Change Language
خط مستقیم 427 40 44 0935

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

معرفی 10 هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تکسیم

 

میدان تکسیم در بخش اروپایی شهر استانبول واقع است و یکی از مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر به‌شمار می‌آید که به خاطر رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌های متعددش معروف است. این میدان مشهور ترین و معروف‌ترین مرکز مدرن شهر استانبول است. میدان تکسیم، قلب استانبول مدرن در نظر گرفته می‌شود و ایستگاه مرکزی شبکهٔ متروی استانبول در این میدان قرار دارد.

 

 

میدان تکسیم استانبول یکی از قطب‌های مهم حمل و نقل این شهر است که تقریباً دسترسی به همهٔ نقاط شهر را برای مسافران و ساکنین شهر فراهم می‌کند؛ همچنین به عنوان مرکز شهر و حمل و نقل بهترین نقطه شروع برای گشت و گذار و تفریح در شهر تاریخی استانبول است که تعدادی از مراکز دیدنی را نیز در اطراف خود جای داده‌است. این بنا همچنین محل دور زدن ترامواهایی است که از قدیم در این خیابان مسافران را جابه‌جا می‌کرده‌اند و اکنون تبدیل به تنها وسیله حمل و نقل در طول خیابان استقلال شده‌اند که عمدتاً توسط توریست‌ها و گردشگران مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ترامواها یکی از قدیمی‌ترین ترامواهای جهان حساب می‌شوند.

 

 

 

 

هتل های 4 ستاره باکیفیت و به صرفه در این منطقه وجود دارند که آماده خدمت رسانی هستند، در ادامه به معرفی 10 هتل می پردازیم:

 

1.هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

هتل اکسیدنتال تکسیم یکی از بهترین موقعیت ها را بین هتل‌ های میدان تکسیم دارد، و حد فاصل هتل اکسیدنتال تکسیم تا میدان تکسیم بسیار کم است. شما از طریق این هتل می‌توانید بهترین دسترسی را به خیابان‌های دارای مرکز خرید و انواع جاذبه‌ها داشته باشید. اکسیدنتال تکسیم در سال 2018 بازسازی شده و 149 اتاق و سوئیت دارد. مهمانان این هتل می‌توانند حیوانات خانگی خود را به همراه خود بیاورند.  امکانات در این هتل بسیار عالی است. پس از بازسازی این هتل، 2 کافه و رستوران به آن اضافه شد تا رفاه مشتریانش بیشتر و بیشتر شود. از ویژگی‌های مهم هتل اکسیدنتال تکسیم می‌توانیم به اینترنت پرسرعت رایگان، باشگاه تناسب اندام، تجهیزات کنفرانس و پارکینگ اشاره کنیم. علاوه بر این‌ امکانات، هتل اکسیدنتال تکسیم یک استخر سرپوشیده بزرگ هم دارد که مسافران تور استانبول مرداد می‌توانند گرمای استانبول را در آن از تن به در کنند.

 

 

 

 

 

2.هتل نیپون (Nippon Hotel)

هتل نیپون یک هتل مدرن است که از طراحی مینیمالیستی ژاپن الهام گرفته و از بهترین هتل‌های اقتصادی منطقه تکسیم است. این هتل فاصله کمی با میدان تکسیم و خیابان استقلال در استانبول دارد. از امکانات نیپون می‌توانیم به یک سالن ورزشی و رستوران روباز اشاره کنیم که در آن انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی و محلی تهیه شده توسط افراد محلی سرو می‌شود. هتل نیپون از مرکز خرید نیشان تاشی که از برندهای معروف جهانی بسیاری برخوردار است، فاصله کمی دارد. همچنین به راحتی می توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس که شما را به فرودگاه صبیحا گوکن می‌برد، دسترسی داشته باشید. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توانیم به اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه‌تخت، سیستم مجزای تهویه هوای سرمایشی و گرمایشی، امکانات آب و چای رایگان، اتاق‌های پنت‌هاوس، جکوزی و آشپزخانه اشاره کنیم.

 

 

 

 

 

 

3. هتل آرتیسان ام گالری (Artisan M Gallery)

گردشگران با فقط 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل آرتیسان استانبول ام گالری می‌توانند به میدان تکسیم و خیابان استقلال دسترسی داشته باشند. اتاق‌های هتل آرتیسان ام گالری عایق صدا هستند و طراحی مدرن و زیبایی دارند. این هتل رستوران دارد و مهمانانش می‌توانند از خدمات 24 ساعته میز منشی بهره‌مند شوند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توانیم به حمام‌های خصوصی دارای سشوار، اینترنت رایگان، کتری برقی و تلویزیون صفحه تخت اشاره کنیم. علاوه بر آن، خدمات اتوکشی و خشکشویی برای افرادی که به این هتل مراجعه می‌کنند هم فراهم شده است.

 

 

 

 

4. هتل لامارتین (Hotel Lamartine)

هتل لامارتین یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین هتل‌های نزدیک به منطقه تکسیم است که اطراف آن تعداد زیادی از بهترین مراکز خرید و رستوران‌های استانبول قرار دارد. گردشگران فقط با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به نزدیک‌ترین ایستگاه‌های تاکسی به هتل لامارتین دسترسی داشته باشند. در رستوران هتل لامارتین انواع غذا‌های بین‌المللی و ترکی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. از امکانات هتل لامارتین می‌توانیم به جعبه امنیت الکترونیک، پنجره‌های دوجداره، خدمات خشکشویی و اتوکشی، تلوزیون ال سی دی 25 اینچی، سیستم تهویه مجزا، کافه و رستوران و پارکینگ اشاره کنیم. از نظر دسترسی و موقعیت، هتل لامارین را می‌توانیم جزو بهترین هتل های میدان تکسیم بدانیم،زیرا برج تاریخی گالاتا 600 متر با هتل لامارتین فاصله دارد و مهمانان این مرکز با پیمایش حدود 1 کیلومتر می‌توانند به مرکز لطفی کردار و سالن تئاتر محسن طغرل دسترسی داشته باشند.

 

 

 

 

5.هتل تایتانیک سیتی (Titanic City Taksim)

هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در منطقه تکسیم است و به اندازه 5 دقیقه پیاده‌روی تا میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل از اسپا و حمام رایگان برخوردار است. از سایر امکانات آن می‌توان به یک مرکز ماساژ درمانی و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد. دکور این هتل، مدرن است و کف همه طبقاتش از چوب پوشیده شده است. طبق آمار جمه آوری شده از گردشگران غذاخوری هتل تایتانیک سیتی صبحانه‌های با کیفیت سرو می‌کند که شامل میوه‌های تازه، ژامبون، انواع سالاد، پنیر محلی و تخم مرغ می‌شود. هتل تایتانیک سیتی در مجموع 11 طبقه و 202 اتاق دارد و مهمانان تمام این اتاق‌ها می‌توانند از امکاناتی مثل 4 اتاق ملاقات، کامپیوتر، پرینت و اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم به خیابان‌هایی که زندگی شبانه دارند به اندازه یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای فاصله دارد. ضمن اینکه از تایتانیک سیتی، به آسانی می‌توانید به محله‌های بشیکتاش، سیسلی، نیشان تاشی دسترسی داشته باشید. یکی از مزیت های این هتل قیمت ارزان آن است. 

 

 

 

 

6. هتل سنترال پالاس (The Central Palace Taksim)

هتل سنترال پالاس در فاصله ی 100 متری میدان تکسیم و در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است. این هتل ارائه دهنده ی اتاق های لوکس با امکانات رفاهی می باشد. محوطه ی خرید معروف نیسانتاسی در فاصله ی 1.8 کیلومتری  این هتل قرار دارد. تمامی اتاق های هتل سنترال پالاس با تلفیقی از دکوراسیون دوره ی عثمانی و لوازم مدرن دارای سیستم تهویه ی هوا می باشند. این اتاق ها دارای محوطه ی نشیمن وسیع و حمام های دولوکس با وان می باشند. غذاهای لذیذ با مواد اولیه ی سالم در رستوران هتل سرو می شوند. میهمانان می تواننداز سالن های ورزشی هتل نیز استفاده کنند. استخر آب گرم داخلی شامل یک سونا، استخر گرداب و یک حمام مزین به نقش و نگارهای سنتی ترکی می باشد.از میدان تکسیم امکان دسترسی به پل گالاتا از طریق مترو و تراموای تاریخی استانبول وجود دارد. در هتل سنترال پالاس اینترنت وای فای  رایگان بوده و پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. مرکز همایش لطفی قیردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رزیت ری و تئاتر موشین ارطغرل در فاصله ی 1.3 کیلومتر هتل قرار دارند. مرکز خرید جواهر در 2.5 کیلومتر و مرکز خرید دمیرورن در 850 متری این هتل واقع شده اند. فاصله ی هتل با فرودگاه استانبول 49 کیلومتر است.

 

 

 

7. هتل فاکس (The Fox Hotel)

هتل فاکس استانبول  جزو هتل‌های ۴ ستاره این شهر است که در منطقه لوکس شیشلی قرار دارد. این هتل در سال 2007 ساخته شده است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های استانبول ازجمله آب‌انبار باسیلیکا، موزه معصومیت و بازار بزرگ استانبول دارد. این هتل ۵ طبقه، 116 واحد اقامتی دارد که همگی مجهز به تهویه مطبوع و سالن نشیمن هستند. تختخواب‌های موجود در داخل اتاق‌ها، ملحفه و بالش‌های تمیز و استانداردی دارند. سایر امکانات واحد‌ها شامل آشپزخانه با امکانات پخت‌وپز، حمام اختصاصی با کابین دوش، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، تلفن و صندوق امانات می‌شود.صبحانه در این مجموعه در سبک‌های کانتیننتال، گیاهی و حلال سرو می‌شود. در کافی‌شاپ هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را سفارش دهید.از امکانات تفریحی هتل می‌توان به ماساژ اشاره کرد. در این مجموعه پارکینگ وجود ندارد، اما مسافران می‌توانند با هزینه از پارکینگ عمومی که بیرون از محوطه هتل قرار دارد، استفاده کنند. سایر امکانات مجموعه شامل اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی با هزینه، روم‌سرویس، خدمات خشکشویی، فکس، کپی و امکان دسترسی به ویلچر می‌شود. هزینه رزرو اتاق‌ها در محدوده متوسط قرار دارد. هتل فاکس استانبول به دلیل خدماتی که برای معلولین ارائه می‌دهد، افرادی با ناتوانی جسمانی می‌توانند اقامت راحت و لذت‌بخشی را در این هتل تجربه کنند. همچنین زوج‌ها در ایام ماه عسل نیز می‌توانند از این مجموعه سوئیت رزرو کنند و لحظات شادی داشته باشند.

 

 

 

8. هتل گلیم کالکشن (Gleam Collection Hotel)

هتل ۴ ستاره گلیم کالکشن نیز درمنطقه لوکس شیشلی منطقه تکسیم واقع شده است، هزینه اقامت در این هتل ۴ ستاره به لحاظ خدمات و موقعیت مکانی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد. این هتل زیبا به امکانات متنوعی از قبیل رستوران، اینترنت پرسرعت بی سیم، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، صرافی، روم سرویس، ترانسفر رفت و ایستگاه مترو میدان تکسیم و خیابان استقلال در فاصله چند دقیقه‌ای از این هتل قرار گرفته‌اند و مسافران هتل ۴ ستاره گلیم کالکشن به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بزرگ شهر استانبول دسترسی راحتی دارند. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته دایر بوده و پرسنل آماده خدمت رسانی هستند. امکانات متنوع و پذیرایی درجه یک پرسنل مجرب این مجموعه باعث شده این هتل چهار ستاره در لیست بهترین هتل های تکسیم قرار بگیرد.

 

 

 

9.هتل کارتون تکسیم (Cartoon Hotel)

هتل کارتون با تزئینات کارتونی خود اقامتی بی نظیر را در قلب منطقه ی سنتی بی اوغلو استانبول ارائه می دهد. رستورانی درون شیشه‌ دراین هتل موجود است. اتاق‌های میهمان هتل کارتون دارای وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. این اتاق ها دارای تهویه مطبوع و حمام مدرن هستند. میهمانان می توانند شام را در رستوران عایشه که دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی آسانسور شیشه ای دارد، میل نمایند. هتل تکسیم در فاصله ی 2 دقیقه پیاده روی از میدان تکسیم و ایستگاه مترو مجاور آن واقع شده است. مرکز فرهنگی آتاتورک پیاده ۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل کارتون 50 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

 

 

 

10. هتل میدتاون (Midtown Hotel Istanbul)

هتل مید تاون استانبول در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است. نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل مید تاون استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 0.3 کیلومتر فاصله دارد.از نظر مسافران هتل مید تاون استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت و کمترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای رایگان است. از جمله امکانات هتل مید تاون استانبول می‌توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، بار، پذیرش 24 ساعته، اتاق های سیگار ممنوع، شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت، اشاره کرد.

 

 

 

برای سفر به این شهر و رزرو هتل و بلیط می توانید با کارشناسان تور خارجی آریا اوج پرواز در تماس باشید تا بهترین تجربه خود را داشته باشید.

https://ojeparvaz.com/

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

خرید تور تبریز با اتوبوس و بلیط هواپیما آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز

تور تبریز

۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۹۰۰,۰۰۰ تومان
خرید تور رشت شمال کشور با اتوبوس VIP و بلیط هواپیما آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز

تور رشت

۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان۵,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۶۰۰,۰۰۰ تومان

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید