Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

تعیین وقت سفارت

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

دریافت سریعترین زمان وقت سفارت

وقت سفارت آلمان،وقت سفارت سوئد،وقت سفارت ایتالیا،وقت سفارت هلند،وقت سفارت بلژیک،وقت سفارت دانمارک،وقت سفارت نروژ،وقت سفارت فنلاند،وقت سفارت انگلیس،وقت سفارت سوئیس..

 

02632255012     02632255013   -   02632255014   -   02632255015   -    02632255016   

 

تعیین وقت سفارت

فرآیند دریافت ویزای کشورها، شامل مراحل مختلفی است که برای برخی کشورها، مرحله ای با عنوان گرفتن وقت مصاحبه یا تعیین وقت سفارت نیز وجود دارد که کشورهایی نظیر؛ ایالات متحده امریکا، انگلیس، کانادا، کشورهای حوزه شینگین، استرالیا و ... را شامل می شود. متقاضیان دریافت ویزا از این کشورها، پس از تکمیل فرم های مربوط به نوع درخواست ویزای خود می بایست اقدام به دریافت وقت مصاحبه یا به اصطلاح "وقت سفارت" نمایند. چالشی که در این مسیر وجود دارد این است که به علت تعداد بالای درخواست ها و محدود بودن زمان ها مصاحبه موجود، متقاضیان همواره دغدغه تعیین وقت سفارت را دارند. علاوه بر این، بحث پرداخت هزینه آنلاین نیز وجود دارد که هزینه مذکور بایستی به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت ارزی مثل ویزا کارت و مسترکارت پرداخت شود. آریا اوج پرواز با دانش چندین ساله در این حوزه می تواند متقاضیان دریافت ویزا را یاری کند و مشاوره های ارزشمندی ارائه کند.

 

فرآیند مصاحبه سفارت در دفاتر VFS

 

عنوان مصاحبه و کیفیت انجام آن در بین سفارتخانه های کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. در برخی کشورها این موضوع در حد تحویل مدارک، احراز هویت از طریق حضور فیزیکی متقاضی و انگشت نگاری ( بیومتریک) است. در حالی که در برخی دیگر سخت گیری های زیادی انجام می گیرد و افسر مصاحبه با فرد متقاضی، مصاحبه کاملی انجام می دهد. بر همین اساس کشورهایی که مصاحبه پیچیده ای ندارند، فرآیند تحویل مدارک و احراز هویت را در سالهای اخیر به کارگزاری VFS Global سپرده اند. کشورهایی مثل فرانسه، چک، نروژ، هلند، اتریش، سوئیس، نیوزلند جز این کشورها هستند. دفاتر وی اف اس گلوبال مدارک را از متقاضیان دریافت می کنند و با انجام فرآیند انگشت نگاری ، پرونده وی را جهت صدور ویزا به سفارتخانه مربوطه ارسال می کنند.

مراحل تعیین وقت سفارت

 

در حالت کلی مراحل أخذ ویزای کشورهای مختلف به صورت آنلاین بوده و با ایجاد اکانت روی وبسایت های مهاجرتی و کنسولگری شروع می شود. برای این کار با انتخاب کشور مورد نظر، متقاضی اطلاعات تکمیلی را به صورت اینترنتی یا مراجعه به حضوری به سفارت خانه کشور مذکور کسب می کند. مدارک لازم را تهیه کرده و اقدام به ایجاد حساب کاربری روی وبسایت سفارت خانه یا اداره مهاجرت و مسافرت کشور مقصد می نماید.

 

 

 

در ادامه با بررسی زمان های مصاحبه در دسترس، زمان مطلوب را انتخاب می نماید. تقریبا تمامی کشورهایی که به متقاضیان وقت مصاحبه تخصیص می دهند، هزینه ای با عنوان هزینه تعیین وقت سفارت دارند که بایستی به صورت آنلاین پرداخت شود. همچنین قابل توجه است که زمان های مصاحبه در دو حالت عادی و فوری با هزینه های متفاوت ارائه می شود و بر اساس فورس زمانی پیش روی کاربر، قابل انتخاب است. کاربر با انتخاب روز مصاحبه و پرداخت هزینه آن، منتظر روز مصاحبه می ماند.

 

وقت سفارت برخی کشور ها در سفارت خانه های آن کشور و در داخل ایران انجام می گیرد و در برخی دیگر، به علت عدم وجود سفارت خانه در ایران، در سفارت خانه کشورهای همسایه انجام می گیرد.

 

متقاضی دریافت ویزا در روز مصاحبه و مراجعه حضوری به سفارت کشور مقصد فرآیند مصاحبه خود را تکمیل می کند و منتظر پاسخ بررسی سفارت خانه می ماند.

وقت سفارت کشورهای پر تقاضا

دریافت وقت سفارت امریکا

برای دریافت وقت سفارت امریکا متقاضی ابتدا می بایست فرم DS-160 خود را که به صورت الکترونیکی است تکمیل نموده تا با کد تایید DS-160 بتواند اقدام به ایجاد اکانت برای دریافت وقت سفارت نماید. در حال حاضر پروسه مربوط به وقت سفارت امریکا در سه کشور همسایه انجام می گیرد که به پیشنهاد خود وبسایت اداره مهاجرت امریکا می باشد.

 

• وقت سفارت امریکا در ترکیه
• وقت سفارت امریکا در امارات
• وقت سفارت امریکا در ارمنستان

 

 

فرایند تعیین وقت سفارت امریکا و صدور ویزا برای شهروندان ایرانی، در سه کشور فوق تعریف شده است و با کیس های درخواست ایرانیان بیشتر ارتباط دارند. این در حالی است که در سایر سفارت خانه های امریکا در دیگر کشورها نیز امکان تعیین وقت وجود دارد. متقاضیان می بایست به این نکته نیز توجه نمایند که با توجه به تاریخ و برنامه ورودشان به امریکا حد اقل ۲ تا ۳ ماه زودتر اقدام به دریافت وقت سفارت نمایند تا در پروسه صدور ویزا مشکلی بوجود نیاید.

وقت سفارت امریکا | تهران پیکاپ
 

 

 

 

دریافت وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس در همان مراحل تکمیل فرم سفارت انجام می گیرد و پس از پرداخت هزینه سفارت می توانید اقدام به دریافت وقت سفارت و تعیین روز مصاحبه و ارائه مدارک و پاسپورت به سفارت نمایید. در حال حاضر امکان دریافت وقت سفارت انگلیس در تهران و دیگر کشور ها امکان پذیر است و متقاضیان با توجه به شرایط خود می توانند اقدام به دریافت ویزا نمایند.

 

نکته مهمی که در زمینه دریافت ویزای انگلیس وجود دارد این است که در حالت وقت مصاحبه عادی، پاسپورت متقاضی در روز مصاحبه از وی دریافت شده و بعد از بررسی امکان صدور ویزا و در صورت تایید آن، در بازه زمانی ۱۴ روز کاری به وی عودت داده می شود.

دریافت ویزای انگلیس | کرج پیکاپ
 

دریافت وقت سفارت کانادا

برای وقت سفارت کانادا نیز مشابه سایر کشورها لازم است متقاضی به صورت آنلاین اقدام به دریافت وقت سفارت کند. در حالت کلی موضوعی که برای دریافت ویزای کانادا استفاده می شود، عنوان مصاحبه استفاده می شود ولی عموما در روز مشخص شده، فرایند انگشت نگاری یا به اصطلاح وقت بیومتریک انجام می گیرد. متقاضی با توجه به محل درخواست انگشت نگاری که در فرم درخواست ویزا درخواست کرده است، بایستی در کشور و شهر مذکور حضور داشته باشد و انگشت نگاری را انجام دهد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که افرادی که به صورت خانوادگی اقدام به گرفتن وقت مصاحبه می کنند، بایستی برای تمامی اعضای خانواده که درخواست ویزا کانادا داشته اند، وقت انگشت نگاری دریافت نمایند. شهروندان ایرانی عمدتا در کشورهای ترکیه( شهر آنکارا، استانبول)، امارات متحده عربی( شهر دبی) و ارمنستان( شهر ایروان) اقدام به ثبت وقت سفارت می کنند.

 

• متقاضی ویزای کانادا، بایستی رسید وقت سفارت را همراه خود داشته و در روز انگشت نگاری و حضور در دفتر انگشت نگاری کانادا یا به اصطلاح وک (VAC) ارائه نماید.

وقت مصاحبه سفارت کانادا | کرج پیکاپ

مدارک مورد نیاز جهت انجام آزمایش های پزشکی

 

مدارکی که فرد متقاضی باید در روزهای مصاحبه همراه داشته باشد:

 

  1. ارائه کارت شناسایی عکس دار و امضا دار همانند پاسپورت، گواهی نامه
    • عینک یا لنز ( در صورت استفاده )
    • سوابق پزشکی
    • فرم آزمایش های پزشکی (IMM 1017 E )
    • فرم واکسیناسیون انجام شده در ایران

موارد واکسیناسیون که فرد متقاضی بایستی قبل از روز مصاحبه انجام داده باشد:

  • موارد زیر نیز در کشور محل مصاحبه باید انجام  گیرد:
    • سرخک، سرخجه ،اوریون (MMR)
    • هپاتیت
    • مننژیت (چهار ظرفیتی)
    • آبله مرغان
    • ذات الریه (پنوموکوک)
    • آنفولانزا
    • دیفتری و کزاز 
    • عکس رادیولوژی
    • آزمایش  خون

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید