Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

بهترین مکانها برای سفر در فصل بهار

 

سفر به شهر آسمان‌خراش‌ها با تور دبی

 

 سفر به شهر آسمان‌خراش‌ها با تور دبی


دبی با وجود آسمان خراش‌ها و زرق و برقی که دارد مانند یک آهنربا گردشگران را به خود جذب می‌کند.  هیچ جای دنیا مثل دبی نیست! طلوع‌ آسمان آبی با منظره‌ای از ساختمان‌های لوکس، آب‎های صاف در حاشیه شهر و چشم‎انداز زیبای برج خلیفه با انبوهی از فعالیت‎ها و سرگرمی‌های متنوع شما را وسوسه می‌کند که حداقل برای یک‌بار هم که شده به دبی سفر کنید. بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های زمستان و اوایل فصل بهار است.


 در باغ میراکل دبی با گل ها عکس بگیرید 

 

 در باغ میراکل دبی با گل ها عکس بگیرید

 

بهار مترادف با گل است. و در کجای جهان می‌توانید نفیس‌ترین مجموعه گل‌ها را به میراکل دبی مشاهده کنید؟ این باغ فقط از اکتبر تا آوریل باز است. بنابراین اگر در بهار برای سفر به دبی برنامه‌ریزی می‌کنید، هرگز این مقصد شگفت انگیز بهاری را از دست ندهید.  

هیجان و ماجراجویی در دبی با آتلانتیس آکواونچر 

 

هیجان و ماجراجویی در دبی با آتلانتیس آکواونچر

 

اگر در سفر به دنبال تفریح و هیجان هستید، بازید از آتلانتیس آکواونچر جذابیت زیادی برای شما خواهد داشت. پارک آبی Aquaventure با  فعالیت‌های آبی متنوع به شما احساس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. در پارک آبی آتلانتیس آکواونچر می‌توانید در آب شیرجه بزنید و از تجربه لذت‌بخش تماشای حیوانات دریایی و سواری‌های خارق‌العاده‌ای که شما را با عزیزانتان به سفری متفاوت می‌برد، لذت ببرید.  باید گفت که شما با ماجراجویی و کسب تجربه‌های جدید فقط یک قدم فاصله دارید پس همین حالا تور دبی خود را رزرو کنید! 
 
در دلفیناریوم، با دلفین ها بازی کنید 

 

در دلفیناریوم، با دلفین ها بازی کنید

 

دلفیناریوم دبی یکی دیگر از نقاط توریستی است که باید برای فصل بهار از آن بازدید کنید. اگر بازی با دلفین‌ها و فوک‌ها برای شما سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، مطمئنا اوقات خوشی را در آن‌جا خواهید داشت.  
 
خوش‌گذرانی در ساحل با تور آنتالیا 

 

خوش‌گذرانی در ساحل با تور آنتالیا

 

شهر آنتالیا به راحتی بهترین شهر تفریحی ترکیه است.  این شهر که در کنار سواحل دریای مدیترانه قرار دارد یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گردشگران در تور ترکیه بوده است.  سواحل دیدنی، تاریخ غنی و سبک زندگی جذاب، بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند.  این شهر پر از ماجراجویی است و به عنوان مروارید مدیترانه در نظر گرفته می‌شود.  آنتالیا چهارمین شهر پربازدید جهان است و زیبایی آن تنها یکی از دلایلی است که باعث شده تا این شهر بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد.  بهار در آنتالیا کاملاً شگفت‌انگیز است. روشن، آفتابی و گاهی بارانی! 
 
شهر قدیمی کالیچی

 

شهر قدیمی کالیچی

 

کالیچی، شهر قدیمی آنتالیا، دارای تاریخ طولانی و غنی است و بسیاری از ویرانه‌های باستانی و آثار باستانی از دوران روم حفظ شده‌است. قدم زدن در اطراف شهر قدیمی آنتالیا یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در تور ترکیه انجام دهید، زیرا می‌توانید از خیابان‌های زیبای پر از معماری خیره کننده و فروشگاه‌های رنگارنگ لذت ببرید. 
 
سواحل آنتالیا 

سواحل ترکیه نفس گیر است و آنتالیا سواحل زیبایی را ارائه می‌دهد. با این حال، برای لذت بردن از بهترین‌ها، باید در هتل‌هایی با ساحل خصوصی اقامت داشته باشید. 
 
بندر قدیمی آنتالیا 
 
بندر آنتالیا یکی از مهم‌ترین بنادر در سواحل جنوبی آناتولی بود و امروزه مکانی با رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است. همچنین این مکان نقطه شروع بسیاری از تورهای قایق سواری است. 
 
 
سفر به بزرگترین کشور جهان با تور روسیه 
 
روسیه در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. بزرگ‌ترین کشور جهان با تاریخ غنی و فرهنگ رنگارنگ شما را شیفته خود خواهد کرد. گنبدهای پیازی نمادین و رنگارنگ کرملین تصویری ماندگار از کشوری است که تا همین اواخر سرزمینی اسرارآمیز بود. روسیه اکنون به عنوان مقصدی هیجان‌انگیز برای سفر و تعطیلات شناخته می‌شود. 
فصل بهار، روسیه را از خواب زمستانی طولانی خود بیدار می‌کند و شروع به افزودن رنگ به منظره سفید زمستانی می‌کند. گل‌ها شکوفا می‌شوند و درختان شروع به بازسازی شاخ و برگ خود می‌کنند. پارک‌ها و باغ‌ها مملو از مردم محلی است. از آنجایی که بسیاری از جشنواره‌ها در بهار برگزار می‌شوند، بهترین زمان برای آشنایی با فرهنگ روسی است. شما می‌توانید موزه‌ها و کاخ‌ها را در اوقات فراغت خود بدون ازدحام معمول گردشگران بگردید. شاهد رژه نظامی باشکوه روز پیروزی در مسکو باشید یا به کارلیا بروید تا از زیبایی بکر آن لذت ببرید. 
 


تماشای شب‌های سفید در سن پترزبورگ 

 

تماشای شب‌های سفید در سن پترزبورگ

 

اگر تصمیم دارید در پایان بهار به روسیه سفر کنید، مطمئن شوید که در پایان ماه می در سن پترزبورگ هستید تا "شب های سفید" نمادین را که در اواخر ماه می و روزهای اول ژوئن رخ می‌دهد، تجربه کنید. در طول این «شب‌ها» جایی که شب در واقع هرگز اتفاق نمی‌افتد  شهر واقعاً جادویی است، در این زمان مردم محلی در خیابان‌ها برای پیاده‌روی آخر شب قدم می‌زنند و مجموعه‌ای از نمایش‌های موسیقی در فضای باز به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود . تجربه "شب سفید" پایان بهار را واقعاً بهترین زمان برای سفر به روسیه تبدیل می‌کند اگر به دنبال تجربه متفاوتی هستید که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید در فصل بهار در تور روسیه شرکت کنید. 
 


شرکت در جشنواره عید پاک در مسکو 


 

شرکت در جشنواره عید پاک در مسکو

 

مردم مسکو دوست دارند جشن بهار را در قالب جشنواره عید پاک برگزار کنند. این جشنواره مهم‌ترین تعطیلات کلیسای ارتدکس است که مردم با پخت پنکیک‌های روسی و نواختن زنگ کلیساها این عید را جشن می‌گیرند. 

 
پیاده روی در میدان سرخ 

 

پیاده روی در میدان سرخ

 

به سختی جایی در روسیه محبوب‌تر از میدان سرخ مسکو وجود دارد. میدان سرخ واقع در مرکز شهر،  به عنوان قلب پایتخت روسیه و کل کشور است. این بنا که در اواخر قرن پانزدهم ساخته شد، از آن زمان به عنوان نقطه کانونی در زندگی اجتماعی و سیاسی روسیه بوده است و شاهد بسیاری از رویدادهای تاریخی مانند اعدام، تظاهرات، و رژه نظامی می‌باشد. این میدان به عنوان یک سایت میراث جهانی یونسکو، خانه برخی از مهم‌ترین بناهای دیدنی روسیه از جمله کرملین، مقبره لنین، کلیساهای تاریخی و غیره است. با پیاده‌روی در این میدان و بازدید از این جاذبه‌ها، با تاریخ پرفراز و نشیب میدان سرخ آشنا شوید و ببینید چه چیزی آن را در بین مردم محلی و مهمانان شهر بسیار محبوب کرده است. 
 
 
سفر به بهشت با تور تایلند 

 

سفر به بهشت با تور تایلند

 

تایلند کشوری شگفت‌انگیز است که با ساحل‌های شنی با آب‌های فیروزه‌ای، غذاهای خوشمزه و عجیب و کلاب‌های شبانه متنوع گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. همه چیز برای تعطیلات بهاری عالی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ به طور معمول، بهار در تایلند از ژانویه تا مارس شروع می‌شود. متوسط ​​دما در تایلند در طول فصل بهار معمولاً در اواسط 30 درجه سانتیگراد است که معمولاً با رطوبت بالای 75٪ ترکیب می شود! 


جزیره پوکت

 

جزیره پوکت

 

پوکت یکی از محبوب‌ترین مقاصد در تور تایلند است که در دریای آندامان تایلند قرار دارد. این جزایر تحت سلطه جنگل‌های بارانی، جزیره‌های کوهستانی و سواحل زیبا با آب‌های بکر هستند. این شهر خانه بسیاری از استراحتگاه‌ها و هتل‌ها، رستوران‌ها و بارهای سطح بالا است. با رفتن به شهر پوکت، با کاوش در هر گوشه شهر با توقف در رستوران‌ها، بارها و کافه‌های آرام، لذتی بی‌پایان را خواهید دید. این یک مکان ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات بهاری است. 
 


جزایر فی‌فی در پوکت تایلند

 

جزایر فی‌فی در پوکت تایلند

 

جزایر کو ‌فی‌فی یا فی‌فی زنجیره‌ای از جزایر در جزایر پوکت هستند که در آن می‌توانید سواحل زیبای این جزایر را مشاهده کنید. این جزایر تحت سلطه ساحل شنی سفید با آب فیروزه‌ای قرار دارند. این بهترین نقطه برای انجام بسیاری از فعالیت‌های خارج از منزل مانند شنا و غواصی است. در تعطیلات بهاری می‌توانید این مکان را به عنوان یکی از بهترین مقصدهای خود در تایلند در نظر بگیرید. 
در جزیره فی‌فی هیچ وسیله نقلیه موتوری وجود ندارد و همه در همه جا پیاده‌روی می‌کنند، زیرا جزیره واقعا کوچک است. همچنین باید گفت غذای این جزیره خوشمزه و ارزان است.منبع: hi holiday

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید