های هواپیمایی با استفاده از ترفندهای ویژه، به‌شکلی قیمت‌گذاری خود را انجام می‌دهند که مسافران در آخر مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوند.

به همین علت لازم است تا مسافران قبل از خرید بلیط قوانین و مقررات پروازها را بررسی کنند و از قیمت آن‌ها اطلاعات کافی به دست بیاورند.

باید دقت داشته باشید در صورتی که قصد استرداد بلیط، تغییر تاریخ برگشت یا هر کار دیگری را دارید باید از شرایط و مقررات شرکت هواپیمایی به‌طور کامل مطلع باشید. بنابراین می‌توان گفت هزینه بلیط با توجه به شرایط شخصی مسافران تعیین می‌شود و برای همه یکسان نخواهد بود.

 

طول مسیر پرواز

 

نکته دیگری که در انتخاب بهترین ایرلاین پرواز به کانادا اهمیت دارد، طول مسیر پرواز است. شرکت‌های هواپیمایی قطر و امارات به‌صورت مجزا چندین سفر از تهران به دوحه و قطر دارند.

با این‌حال افرادی که برای مهاجرت کانادا می‌خواهند بلیط تهیه کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این شرکت‌های هوایمایی در جنوب کشور قرار دارند. مسافران باید از تهران به جنوب بروند و دوباره از آسمان ایران عبور کنند و به سمت غرب به پرواز در بیایند.

همان‌طور که متوجه شدید در این صورت مدت زمان سفر طولانی‌تر خواهد شد و چندین ساعت از وقت شما هدر خواهد رفت. حال اگر به جای ایرلاین‌های کشورهای عربی از ایرلاین‌های کشور ترکیه استفاده کنید، زمان سفر شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

علاوه بر این از آن‌جایی که برای ورود به کشور ترکیه به ویزا نیازی نیست، بنابراین در صورت توقف در فرودگاه استانبول می‌توانید از این شهر و دیدنی‌های آن نیز بازدید کوتاهی داشته باشید.

 

پروازهای تهران به کانادا

 

در ادامه به بررسی بهترین ایرلاین پرواز به کانادا می‌پردازیم. این ایرلاین‌ها به انواع تک توقف و چند توقف دسته‌بندی می‌شوند و هر کدام از آن‌ها شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی زیادی را در بر می‌گیرند.

 

پرواز تهران به کانادا با یک توقف

 

همان‌طور که از نام این پرواز مشخص است، افراد برای مهاجرت به کانادا در طول مسیر فقط یک بار توقف خواهند داشت. بنابراین مسافران مسافت بسیار زیاد و طولانی را باید در هواپیما سپری کنند. با توجه به این‌که مسافت طولانی است، هواپیما توقفی کوتاه در بین راه خواهد داشت و بعد از آن به پرواز به سمت کانادا ادامه می‌دهد.

با آن‌که این پروازها بسیار طولانی هستند اما مسافران با انتخاب درست بهترین ایرلاین پرواز به کانادا توالی زمان را متوجه نخواهند شد و در نتیجه مدت زمانی که در هواپیما می‌گذرانند به بهترین شکل ممکن سپری می‌شود.

همچنین به این دلیل که این پروازها مستقیم هستند، بنابراین فقط به ویزای کانادا نیاز است و با داشتن این ویزا می‌توانید به‌راحتی وارد خاک این بهشت مهاجرتی شوید.

 

پرواز مستقیم تهران به ونکوور با یک توقف

 

در حال حاضر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا مسئولیت پروازهای مستقیم تهران به ونکوور را به عهده دارد. این خطوط هواپیمایی میان مسافران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و پروازهای زیادی را از تهران به مقاصد دیگر کشورها انجام می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های این ایرلاین می‌توان به متصل بودن اینترنت در زمان پرواز، گرفتن کارت آنلاین پرواز، منوی غذای مفصل با حق انتخاب، هواپیماهای ایرانی و برنامه‌های متنوع در طول پرواز اشاره کرد.

 

پروازهای مستقیم تهران به مونترال با یک توقف

 

  • ایرلاین قطر
  • ایرلاین ترکیش
  • ایرلاین لوفت هانزا که در بالا توضیحات تکمیلی را در مورد آن بیان کردیم.
  • ایرلاین ترکیش: این شرکت، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و پروازهای خود را به بیش از ۳۰۰ مقصد در سراسر دنیا به‌طور مستقیم انجام می‌دهد.

 

پروازهای مستقیم تهران به تورنتو با یک توقف

 

چندین شرکت‌ هواپیمایی هستند که از طریق ایرلاین‌های آن‌ها می‌توان از تهران به تورنتو به‌صورت مستقیم با یک توقف کوتاه، سفر کرد. این ایرلاین‌ها بهترین ایرلاین پرواز به کانادا به شمار می‌روند.

  • ایرلاین ترکیش
  • ایرلاین لوفت هانزا
  • ایرلاین اکراین
  • ایرلاین اتریشی
  • ایرلاین امارات

 

پرواز تهران به کانادا با چند توقف

 

در ابتدا باید بدانید پروازهای چند توقفه به پروازهایی گفته می‌شود که مسافران در طول پرواز در چند کشور متوقف می‌شوند و باید هواپیمای خود را عوض کنند.

این پروازها که توسط بهترین ایرلاین پرواز به کانادا انجام می‌شوند، طرفداران خاص خود را دارند. زیرا بسیاری از مسافران بر این عقیده هستند که این نوع پروازها می‌تواند خستگی ناشی از طولانی بودن مسیر پرواز را کاهش دهد. علاوه بر این افراد می‌توانند برای مدت زمان هرچند کم از هواپیما بیرون آیند و استراحت کنند.

در بعضی از موارد دیده شده است که این نوع پروازها قیمت کمتری نسبت به پروازهای مستقیم دارند و تفاوت قیمت آشکاری بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

افرادی که با این نوع ایرلاین‌ها برای مهاجرت کانادا و اقامت در آن جا اقدام می‌کنند، نیازی به دریافت ویزای کشورهایی ندارند که در آن توقف خواهند داشت. به‌عنوان مثال در صورت توقف در یکی از کشورهای اروپایی نیازی به داشتن ویزای شنگن نیست.

البته مسافران باید بدانند که در مواقع توقف نباید از فرودگاه خارج شوند یا در آن کشور توقف طولانی مدت داشته باشند. علاوه بر این مسافران باید زمان حرکت پرواز بعدی را نیز به یاد داشته باشند تا از آن جا نمانند.

 

پروازهای تهران به تورنتو با چند توقف در مسیر

 

چند نامزد دریافت عنوان بهترین ایرلاین پرواز به کانادا را که در طول مسیر چند توقف دارد در زیر نام بردیم:

  • قطر ایرویز: مسیر این ایرلاین ابتدا از تهران به دوحه با هواپیمای قطری، دوحه به مونیخ با هواپیمای قطری و مونیخ به تورنتو به لوفت هانزا است.
  • ترکیش: پرواز ایرلاین ترکیش ابتدا از تهران به استانبول با هواپیمای ترکیش، استانبول به پراگ با هواپیمای ترکیش و پراگ به تورنتو با هواپیمای ایر کانادا انجام می‌شود.
  • پگاسوس: مسیر این ایرلاین از تهران به استانبول، استانبول به رم و رم به تورنتو است.
  • اتریش: مسافران این ایرلاین از تهران به وین، وین به مونترال و از مونترال به تورنتو سفر می‌کنند.
  • اطلس گلوبال: مسافران با استفاده از خط هواپیمایی اطلس گلوبال ابتدا از تهران به استانبول و از استانبول به آمستردام می‌‌روند. سپس با خط هواپیمایی KLM راهی تورنتو کانادا می‌شوند.
  • عمان ایر: این خط پرواز مسافران را از تهران به مسقط و از مسقط به لندن منتقل می‌کند. مسافران نیز از لندن با خط هواپیمایی کانادا ایر به تورنتو می‌روند.

 

پروازهای تهران به ونکوور با چند توقف در مسیر

 

  • قطر ایرویز: مسیر این پرواز از تهران به دوحه، دوحه به مونیخ و مونیخ به ونکوور با هواپیمای لوفت هانزا انجام می‌شود.
  • امارات: این شرکت هواپیمایی مسافران خود را از تهران به دبی، دبی به لندن با هواپیمای امارات و از لندن به ونکوور با پرواز وست جت می‌برد.
  • ترکیش ایرلاین: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین ترکیه افرادی را که برای مهاجرت کانادا اقدام کرده‌اند از تهران به استانبول و از استانبول به زوریخ منتقل می‌کند. در زوریخ مسافران با پرواز ایر کانادا به ونکوور خواهند رفت.

 

پروازهای تهران به مونترال با چند توقف در مسیر

 

این ایرلاین‌ها از بهترین ایرلاین پرواز به کانادا به شمار می‌روند.

  • آئروفلوت: مسافران از طریق این خط پرواز از تهران به مسکو می‌روند. سپس با خط پرواز ایر فرانس از مسکو به فرانسه و از فرانسه به مونترال کانادا منتقل می‌شوند.
  • ترکیش: مسافران این خط پروازی ابتدا از تهران به استانبول خواهند رفت. سپس در استانبول با خط پرواز لوفت هانزا به فرانکفورت خواهند رفت و از فرانکفورت نیز با خط پرواز کانادا ایر به منترال می‌روند.

 

 پروازهای کانادا به ایران

 

در ادامه تعدادی از پروازهای کانادا به ایران را بررسی می‌کنیم.

  • پرواز ونکوور به تهران با یک توقف با خط هواپیمایی لوفت هانزا
  • پرواز ونکوور به تهران با چند توقف با خطوط هواپیمایی وست جت، ایر کانادا و ژیامن ایرلاینز
  • پرواز تورنتو به تهران با یک توقف با خطوط هواپیمایی لوفت هانزا و ترکیش
  • پرواز تورنتو به تهران با چند توقف در مسیر با خطوط هواپیمایی آلیتالیا و ایر کانادا
  • پرواز منترال به تهران با یک توقف با خطوط هواپیمایی ترکیش، لوفت هانزا و اتریشی
  • پرواز منترال به تهران با چند توقف در مسیر با خطوط هواپیمایی ایر فرانس، ایر کانادا و لوفت هانزا سیتی لاین

 

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین ایرلاین پرواز به کانادا را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که متوجه شدید ایرلاین‌های زیادی وجود دارند که مسافران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند.

دقت داشته باشید که برای پروازهای چند توقفه در صورتی که با خطوط پرواز اروپایی به کانادا سفر می‌کنید ویزای کانادا کافی است و نیازی به ویزای کشورهای دیگر نخواهد بود.

با این‌حال اگر با ایرلاین‌های غیر از ایرلاین‌های اروپایی تصمیم به سفر گرفتید، قبل از خرید بلیط شرایط و کانکشن‌های ویزای فرودگاهی را مورد بررسی قرار دهید و بعد از آن برای خرید بلیط اقدام کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با بخش پرواز آریا اوج پرواز تماس بگیرید.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید