Change Language
خط مستقیم 427 40 44 0935

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

هتل های یوآل دبی

 

معرفی هتل های 5 ستاره دبی UALL یوآل

 

⭐️ اقامت در هتل یوآل دبی تجربه منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد، زیرا مقایسه با دیگر هتل‌ها امکانات کاملتری ارائه می‌دهد و تمامی درخواست‌‌ها و نیازهای مسافران را پوشش می‌دهد. با رزرو بهترین هتل یوآل دبی به تمامی نیازهای خود در یک اقامتگاه دسترسی خواهند داشت.
به عنوان مثال برای استراحت، تفریح، صرف غذا، خرید و غیره دیگر نیازی به ترک هتل ندارند و همه نیازهای فوق و دیگر خواسته‌های آنها به راحتی تامین می‌شود. به عبارت دیگر هتل های Uall دبی با دریافت هزینه‌ اولیه از میهمانان خود، بسیاری از خدمات، تفریحات متنوع، غذاهای خوشمزه، اقامت باکیفیت و غیره را به آنها ارائه می‌دهند و میهمان با پرداخت هزینه اولیه می‌توانند بدون نگرانی از افزایش هزینه‌ها از تمامی خدمات و امکانات هتل بر حسب نیاز خود استفاده ببرند.

بهترین هتل‌های یوآل دبی

 

سطح کیفیت امکانات هتل یوآل دبی در مقایسه با دیگر هتل‌ها نظیر هتل های 4 ستاره دبی بهتر است و اقامتگاه‌هایی که به عنوان هتل Uall خوانده می‌شوند، رفاه و سرویس دهی باکیفیت‌تری دارند. همچنین تنوع غذاها، نوشیدنی‌ها امکانات رفاهی و تفریحی آنها در مقایسه با دیگر هتل‌ها بسیار بیشتر است.
بطور کلی هزینه رزرو هتل یوآل نسبت به هتل‌های دیگر بیشتر است و علاقمندان به اقامت در بهترین هتل یوآل دبی باید هزینه بیشتری برای رزرو پرداخت کنند. اما در عوض با اقامت در این هتل‌ها دسترسی به تفریحات لاکچری دبی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های مازاد به غیر از هزینه رزرو هتل نیز به راحتی برای میهمانان امکان‌پذیر می‌شود. 
همه امکانات و خدمات هتل‌های یوآل با رزرو هتل و پرداخت هزینه اولیه به میهمانان ارائه می‌شود. به این ترتیب با رزرو هتل دیگر نیاز نیست که مسافران برای استفاده از خدمات و امکانات هتل هزینه دیگری پرداخت کنند.
در واقع مهم‌ترین تفاوت هتل Uall در مقایسه با دیگر هتل‌ها عدم نیاز به پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات هتل در مدت زمان اقامت است و همه خدمات و امکانات با رزرو هتل برای میهمانان امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های Uall دبی برای مسافرین معرفی خواهد شد.

هتل یوآل 5 ستاره جی ای بیچ 

 

هتل جی ای بیچ

 

یکی از بهترین هتل های Uall دبی شامل هتل ۵ ستاره جی ای بیچ است و نزدیکی ساحل جبل قرار دارد. به نحوی که فقط با 8 دقیقه پیاده‌روی می‌توان از ساحل جبل به این هتل رسید. برخی از امکانات هتل یوآل دبی جی ای بیچ شامل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ زیبا، زمین تنیس و منطقه ساحلی خصوصی، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، وای فای و اینترنت رایگان و باشگاه مخصوص کودکان است. علاوه بر موارد نام برده این هتل دارای یک تراس زیبا و دلباز و همچنین سونا نیز است.
هتل جی ای بیچ به صورت 24 ساعته از میهمانان پذیرش می‌کند و همچنین در آن یک رستوران وجود دارد که انواع غذاهای محلی، بین المللی، مدیترانه‌ای، هندی و ایتالیایی را به میهمانان ارائه می‌دهد. حتی کسانی که گیاهخوار هستند نیز می‌توانند در این رستوران غذای مناسب و حلال را برای خود سفارش دهند.

 

هتل یوآل 5 ستاره جی ای لیک وی

 

هتل جی ای لیک وی

 

یکی از هتل های 5 ستاره دبی شامل هتل  جی ای لیک وی است. این هتل یوآل دبی امکانات بسیار متنوعی دارد و در نزدیکی ساحل جبل علی واقع شده است. برخی از مهمترین امکانات آن شامل پارک خصوصی رایگان، استخر، باغ، مرکز تناسب اندام، فضای باز، تراس، منطقه ساحلی خصوصی و غیره هستند.
در هتل یوآل دبی جی ای لیک وی یک رستوران وجود دارد که میهمانان می‌توانند غذاهای مختلف هندی، چینی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و همچنین غذاهای حلال گیاهی و بدون گلوتن را سفارش دهند.
دیگر امکانات قابل دسترسی در هتل ۵ ستاره جی ای لیک وی شامل حمل و نقل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتصال وای فای رایگان، باشگاه کودکان، سونا، اسکواش بازی، بیلیارد، پینگ پنگ و جکوزی است. مهمانان می‌توانند با ماشین شخصی خود نیز وارد محوطه هتل شوند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره جی ای پام تری کورت

 

هتل جی ای پام تری کورت

 

هتل یوآل دبی جی ای پام تری کورت یکی از هتل‌های 5 ستاره است که ۶ استخر سونا و یک سالن خصوصی ۸۰۰ متری را در قلب خود جای داده است. همچنین در آن یک باغ سرسبز، امکانات تفریحی متنوع، باشگاه مخصوص کودکان نیز در دسترس میهمانان وجود دارد.
این هتل دارای ۲۱۲ سوئیت بزرگ و دلباز است و تمامی سوئیت‌های آن مجهز به بالکن و تراس خصوصی با چشم انداز روبه ساحل و باغ‌، وان حمام، دوش پخش کننده، دی وی دی، تلویزیون ال ای دی، مینی بار و غیره هستند.
پیشخدمت خصوصی رایگان برای نگهداری از کودکان خردسال، استخر، سالن، 25 بار و رستوران، بوفه بین‌المللی با منظره روبه استخر، ماساژ بدن و صورت، درمان‌های مو و ناخن،  اسپای، سونای بخار و سونای خشک از دیگر امکاناتی هستند که به میهمانان این هتل لوکس و ۵ ستاره ارائه می‌شود.

 

هتل یوآل ۵ ستاره ریکسوس د پالم

 

هتل ریکسوس د پالم

 

هتل یوآل دبی ریکسوس د پالم نیز یک هتل 5 ستاره ساحلی و اقامتگاه لوکس است که می‌توان با اقامت در آن به امکانات مختلفی دسترسی داشت. این هتل لوکس ۵ ستاره ۳۱۶ سوئیت دارد و همه اتاق‌های آن یک بالکن با منظره‌ای رو به دریا دارند.
فضای داخلی و همچنین همه اتاق‌های آن دارای طراحی بسیار بروز و مدرنی هستند و در همه اتاق‌ها امکاناتی نظیر اینترنت و وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام، محفظه دوش شیشه‌ای و جکوزی در دسترس میهمانان قرار دارد.
یکی از امکانات خاص ریکسوس د پالم شامل رستوران آلاتورکا است و میهمانان می‌توانند برای صرف غذا در طول روز به آن مراجعه کنند. علاوه بر گزینه نام برده یک رستوران دیگر با نام لاولی در آن وجود دارد که به صورت اختصاصی غذاهای مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد.
میهمانان هتل ۵ ستاره ریکسوس د پالم برای صرف غذاهای دریایی نیز می‌توانند به رستوران آکوا آدمو مراجعه کنند. همچنین دو رستوران دیگر نیز در کنار ساحل و استخر وجود دارد که می‌توان برای صرف خوراکی‌های مختلف و همچنین انواع نوشیدنی در شب از آنها خدمات دریافت کرد.
در این هتل مجموعه‌ای از درمان‌های شاهانه نظیر ماساژ بالی، سوئدی و تایلندی ارائه می‌شود و میهمانان می‌توانند برای رفع خستگی بدن خود از آنها استفاده ببرند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره موون پیک ریزورت

 

هتل موون پیک ریزورت دبی

 

هتل یوآل دبی موون پیک ریزورت یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره است که می‌توان برای اقامت در دبی آن را انتخاب کرد. هتل مدرن موون پیک ریزورت ۳۱۳ آپارتمان لوکس و اتاق دارد و تمامی اتاق‌های آن مبله بوده و دارای طراحی و دکوراسیون کاملاً شیک هستند.
در همه اتاق‌ها یک میز کار و یک نشیمنگاه لوکس وجود دارد و نور خورشید از پنجره‌های بزرگ به طور کامل به داخل اتاق‌ها راه پیدا می‌کند، از این‌رو اتاق‌های آن از روشنایی طبیعی ایده‌آلی برخورد هستند.
همچنین در همه اتاق‌ها یک مینی بار و یک دستگاه قهوه ساز نیز وجود دارد. دیگر ویژگی آپارتمان‌های این هتل لوکس داشتن آشپزخانه مجهز به همراه ماشین لباسشویی، یخچال و غیره است. در هتل یوآل موون پیک ریزورت امکانات مختلفی نظیر استخر روباز، باشگاه ورزشی، ماساژ‌های جوانسازی کره‌ای و غیره را به میهمانان ارائه می‌شود. 
هتل یوآل دبی موون پیک ریزورت ۶ رستوران وجود دارد و از طریق آنها می‌توان خیلی راحت به انواع غذاهای هندی، عربی و بین المللی دسترسی پیدا کرد. میهمانان می‌توانند برای سرگرم شدن و همچنین استفاده از اوقات فراغت خود به کلوپ شبانه این هتل بروند و پارکینگ خصوصی رایگان و اینترنت رایگان استفاده کنند.
هتل موون پیک ریزورت در مقابل بیمارستان آمریکایی قرار گرفته است و از آن تا جاده شیخ زاید فقط ۵ دقیقه فاصله وجود دارد. همچنین مرکز خرید وافی و شهرک بهداشت دبی نیز پس از ۵ دقیقه پیاده‌روی از این هتل قابل دسترسی هستند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره ریکسوس باب البحر

 

هتل ریکسوس باب البحر

 

هتل یوآل دبی ریکسوس باب البحر در ساحل جزیره آل مرجان قرار دارد و یک هتل رأس‌الخیمه به شمار می‌رود. همه اتاق‌های آن مبله بوده و دارای امکانات کاملی نظیر چای‌ساز برقی، تلویزیون صفحه تخت، بالکن با چشم انداز پانورامایی دریا و یخچال کوچک هستند.
در هتل ریکسوس باب البحر ۷  سالن میزبانی و بار، ۶ رستوران آلاکارت و یک رستوران بوفه وجود دارد. همه میهمانان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند به سرویس اتاق دسترسی داشته باشند.
همچنین امکان شنا در استخر روباز در همه ساعات شبانه روز و گرفتن آفتاب در ساحل برای میهمانان امکان‌پذیر است. دیگر امکانات هتل شامل یک مرکز تناسب اندام مجهز، باشگاه نوجوانان اسپا و باشگاه کودکان هستند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره دکاو روتانا ریزورت

 

هتل دکاو روتانا ریزورت

 

هتل یوآل دبی دکاو روتانا ریزورت نمادی از هنر و فرهنگ عرب بوده و در ساحل شهر راس الخیمه قرار گرفته است و دارای ۴ بار و دو رستوران است. هتل ۵ ستاره دکاو روتانا ریزورت ۱۹۶۹ فوت ساحل خصوصی دارد و همه اتاق‌های آن دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، منطقه نشیمن، تراس و بالکن هستند و به سبک عربی معاصر طراحی و مبل شده‌اند.
هتل یوآل دبی دکاو روتانا ریزورت دارای یک ویلای مجلل با ویو رو به دریا و باغ بوده و میهمانان می‌توانند از ویلای آن به صورت رایگان استفاده کنند. در رستوران‌های این هتل می‌توان به انواع غذاهای مدیترانه‌ای، نوشیدنی‌ها، تنقلات سبک و غذاهای شرقی دسترسی داشت.
همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز به جدیدترین تجهیزات ورزشی، کلاب ورزش، انواع ورزش‌های آبی، گلف و خدمات ماهیگیری نیز از دیگر امکانات لوکس آن هستند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره اینترکانتیننتال راس

 

هتل اینترکانتیننتال راس

 

یکی دیگر از هتل‌های آل دبی که در منطقه راس الخیمه امارات قرار دارد  شامل اینترکانتیننتال راس است و از ساحل مالیبو در منطقه مینا حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد.
برخی از امکانات هتل یوآل دبی اینترکانتیننتال راس شامل پارکینگ خصوصی رایگان، دوچرخه رایگان، باغ، استخر روباز، باشگاه کودک، رستوران، اتاق همراه با اینترنت وای فای رایگان و سرویس اتاق هستند. همچنین همه اتاق‌های آن مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، میز کار، بالکن با منظره رو به دریا حوله و تشک هستند. در همه اتاق‌ها یک آشپزخانه کوچک به همراه دستگاه قهوه ساز در دسترس میهمانان قرار دارد.
کارکنان این هتل یوآل دبی به زبان‌های فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و عربی مسلط بوده و به همین دلیل می‌توانند به راحتی با میهمانان ارتباط برقرار کنند. ساحل گردانادا و مینا العرب فقط ۲.۵ کیلومتر از هتل اینترکانتیننتال راس فاصله دارند و مرکز خرید الحمرا یکی از مراکز خرید پرطرفدار و معروف دبی نیز در فاصله ۹ کیلومتری آن واقع شده است.
سیم کارت رایگان فرودگاه دبی شامل یک سیم کارت رایگان است که در فرودگاه دبی به گردشگران بالای ۱۸ سال ارائه می‌شود. این سیم‌کارت ۱ گیگابایت دیتای رایگان برای ۲۴ ساعت دارد. بنابراین دارندگان آن پس از ۲۴ ساعت برای دسترسی به اینترنت باید بسته اینترنتی بخرند؛ اما کسانی که در هتل اینترکانتیننتال راس اقامت می‌کنند، به دلیل دسترسی به اینترنت و وای فای رایگان، در هنگام حضور در هتل برای دسترسی به اینترنت نیاز به خرید بسته ندارند.

