Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

ارسال مدارک به امریکا و کانادا

 

نحوه ارسال مدارک به امریکا و کانادا

در فرآیند دریافت پذیرش از دانشگاههای خارج از کشور، دانشجویان نیاز دارند که با دانشگاه های مقصد مکاتبات اداری داشته باشند که در برخی موارد علاوه بر ارسال الکترونیکی مدارک، لازم است اصل مدارک و ریزنمرات نیز برای دانشگاه ارسال گردد. علاوه بر این برخی دانشگاه ها فرایند ارسال و دریافت یا معادل سازی مدارک دانشگاهی را به موسساتی تخصصی نظیر WES می سپارند. از این رو، ارسال مدارک همیشه با حساسیت های مثل؛ ارسال در سریعترین زمان، اطمینان و اعتماد به توانایی شرکت ارسال کننده، تجربه کافی شرکت، تحویل به موقع مدارک به دانشگاه یا موسسه و ... همراه است.

 

 

ارسال مدارک به امریکا و کانادا

 

آریا اوج پرواز  با تجربه چندین ساله در حوزه ارسال و دریافت داکیومنت های بین المللی که عمدتا ارسال به دانشگاه های امریکا و کانادا بوده است، تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به کار می بندد تا بسته های پستی و مدارک تحصیلی را در سریعترین زمان ارسال نماید. هدف اصلی آریا اوج پرواز در این حوزه، جذب رضایت حداکثری مشتریان و ایجاد وفاداری در آنان است.

 

 

مدارک و اسنادی که متقاضیان به آریا اوج پرواز ارائه می کنند، با استفاده از بهترین شرکت های پستی بین المللی در دسترس همچون UPS, FEDEX, DHL ارسال می شود. شرکای تجاری آریا اوج پرواز با حساسیت انتخاب می شوند تا ارسال مدارک با کیفیت بالاتری انجام گیرد. به همین دلیل، ارائه خدمات در قالب سرویس ارسال سریع (EXPERES) در بازه زمانی اعلام شده انجام می گیرد. علاوه بر این، مدارک و بسته های ارسالی در آریا اوج پرواز، قابلیت رهگیری از مبدأ تا مقصد را از طریق " پیگیری سفارش" دارا می باشند.

آریا اوج پرواز

 

راهنمای استفاده از سرویس ارسال مدارک

 

      • بسته های ارسالی از طریق آریا اوج پرواز با ابعاد و اندازه های استاندارد پستی بوده و حداقل وزن قابل محاسبه ۵۰۰ گرم می باشد و بسته های با وزن بیشتر با گام های ۵۰۰ گرم ضریب افزایش قیمت خواهند داشت که برای محاسبه هزینه تمام شده می توانید مقصد و وزن محصول خود را در ماشین حساب وارد نمایید تا هزینه نهایی ارسال به شما اعلام گردد.
      • مدت زمان تحویل مدارک شما از زمان تحویل به دفتر آریا اوج پرواز تا دانشگاه (مقصد) در کشور آمریکا و کانادا و اروپا ۵ الی ۷ روز کاری است و زمان تحویل مدارک شما به شهر دبی ۱-۳ روز کاری می باشد.
      • آریا اوج پرواز آمادگی پذیرش مدارک را از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه را دارد ولی زمان مناسب برای تحویل مدارک به دفتر آریا اوج پرواز قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز های مذکور می باشد.
      • در زمان تحویل مدارک و بسته پستی آدرس گیرنده و فرستنده را کامل و به فرمت انگلیسی وارد نمایید.
      • در زمان تحویل مدارک و بسته پستی آدرس گیرنده و فرستنده را کامل و به فرمت انگلیسی وارد نمایید.
      • بسته های پستی از طریق کشور واسط و با هماهنگی کوریرهای بین المللی(شرکت های پست بین المللی) صورت می گیرد. برای رهگیری بسته پستی خود می توانید شماره سفارش خود را در باکس رهگیری سفارش سایت وارد نمایید و آخرین آپدیت های مربوط به بسته خود را در سایت آریا اوج پرواز دریافت نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی آنلاین به مشتریان است.
۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید