Change Language
خط مستقیم 02191690083

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

چه ایرلاینهایی به آمریکا پرواز دارند؟

 

چه ایرلاین هایی به آمریکا پرواز دارند

 

کارشناسان فروش آماده پاسخگوئی به سوالات مسافرین گرامی میباشند

دفتر فروش تهران

02191690083

خط مستقیم 427 40 44 0935

دفتر فروش کرج 1 (حضوری )

02634005170 / 02634005166 / 02634005163 / 02634005160

دفتر فروش کرج 2 (حضوری )

02632255015/ 02632255014/ 02632255013/ 02632255012

پشتیبانی فروش

09304304526-09354440427-09352189797

آدرس

هفت تیر ، روبروی بانک تجارت ، ساختمان ژست، طبقه 2 ، واحد 6

 

ارزانترین بلیط هواپیما به آمریکا

معرفی بهترین پروازها به آمریکا

 

امکان پرواز مستقیم از ایران به آمریکا وجود ندارد. همچنین مسافت بین این دو کشور بسیار طولانی است. از سوی دیگر مردم ایران برای رفتن به آمریکا باید به دلایل مختلف هزینه های بیشتری را بپردازند. بنابراین اغلب افراد به دنبال استفاده از مسیر هواپیمایی هستند که با قیمت کمتر، بهترین خدمات را ارائه می کند. پروازهای متعددی برای رسیدن به آمریکا وجود دارد که می توانید با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی بهترین پروازها به آمریکا خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 

مسیرهای هوایی پرواز تهران به آمریکا

 

همانگونه که اشاره شد برای سفر به آمریکا باید از یک پرواز واسطه استفاده کنید. هر یک از این پروازها مزایا و معایب خود را دارند و برای برخی از آن ها به اخذ ویزای ترانزیت نیاز دارید. در ادامه مسیرهای مختلف پرواز به آمریکا از مقصد ایران را معرفی می کنیم.

  • بلیط آمریکا از روسیه: 

شما می توانید با استفاده از ایرلاین ایرفلوت، از تهران به مسکو حرکت کنید و از مسکو به نیویورک بروید.

  • بلیط آمریکا از از قطر: 

ایرلاین قطر ایرویز نیز این امکان را فراهم کرده که از فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز به دوحه پرواز کنید. سپس می توانید از فرودگاه دوحه به نیویورک، بوستون یا واشنگتن بروید.

  • بلیط آمریکا از از ترکیه: 

شما می توانید با استفاده از خط هوایی ترکیش ایرلاین، از فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز به استانبول بروید و سپس از فرودگاه بین المللی استانبول به سمت آمریکا عازم شوید. همچنین با استفاده از ایرلاین ترکیش، می توانید از ایران به استانبول سفر کرده و سپس از استانبول به رم بروید. در آخر نیز از رم به نیویورک پرواز کنید.

  • بلیط آمریکا از آلمان: 

با استفاده از خط هواپیمایی لوفتهانزا می توانید از تهران به فرانکفورت و از فرانکفورت به نیویورک بروید یا این که از تهران به فرانکفورت و سپس از این مقصد به زوریخ و در آخر از زوریخ به نیویورک سفر کنید.

 

قیمت بلیط پرواز تهران به آمریکا

  • بلیط آمریکا از امارات متحده عربی: 

می توانید با استفاده از ایرلاین امارات، از مشهد یا تهران به دبی سفر کرده و از دبی به آمریکا پرواز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • بلیط آمریکا از آذربایجان: 

می توانید با استفاده از خط هواپیمایی آزال، مقصد خود را به گونه ای انتخاب کنید که از تهران به باکو و از فرودگاه باکو به آمریکا پرواز کنید.

  • بلیط آمریکا از هلند: 

همچنین می توانید با استفاده از ایرلاین کی ام ال، از تهران به آمستردام پرواز کرده و سپس از آنجا به آمریکا عازم شوید.

 

  • بلیط آمریکا از فرانسه: 

اگر علاقه مند هستید که از یک کشور اروپایی به مقصد آمریکا پرواز کنید، می توانید از تهران به پاریس رفته و از پاریس به آمریکا بروید.

  • بلیط آمریکا از اتریش: 

این امکان وجود دارد که از تهران به وین پرواز کنید و سپس با استفاده از ایرلاین آسترین از وین به سمت نیویورک پرواز کنید.

 

نحوه خرید بلیت سفر به آمریکا

پرواز غیر مستقیم به آمریکا به این صورت انجام می گیرد که ابتدا باید بلیت پرواز کشور دیگری غیر از آمریکا را خریداری کنید. سپس از آن کشور به طور مستقیم به آمریکا پرواز داشته باشید. حتی در برخی مواقع لازم است که یک یا دو پرواز واسطه دیگر نیز داشته باشید تا به مقصد آمریکا برسید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز نمایندگی رسمی فروش بلیط ایرلاین های خارجی یا تماس گرفتن با بخش های فروش بلیت آن‌ها نسبت به خرید بلیت سفر به آمریکا اقدام کنید. هیچ یک از این روش ها اولویتی نسبت به یکدیگر ندارند و در هر حال می توانید در صورت لزوم از پشتیبانی این شرکت به شماره های 09304304526 و 09354440427 و 02191690083 کمک بگیرید.

 

 

قبل از رزرو بلیت خود توجه داشته باشید که پروازها به آمریکا در ۴ کلاس انجام می شود که عبارت است از: فرست کلاس، بیزینس کلاس، کلاس پروازی پرمیوم و اکونومی کلاس که به ترتیب از بیشترین تا کمترین قیمت را دارند. بنابراین اگر قصد دارید که با هزینه کمتری به آمریکا سفر کنید بهتر است بلیت اکونومی کلاس بگیرید.

 

بهترین پروازها به آمریکا

مدت زمان سفر هوایی به آمریکا

ایران و آمریکا در دو قاره متفاوت با فاصله ای زیاد واقع شده اند. مسافت بین ایران تا آمریکا ۱۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر است. با احتساب این فاصله، میانگین مدت زمانی که طول می کشد از ایران با هواپیما به آمریکا برسید ۱۹ ساعت است. 

از سوی دیگر کشور آمریکا به خودی خود یک کشور پهناور است و برای رسیدن به فرودگاه های مختلف این کشور باید زمان های متفاوتی را سپری کنید. گاهی نیز لازم است که یک پرواز داخلی دیگر در آمریکا داشته باشید. به هر رو مدت زمان پرواز به شهرهای مختلف آمریکا با هم تفاوت دارد.

به طور مثال پرواز تهران تا سانفرانسیسکو ۱۵ ساعت و ۱۳ دقیقه طول می کشد و مدت زمان پرواز تهران تا بوستون به طور میانگین ۱۲ ساعت و ۲۴ دقیقه است.

اگر می خواهید که از تهران به شهر لس آنجلس بروید، باید در نظر داشته باشید که مدت زمان سفر شما ۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه خواهد بود. مدت زمان پرواز از تهران تا واشنگتن نیز ۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه است.

کسانی که می خواهند از تهران به مقصد آتلانتا پرواز کنند، باید در نظر بگیرند که مدت زمان رسیدن به این شهر ۱۴ ساعت و ۱۴ دقیقه است. همچنین پرواز تهران تا نیویورک که محبوب ترین مقصد ایرانیان است، ۱۲ ساعت و ۴۷ دقیقه طول می کشد. 

البته باید در نظر داشته باشید که این زمان ها کاملاً تقریبی است و به دلیل غیر مستقیم بودن پروازها بخشی از زمان شما در فرآیند ترانزیت گرفته می شود. همچنین ممکن است به دلایل مختلف همچون نامساعد بودن شرایط جوی مدت زمان بیشتری را در راه باشید. گاهی نیز به دلیل ترافیک های هوایی یا دیگر شرایط غیر قابل پیش بینی لازم است که مدت زمان بیشتری را در کشور واسط سپری کنید.

هزینه ها و قیمت بلیط پرواز به آمریکا

 

به طور کلی عوامل مختلفی بر هزینه پرواز به آمریکا تاثیر گذارند. به عنوان مثال بسته به این که چه ایرلاینی را انتخاب کنید، هزینه پرواز شما متفاوت خواهد بود. در کنار آن باید هزینه اخذ ویزای ترانزیت، هزینه حمل و نقل داخل فرودگاه و در صورت لزوم هزینه اقامت در هتل فرودگاهی را نیز لحاظ کنید.

همچنین میزان عرضه و تقاضا برای بلیت های هواپیما نیز بر هزینه سفر شما می افزاید. مثلاً در برخی از فصل های سال که سفر به آمریکا افزایش پیدا می کند، پیدا کردن بلیت هواپیما مشکل تر خواهد بود. گاهی نیز پیدا کردن بلیت مقصد میانجی با مشکل مواجه می شود. همچنین امکان دارد که مجبور شوید به دلیل همزمان شدن سفرتان با نمایشگاه ها یا جشنوارهای بین المللی هزینه های بیشتری را برای بلیت خود بپردازید.

از سوی دیگر در برخی از روزهای سال به دلیل عدم تقاضای کافی می توانید با یک قیمت مقرون به صرفه بلیت مد نظر خود را خریداری کنید. مثلاً در ماه های آذر و دی ماه که همزمان با کریسمس هزینه سفر به آمریکا افزایش پیدا می کند، به سختی می توانید بلیت مدنظر خود را پیدا کنید. یا این که همزمان با شروع تعطیلات بهاره در آمریکا، ممکن است به سختی بلیت هواپیما پیدا کنید. اما معمولاً هزینه بلیت سفر به آمریکا در فصل تابستان کمتر است.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت های هواپیمایی مختلف با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند هزینه هایی را به صورت جداگانه دریافت می کنند. مثلاً به ازای هزینه غذای با کیفیت درون هواپیما، اضافه بار یا خدمات جانبی مبالغ قابل توجهی به بلیت شما افزوده می شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش قیمت بلیت سفر به آمریکا می شود، تعدد مسیرهای پرواز به این کشور است. از آنجا که لازم است برای رسیدن به آمریکا از 2 تا 4 پرواز واسطه استفاده کنید، به تبع آن باید برخی از هزینه ها مانند بیمه سفر را به دفعات پرداخت کنید. همین امر باعث می شود که هزینه های بیشتری را متحمل بشوید.

 از سوی دیگر فاصله زیاد بین پروازها در فرودگاه های بین المللی، خود هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد. زیرا در این شرایط باید هزینه خورد وخوراک و استراحت خود را در این زمان لحاظ کنید.

 

بهترین پروازها به آمریکا

قیمت بلیت رفت و برگشت به آمریکا (بر اساس دلار 60 هزار تومانی)

 

با توجه به افزایش مداوم قیمت دلار و تورم در ایران، قیمت بلیت رفت و برگشت به آمریکا نیز به شدت متغیر است. به طور میانگین هزینه پرواز رفت و برگشت ایران به آمریکا از فروردین تا مهر ۱۴۰4 برای یک بزرگسال به شرح زیر است:

 

  • پرواز تهران – لس آنجلس با یک توقف: 

قیمت بلیت سفر به آمریکا از قطر به طور میانگین 52 میلیون تومان است. همچنین برای پرواز از امارات باید حدود 49 میلیون تومان بپردازید. قیمت بلیت ترکیش نیز حدود ۵۵ میلیون تومان است. هزینه بلیت لوفتهانزا هم حدود ۶۳ میلیون تومان می شود.

  • پرواز تهران – لس آنجلس با چند توقف: 

هزینه سفر با ایرلاین قطر ایرویز با چند توقف ۵۱ میلیون تومان است. در سفر با ترکیش ایرلاین نیز در این پروازها باید حدوداً ۱۰۰ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با خط هواپیمایی لوفتهانزا حدود ۶۳ میلیون تومان است. همچنین هزینه پرواز به سمت آمریکا از کشور سوئیس ۸۳ میلیون تومان می شود.

  • پرواز تهران – نیویورک با یک توقف: 

برای این که از تهران به نیویورک بروید و تنها یک توقف داشته باشید، هزینه سفر شما با خط هوایی قطر ۴۵ میلیون تومان، بلیت ترکیش ۴۶ میلیون تومان، هزینه سفر با خط امارات ۴۶ میلیون تومان و هزینه بلیت لوفتهانزا ۵۹ میلیون تومان است.

  • تهران – نیویورک با چند توقف: 

هزینه این پرواز با ایرلاین قطر ۵۷ میلیون تومان است. برای پرواز با لوفتهانزا نیز باید ۶۲ میلیون تومان بپردازید. هزینه بلیت پرواز از سوئیس به آمریکا ۸۷ میلیون تومان و استفاده از ایرلاین آسترین ۱۶۰ میلیون تومان است.

  • پرواز تهران – واشنگتن با یک توقف: 

برای پرواز رفت و برگشت تهران – واشنگتن تنها با یک توقف در قطر، باید ۷۵ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با ترکیش ایرلاین نیز ۴۸ میلیون تومان است. قیمت بلیت رفت و برگشت با ایرلاین امارات ۵۸ میلیون تومان تمام خواهد شد. هزینه سفر با ایرلاین لوفتانزا نیز به ۷۵ میلیون تومان می رسد.

  • پرواز تهران – واشنگتن با چند توقف: 

قیمت بلیت سفر شما با هواپیمایی قطر ۴۵ میلیون تومان است. هزینه بلیت شما با ایرلاین لوفتهانزا به ۷۷ میلیون تومان می رسد. برای سفر با توقف در کشور سوئیس نیز باید ۱۲۸ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با خط هواپیمایی آسترین نیز حدوداً ۱۵۶ میلیون تومان می شود.

بهترین پروازها به آمریکا

معرفی بهترین خطوط هوایی برای پرواز به آمریکا

وجود خطوط هواپیمایی متعدد باعث شده که گردشگران انتخاب های گسترده ای برای سفر به نقاط مختلف جهان داشته باشند. در حال حاضر برای رسیدن به آمریکا از مبدأ ایران، سفر هوایی بهترین روش حمل و نقل محسوب می شود.

همچنین آمار حوادث هوایی نشان می دهد که پرواز به سایر کشورها، امنیت بیشتری نسبت به دیگر روش ها مانند حمل و نقل جاده ای و کشتیرانی دارد. به هر رو اگر قصد سفر به آمریکا را دارید، باید در نظر داشته باشید که نوع ایرلاینی که انتخاب می کنید و همچنین زمانی که تاریخ بلیت خود را رزرو کنید، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت سفر شما دارد. 

با توجه به این که مدت زمان زیادی را در هواپیما یا انتظار برای ترانزیت از مقصد واسطه سپری می کنید، بهتر است پروازی را انتخاب کنید که بیشترین خدمات را به شما ارائه می دهد. مطمئن شوید که ایرلاین مد نظر شما کمترین مدت زمان انتظار برای ترانزیت را دارد. در ادامه محبوب ترین خطوط هواپیمایی برای سفر به آمریکا معرفی شده اند.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین قطر ایرویز: 

این ایرلاین یکی از بهترین خطوط هواپیمایی جهان محسوب می شود که خدمات کم نظیری را برای مسافران ارائه می دهد. اگر قصد دارید با این خط هواپیمایی از ایران به آمریکا بروید، ابتدا باید از یکی از فرودگاه های ایران مانند شیراز، تهران یا مشهد سوار هواپیما شوید و در کشور قطر توقف کنید. البته این پرواز نیازی به ویزای ترانزیت ندارد و می توانید تا ۲۴ ساعت بدون ویزای ترانزیت در این کشور حضور داشته باشید.

 معمولاً فاصله زمانی بین دو پرواز شما بین ۲ تا ۳ ساعت خواهد بود. البته هنگام پرواز به آمریکا با استفاده از این خط هواپیمایی نسبت به سایر خطوط زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید. با این حال خدماتی که به شما ارائه می شود ارزش آن را خواهد داشت. 

کشور قطر طی سال های اخیر بهترین خدمه پرواز را به استخدام در آورده است و از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در زمینه خدمات هواپیمایی، یک شهرت جهانی به دست آورده است. هواپیمایی قطر در سال ۲۰۲۰ جایزه بهترین خدمات پذیرایی و پرواز کلاس تجاری را کسب کرد. بنابراین برای کسانی که به دنبال پرواز با یک شرکت هوایی با کیفیت هستند، استفاده از این ایرلاین را توصیه می کنیم.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین ترکیش: 

این ایرلاین روزانه ۳۰۰ پرواز به قاره های مختلف جهان دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان محسوب می شود. در سال ۲۰۱۶ ترکیش ایرلاین عنوان هفتمین ایرلاین برتر سال را دریافت کرد. همین امر نشان می دهد که این شرکت تا چه اندازه در جلب رضایت مسافران خود موفق عمل کرده است.

 بنابراین اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و می خواهید از بهترین خدمات، امنیت بالا و پاسخگویی خوب استفاده کنید، توصیه می شود که از این خط هوایی استفاده کنید. همچنین با استفاده از این خط پرواز می توانید از سرو غذاهای معروف ترکیه و جهان، ارائه خدمات جانبی و توقف در فرودگاه بزرگ استانبول لذت ببرید.

با رزرو کابین فرست کلاس این ایرلاین، خدمات متنوع مانند نوشیدنی های گران قیمت، غذای گرم، غذاهای لوکس مانند خاویار، مانیتور، منو مخصوص غذا و نوشیدنی و همچنین سرو شیرینی و میوه به شما ارائه خواهد شد. 

بهترین پروازها به آمریکا

  • بلیط آمریکا با ایرلاین لوفتهانزا: 

این ایرلاین اروپایی یکی از انتخاب های مقرون به صرفه برای سفر به آمریکا محسوب می شود. سفر با لوفتهانزا نسبت به ایرلاین های دیگر مانند قطر ایرویز و ترکیش هزینه کمتری دارد و کیفیت خدمات ارائه شده آن نیز کمتر است.

همچنین باید در نظر داشته باشید اگر پرواز واسطه این خط هواپیمایی در کشورهای عضو شینگن باشد، احتیاج دارید ویزای ترانزیت این کشورها را دریافت کنید. معمولاً برای سفر به آمریکا با این پرواز، احتمالاً در فرانکفورت آلمان توقف خواهید داشت. هنگام ورود به خاک آلمان داشتن ویزای ترانزیت برای توقف در فرانکفورت الزامی است. بنابراین قبل از خرید بلیت سفر خود به آمریکا، نسبت به کشور واسطه که در آن اقامت پیدا می کنید، اطلاعات کافی را کسب کنید تا به مشکل برنخورید.

لوفتهانزا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ایرلاین ها در دنیا به شمار می رود. همچنین شرکت های زیادی از جمله ایرلاین سوئیس اینترنشنال، آستریا ایرا، ایرلاین بروکسل، جت بلو و… در زیر مجموعه شرکت هواپیمایی لوفتانزا قرار دارند. به هر رو پرواز لوفتهانزا برای کسانی که به دنبال سفر با یک خط هواپیمایی مقرون به صرفه و امن هستند، یک انتخاب مناسب محسوب می شود.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین آسترین اتریشی: 

هواپیمایی آسترین یکی از شرکت های زیر مجموعه لوفتهانزا است که پروازهای بسیار با کیفیتی دارد. در برخی از ماه های سال تخفیف های خوبی برای سفر به آمریکا ارائه می شود. برای استفاده از پروازهای این ایرلاین در شهر وین توقف کوتاهی خواهید داشت و سپس از آنجا به فرودگاه مقصد خود پرواز خواهید کرد. در برخی مواقع حتی برای یک توقف کوتاه احتیاج دارید که ویزای ترانزیت کشور اتریش را دریافت کنید. در غیر این صورت مجبور به بازگشت به مقصد خود خواهید بود.

راه های کاهش هزینه پرواز به آمریکا

در نظر داشته باشید که ارزانترین ماه برای پرواز به آمریکا ماه فوریه است. ماه های جولای و آگوست ماه هایی هستند که تقاضا برای پرواز در اوج خود قرار دارد. بنابراین توصیه می شود برای کاهش هزینه های بلیت سفر به آمریکا حدود دو ماه یا حداقل دو هفته به تاریخ سفرتان بلیت مدنظر را رزرو کنید.

یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه سفر به آمریکا این است که از پروازهایی با تعداد توقف کمتر استفاده کنید. همچنین مدت زمان برخی از ایرلاین های اروپایی مانند لوفتهانزا و بریتیش ایرویز کمتر از سایر کشورها بوده و در نتیجه خستگی کمتری را تجربه خواهید کرد.

اگر اولویت شما برای رسیدن به آمریکا استفاده از ایرلاین هایی با خدمات بهتر است، توصیه می شود که از ایرلاین قطر ایرویز و ترکیش ایرلاین استفاده کنید. البته در این شرایط دیگر امکان صرفه جویی در هزینه ها را نخواهید داشت.

همچنین باید در نظر داشته باشید که هر چه به تاریخ مد نظر خود نزدیک تر می شوید، قیمت بلیت شما نیز افزایش می یابد. همچنین ممکن است با نزدیک شدن به زمان پرواز نتوانید بلیت خود را مسترد کنید. بنابراین قبل از خرید بلیت خود باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

اگر قصد رفت و برگشت به کشور آمریکا را دارید، می توانید از همان ابتدا بلیت دوطرفه خود را رزرو کنید. با این کار هزینه های شما بسیار کمتر می شود. اما زمانی که دو بلیت مجزا برای رفت و برگشت خود فراهم می کنید ممکن است هنگام برگشت مجبور به خرید بلیت بسیار گران تری شوید.

از دیگر راه های کاهش هزینه های بلیت این است که از پروازهای چارتری استفاده کنید. در پروازهای چارتری یک هواپیما توسط یک آژانس هواپیمایی، ارگان یا سازمان خاصی به صورت کامل کرایه می شود. اغلب این پروازها هزینه های کمتری دارند. همچنین می توانید از بلیت های لحظه آخری استفاده کنید. با این حال استفاده از بلیت های لحظه آخری ریسک بالاتری دارد.

همچنین توصیه می شود قبل از این که بلیت سفر به آمریکا را تهیه کنید، به سایت های خطوط هواپیمایی مختلف مراجعه کرده و به مقایسه اعلان ها و مدت زمان ترانزیت ها، خدمات ساعت پرواز و هزینه های مختلف بپردازید. با این کار می توانید طبق معیارهای خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پروازها به آمریکا

 

آنچه درباره تهیه بلیط هواپیما آمریکا باید بدانید


اگر قصد تهیه بلیط هواپیما آمریکا به منظور سفر به یکی از شهرهای این کشور را دارید، به موارد زیر توجه داشته باشید:

- صرفا زمانی نسبت به رزرو بلیط هواپیما آمریکا اقدام کنید که حتما ویزای این کشور را دریافت کرده و برنامه سفر خود را برای پرواز بین قاره‌ای، آماده کرده‌اید.

- رزرو بلیط هواپیما آمریکا و ضمیمه آن به مدارک درخواست ویزای گردشگری یا تجاری آمریکا به منظور سفر به مقصد مورد نظر شما، هیچ تاثیری در نظر کنسولی که مراجعه کردید به منظور دریافت روادید، نخواهد داشت. یعنی داشتن بلیط اوکی شده سفر به آمریکا، شرط لازم یا شرط کافی برای دریافت ویزای امریکا نیست.

- یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت بلیط هواپیما آمریکا تاثیرگذار خواهد بود، ایرلاینی است که شما از آن برای خرید بلیط استفاده می کنید. هر اندازه ایرلاین معروف‌تر باشد، کلاس بالاتری داشته باشد، قیمت بلیط نیز بیش‌تر خواهد بود.

- از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما آمریکا، تاریخ سفر شما است. هر میزان که به روز سفر نزدیک شده باشید و اقدام به رزرو بلیط هواپیما آمریکا کنید، نرخ بلیطی که باید خریداری کنید بیش‌تر می‌شود نسبت به زمانی که از مدت‌ها قبل نسبت به رزرو بلیط اقدام کرده‌اید. لذا تاریخ عزیمت شما به شهرهای امریکا، تاثیر زیادی روی نرخ‌نهایی بلیط خواهد داشت.


- سعی کنید از هفته ها و ماه ها قبل نسبت به رزرو بلیط هواپیما به مقصد آمریکا اقدام کنید تا پول کم‌تری بابت بلیط خود و همراهان پرداخت کنید. گاها قیمت خرید بلیط هواپیما آمریکا چند ماه پیش از پرواز، نصف قیمت خرید بلیط هواپیما آمریکا چند روز مانده به سفر است.

- ایالات متحده آمریکا مثل کانادا، کشور پهناوری است. این که شما به کدام شهر از ایالات متحده پرواز دارید، نقش مهمی در قیمت نهایی بلیط خواهد داشت. لذا اگر قصد دارید که در هزینه سفر صرفه‌جویی کنید، می‌توانید پرواز خود را به شهرهایی که هزینه کم‌تری برای پرواز به شما تحمیل می‌کند، برنامه ریزی کرده و از ایستگاه راه آهن یا اتوبوس شهر مقصد، عازم شهر مورد نظر در خاک ایالات متحده شوید. این نیازمند آن است که هزینه حمل‌ونقل از فرودگاه شهر مقصد تا شهر مورد نظر خود در آمریکا را به درستی محاسبه کنید.

- توجه داشته باشید که فاصله پروازی شرق تا غرب آمریکا یا جنوب تا شمال آمریکا، بعضا به اندازه مدت زمان پرواز از تهران تا استانبول و بلکه بیش‌تر است و قیمت کمی ندارد. لذا در محاسبه هزینه سفر داخل امریکا، حتما از طریق پرتال‌هایی که قیمت رقابتی پرواز و قطار و اتوبوس به شهرهای این کشور ارائه می‌دهند، در جریان قیمت گذاری ها باشید.

- از دیگر عوامل مهم در قیمت بلیط هواپیما آمریکا، کلاس پروازی است که در قیمت بلیط تاثیر گذار خواهد بود. ناگفته پیداست که کلاس اکونومی، پایین‌ترین نرخ بلیط هواپیما آمریکا در ایرلاین ها داشته اما در نظر داشته باشید که بیش از ۱۵ ساعت در هواپیما هستید و اگر قد بلندی دارید، شاید کلاس اکونومی به دلیل فاصله کم بین صندلی ها، باعث اذیت شما شود.

- اگر احتمالا قصد دارید یک بار در چند سال، عازم آمریکا شوید، سعی کنید به دلیل مسافت طولانی و مدت زمان زیاد پرواز، بهترین کلاس پروازی را انتخاب کنید تا سفری آسان و دلپذیر به این کشور داشته باشید.

- هیچ پرواز مستقیمی بین فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران یا فروگاه‌های بین‌المللی شهرهای مختلف ایران به مقصد فرودگاه های شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا وجود ندارد. لذا دنبال پرواز مستقیمی بین ایران و آمریکا نباشید. چنین پروازی فعلا در دسترس هموطنان نیست.

- هر بلیط هواپیمایی که به مقصد آمریکا بگیرید، یک یا چند استاپ یا توقف در کشورهای مختلف جهان برای مسافرگیری دارد. لذا اگر قصد دارید که پرواز مستقیم به آمریکا و بدون توقف داشته باشید، بایستی به خارج از کشور رفته و از فرودگاه های پایتخت کشور مورد نظر، بلیط هواپیما مستقیم به شهرهای آمریکا را خریداری کنید.

- با توجه به وسعت ایالات متحده آمریکا، بهترین فصل برای خرید بلیط ارزان آمریکا به هر یک از شهرهای ایالات پنجاه گانه این کشور، متفاوت است. همان‌طور که در بالا گفتیم، بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان آمریکا، فصل‌های کم سفر سال یعنی OFF SEASON است.



- خرید بلیط هواپیما آمریکا در فصول HIGH SEASON به خصوص به شهرهای پر مخاطب مثل بلیط هواپیما نیویورک و لس آنجلس که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به این دو شهر در نیمه نخست سال مسافرت می‌کند، گران‌تر از نیمه دوم سال خواهد بود. این موضوع برای خرید بلیط هواپیما آمریکا برای اشخاصی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

- اگر بلیط هواپیما آمریکا را در مبدا به صورت رفت و برگشت خریداری کنید، قیمت تمام شده بلیط شما کم‌تر از زمانی خواهد بود که بلیط رفت هواپیما آمریکا را در مبدا خریداری کرده و خرید بلیط برگشت هواپیما آمریکا را به مقصد حواله دهید. اگر برنامه سفر شما به گونه‌ای است که می‌توان نسبت به خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما آمریکا به شهر مورد نظر اقدام کرد، این کار را انجام دهید و از خرید ۲ مرتبه بلیط آمریکا اجتناب کنید تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود.

- در زمان خرید بلیط هواپیما آمریکا، هر میزان تعداد توقف و مدت پرواز طولانی تر باشد، قیمت بلیط کاهش می یابد. چنین پروازهایی هر چقدر زودتر خریداری شوند، هزینه کم تری به شما و همراهان شما تحمیل خواهد کرد.

- در زمان خرید بلیط هواپیما آمریکا دقت کنید که هزینه بلیط، شامل چه میزان بار مجاز همراه مسافر به مقصد شهرهای ایالات متحده است. بلیطی را پیدا کنید که بار مجاز همراه مسافر، بیش‌تر از ۳۰ کیلوگرم باشد.

- اگر بلیط فرست کلاس هواپیما آمریکا خریداری کنید، حداکثر باز مجاز همراه مسافر در پرواز را در اختیار خواهید داشت. این موضوع به دلیل آنکه هزاران کیلومتر از کشور خود دور می‌شوید و هزینه های هر کیلوگرم ارسال بسته پستی از ایران به آمریکا، ده ها دلار است، اهمیت مضاعف پیدا می کند. لذا در سفر به آمریکا در صورتی که اقامت بلند مدت دارید، حداکثر بار را با خود همراه برده و بهترین کلاس پروازی و مناسب‌ترین قیمت را از طریق همکاران ما در آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز پیدا کنید.

- در برخی پروازها به مقصد شهرهای ایالات متحده آمریکا و کانادا، به مسافرانی که بلیط هواپیما کانادا یا آمریکا در کلاس اکونومی را خریداری کرده‌اند، اجازه می‌دهند که ۲ چمدان با وزن ۲۰ تا ۲۳ کیلوگرم در اختیار داشته باشند. در کلاس بیزینس این رقم بیش‌تر می شود و FIRST CLASS نیز بیش‌ترین میزان بار مجاز همراه مسافر را ارائه می‌کند.

- در تهبه بلیط هواپیما آمریکا دقت کنید که حداکثر بار مجاز همراه مسافر، بستگی به نوع ایر لاین داشته و استانداردی برای آن وجود ندارد.

- هر نوع بلیط هواپیما آمریکا که تهیه کنید، اندازه و ابعاد و وزن چمدان خود که در قسمت بار می رود و چمدان یا ساک دستی که وارد کابین هواپیما می‌کنید، طبق اعلام ایرلاین مربوطه باید در نظر گرفته شود. یعنی حتما پیش از رزرو بلیط هواپیما آمریکا، دقت کنید که اندازه و وزن چمدان و بار شما بایستی چه میزان باشد.

- هر چقدر مدت زمان سفر و مسافت، بیش‌تر باشد، هزینه بلیط شما افزایش خواهد یافت.

- اگر بخواهید از غیر از فرودگاه تهران، عازم سفر هوایی به شهرهای ایالات متحده آمریکا شوید، هزینه شما افزایش خواهد یافت. لذا سعی کنید با قطار به تهران آمده و از فرودگاه امام خمینی نسبت به مبدا پرواز، اقدام کنید.

- نرخ ارز و دلار، تاثیر ژرف روی قیمت بلیط هواپیما آمریکا دارد. قیمت دلار در ایران عصر ۱۴۰۰ روند صعودی بلند مدتی داشته و برای تهیه بلیط مناسب، دلار مورد نیاز را همیشه آماده داشته باشید.

- بلیط هواپیما امریکا با علامت F نشان از FIRST CLASS دارد.

- بلیط هواپیما آمریکا با علامت B نشان از BUSINESS CLASS دارد.

- بلیط هواپیما آمریکا با علامت Y نشان از PREMIUM CLASS داشته که کمی بالاتر از اکونومی است.

- همان طور که گفته شد، قیمت پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس آمریکا بسیار بالا است. اما توجه داشته باشید که مدت زمان پرواز و مدت زمان انتظار در سالن های فرودگاه تا نوع صندلی و غذا، شرایط بهتری از اکونومی دارد.

- قیمت بلیط رفت و برگشت به آمریکا هم‌چنین بسته به مدت زمانی که در فرودگاه ترانزیت می شوید نیز دارد. هر میزان مدت زمان ترانزیت در فرودگاه بیش تر باشد، قیمت پرواز شما ارزان‌تر خواهد بود.

- همیشه پیش از پرواز از مبدا، در فرودگاه معطلی داشته و بخش اول پرواز خسته کننده است.


 

بلیط رفت و برگشت آمریکا


بلیط رفت و برگشت آمریکا، حتما ارزان تر از خرید بلیط رفت در مبدا یعنی ایران و خرید بلیط برگشت در مقصد یعنی دز شهر های ایالات متحده آمریکا است. اگر ویزای غیر مهاجرتی (NON IMMIGRANT VISA) و توریستی دارید، خرید بلیط رفت و برگشت در ایران توصیه می شود تا در هزینه های سفر خود و همراهانا صرفه جویی کنید. البته سفارت با خرید بلیط رفت و برگشت مطمئن می شود که شما قصد بازگشت به میهن اسلامی داشته و پناهنده یا مهاجر غیر قانونی نخواهد بود.
البته همانطور که گفتیم، داشتن بلیط رفت و برگشت رزرو شده یا خریداری شده به مقصد شهرهای ایالات متحده آمریکا، هیچ تضمینی برای صدور ویزای تحصیلی یا گردشگری یا تجاری یا دیداری آمریکا نیست. حتی اگر شما ویزای آمریکا را در دست داشته باشید، ماموران کنترل مرزی در فرودگاه های این کشور، می توانند طبق قانون، از ورود شما به خاک آمریکا خودداری کنند. مسائل تحریمی ایران، تاثیر زیادی روی وقوع این حوادث گذاشته است.
قیمت بلیط رفت و برگشت آمریکا متفاوت بوده و نرخ خاصی را برای پرواز آمریکا نمی‌توان از قبل مشخص و اعلام کرد. چون ایرلاین هایی که به شهرهای ایالات متحده آمریکا پرواز دارند، با توجه به مدل هواپیما، نوع کلاس پروازی، خدماتی که به مسافر ارائه می کند، میزان بار مجاز همراه مسافر، تعداد توقف ها و هم‌چنین طول پرواز، قیمت متفاوتی اعلام میکنند. لذا هر یک قیمت مختلفی دارند.
اما بلیط رفت و برگشت آمریکا با استاپ های زیاد و مدت مسافت بالاتر، قیمت کم‌تری به شما و همراهان شما تحمیل خواهد کرد.


 

پروازهای ایران به آمریکا


همان طور که در بالا گفتیم، از ایران به شهرهای ایالات متحده آمریکا، هیچ پرواز مستقیمی در دسترس نیست و در واقع بین فرودگاه های بین المللی ایران و فرودگاه های آمریکا، پرواز مستقیمی برقرار نیست. اگر چه در زمانی که چنین پروازی برقرار باشد، هواپیمایی ایران ایر یا هر ایرلاینی قادر است که این پرواز را مستقیم انجام دهد.
پروازهای ایران به مقصد شهرهای ایالات متحده آمریکا، توسط ایرلاینی های مختلف صورت گرفته و هر کدام قیمت خاصی در طول سال دارند. برای خرید بلیط هواپیما آمریکا بایستی مطلع باشیدکه گاها در یک یا دو فرودگاه، چند ساعتی توقف داشته و ترانزیت خواهیدشد. اجازه خروج از سالن ترانزیت و ورود به شهر کشور مقصد را ندارید. مگر اینکه از قبل ویزای ان کشور را تهیه کرده باشید.
این که کدام کشور، استاپ شما خواهد بود، بسته به ایرلاینی دارد که انتخاب می کنید. قیمت بلیط هواپیما ایران به آمریکا با توجه به کلاس پروازی و ایرلاین، تعداد ساعت ترانزیت متفاوت است.
اگر بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد آمریکا را از TURKISH AIRLINES دریافت کنید، در فرودگاه استانبول ترانزیت خواهید شد. هواپیمایی ترکیش از شهرهای تهران و مشهد و اصفهان و شیراز و تبریز به آمریکا پرواز دارد. هم چنین اگر بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد آمریکا را از QATAR AIRELINES بگیرید، در دوحه پایتخت قطر، ترانزیت خواهید شد.
اگر بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد آمریکا را از AZERBAYJAN AIRLINES خریداری کنید، در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ترانزیت خواهید شد. اگر بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد آمریکا را از EMIRATES AIRLINES خریداری کنید، احتمالا در شهر دوبی ترانزیت خواهد شد.
در هر فرودگاهی که ترانزیت خواهید شد، در صورتی که ویزای آن کشور را داشته باشید، قادر به ترک سالن ترانزیت هستید.

 

کلام آخر

در حال حاضر برای سفر به آمریکا امکان پرواز مستقیم وجود ندارد اما شما می توانید از پروازهای واسطه مختلفی برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنید. البته با توجه به تفاوت قیمت و کیفیت این پروازها بهتر است از قبل اطلاعات جامعی را نسبت به کم و کیف آن ها به دست آورید.

 پس از این که بلیت هواپیمای خود را تهیه کردید، از مقصد ایران، پرواز شما حداقل یک توقف در یک کشور دیگر خواهد داشت. در صورتی که پرواز بعدی شما در همان فرودگاه باشد، باید در سالن ترانزیت بمانید تا زمان پرواز بعدی شما سر برسد. در مجموع پرواز شما حدود 20 ساعت زمان می برد. به همین دلیل انتخاب بهترین پرواز به آمریکا یک امر بسیار مهم محسوب می شود.

 

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید

-02191690083-02634005160-09352189797-09304304526

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

خرید بلیط هواپیما و تور لحظه آخری آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز کرج
سبد خرید