 

هتل یوآل ۵ ستاره رادیسون ریزورت

 

هتل رادیسون ریزورت دبی

 

هتل یوآل دبی رادیسون ریزورت یک هتل ۵ ستاره است که فقط چند قدم از ساحل غربی پالم جمیرا فاصله دارد. این هتل امکانات رایگان مختلفی نظیر مرکز تناسب اندام، استخر روباز و غیره را به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین همه اتاق‌های آن دارای حمام خصوصی با دوش، تهویه هوا، تلویزیون ال سی دی، محل نشیمن، صندوق امانات، لوازم بهداشتی و سشوار هستند.
کسانی که در هتل رادیسون ریزورت اقامت کرده و نمی‌خواهند برای بازدید از جاهای دیدنی و توریستی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می‌توانند اقدام به اجاره ماشین در دبی کنند و در مدت اقامت خود در این شهر ماشین شخصی در اختیار داشته باشند.
زیرا این هتل دارای پارکینگ خصوصی رایگان است و می‌توان پس از گشت و گذار در خیابان‌های دبی ماشین را بدون دغدغه در پارکینگ خصوصی رایگان محل اقامت خود پارک کرد.
در هتل رادیسون ریزورت یک رستوران وجود دارد که می‌توان از آن انواع غذاهای مکزیکی، مدیترانه‌ای، آمریکایی، غذاهای گیاهی و بدون لبنیات را سفارش داد.

 

شرایط رزرو هتل های یوآل دبی

هتل یوآل های دبی، با ارائه ترکیبی از زیبایی مدرن و سنتی، یکی از هتل‌های برجسته دبی است که خدمات ممتازی به میهمانان ارائه می‌دهد. برای رزرو در این هتل، میهمانان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی هتل، اپلیکیشن‌های موبایل یا تماس تلفنی اقدام کنند. هتل معمولاً پیشنهادات ویژه‌ای در ایام خاص و تخفیف‌های فصلی ارائه می‌دهد، بنابراین بهره‌مندی از این فرصت‌ها می‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین، برای جلوگیری از هرگونه مشکل در زمان ورود، توصیه می‌شود که رزرو خود را به موقع و با در نظر گرفتن سیاست‌های کنسلی هتل انجام دهید. اطمینان از در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و ویزای امارات متحده عربی نیز برای ورود به دبی ضروری است.

 

⭐️ رزرو بهترین هتل یوآل دبی با آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز ⭐️

 

از بهترین هتل‌های امارات می‌توان به به هتل یوآل دبی اشاره کرد. قیمت رزرو بهترین هتل یوآل دبی در مقایسه با دیگر هتل‌های آن بالا است؛ اما در عوض کسانی که این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند خیلی راحت به بسیاری از تفریحات لاکچری دبی دسترس داشته باشند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.
هتل های Uall دبی برای مسافرین شرایط ایده‌آلی را تدارک دیده‌اند و میهمان فقط با پرداخت هزینه رزرو هتل و بدون نگرانی از افزایش هزینه‌های خود می‌تواند از تمامی امکانات و خدمات لوکس هتل بهره ببرند.
به عبارت دیگر بهترین هتل یوآل دبی ایده‌ال‌ترین امکانات را به میهمانان ارائه‌ می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها این دسته از اقامت‌گاه‌های دبی را به دیگر موارد ترجیح می‌دهند.
آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز یکی از سایت‌های گردشگری معتبر است که به مشتریان خود کمک می‌کند، بلیط هواپیما و تور دبی را با مناسب‌ترین قیمت بخرند و همچنین بر حسب شرایط خود بهترین هتل در دبی را برای اقامت انتخاب کنند. این مجموعه به مشتریان مشاوره و راهنمایی رایگان ارائه می‌دهد و کارشناسان آن با توجه به تخصص و تجربه خود مهمترین نکات سفر به دبی و اقامت در آن را به مسافران گوشزد می‌کنند.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

خرید تور تبریز با اتوبوس و بلیط هواپیما آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز

تور تبریز

۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۹۰۰,۰۰۰ تومان
خرید تور رشت شمال کشور با اتوبوس VIP و بلیط هواپیما آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز

تور رشت

۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان۵,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۶۰۰,۰۰۰ تومان

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید