Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

در بهترین هتل ها با بهترین پروازها نوروز 1402

​تــور دبــی

​نوروز 1402

امارات متحده عربی از هفت شیخ‌نشین ابوظبی، دبی، شارجه، رأس الخیمه، فیجیره، ام‌القوین و عجمان تشکیل شده است. این کشور حدود ۲۰۰ جزیره دارد که ابوظبی بزرگ‌ترین آن‌ها است و بعد از آن دبی در جایگاه دوم قرار گرفته است. دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است. این شهر امروزه با وجود ساختمان‌های بلند، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان مهم و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است. دبی شهری گران و هزینه‌ها در آن به طور متوسط ۷۵% بیشتر از تهران است. مدیریت هزینه در این شهر پر از زرق و برق بسیار مشکل است. با ما همراه شوید تا از هزینه سفر به دبی مطلع شوید. در این مقاله مجله آریا اوج پرواز هزینه سفر به دبی را با هم مرور می‌کنیم. ، جهت اطلاع از مراکز خرید و دریافت قیمت با شماره های 02632255012 و 09352189797 تماس حاصل فرمایید.

درباره دبی چه میدانید؟

راهنمای سفر به دبی ( امارات ) قدم به قدم کارشناسان آریا اوج پرواز

تور دبی تور لحظه آخری و ارزان دبی با بهترین قیمت و از بهترین هتل های دبی را در زیر ببینید . برای اطلاع از آفرهای تورهای لحظه آخری دبی در خبرنامه آریا اوج پرواز عضو شوید. خیلی خوشحال خواهیم شد که نظر خود را در مورد پکیج های تورهای ویژه نوروز 1402 برای ما ارسال نمایید

هتلهای لوکس دبــــی
تخصص ماست

آنچه باید از هزینه های سفر به دبی بدانید

ردیف🏢 نام هتل⭐️درجه هتل🛏 دوتخته🛏 یک تختهکودک ونوزاد
1گلدن تولیپ دیره 422/270/00026/580/000تماس بگیرید
2بریستول این422/420/00026/890/000تماس بگیرید
3سان اند سند دان تاون322/530/00027/100/000تماس بگیرید
4وندوم پالاس آراوی322/580/00027/150/000تماس بگیرید
5فورچون پیرل322/890/00027830/000تماس بگیرید
6لندمارک پریمیر423/410/00028/870/000تماس بگیرید
7شرایتون دیره42/190/00030/430/000تماس بگیرید
8سیتی سیزن424/350/00030/740/000تماس بگیرید
9هتل اونیو424/870/000031/780/000تماس بگیرید
10هتل گوورا425/750/00033/550/000تماس بگیرید
11رویال کونتیننتال426/580/00035/210/000تماس بگیرید
12ال خوری اسکای گاردن426/790/00035/630/000تماس بگیرید
13کارلتون تاور427/050/00036/150/000تماس بگیرید
14حیات ریجنسی529/700/00041/450/000تماس بگیرید
15رز ریحان430/790/00043/640/000تماس بگیرید
16کانال سنترال530/850/00043/740/000تماس بگیرید
17ال بندر روتانا531/520/00045/090/000تماس بگیرید

 لیست قیمت پکیج کامل تور دبی نوروز ۱۴۰۲ چهار شب و پنج روز 

بهترین زمان سفر به دبی چه وقت است؟

وقتی در مورد بهترین زمان سفر به دبی صحبت می‌کنیم، باید اول تکلیف واژه بهترین را مشخص کنیم. بهترین زمان برای هر کسی متناسب با شرایطش معنی می‌شود.شاید برای شما بهترین زمان سفر به دبی، زمانی است که تمام هزینه سفر به دبی برایتان به صرفه و ارزان تمام شود. اگر با این هدف بخواهیم بهترین زمان سفر به دبی را مشخص کنیم، باید بگوییم که تابستان‌های گرم و طاقت‌فرسای دبی بهترین زمان هستند. در واقع در این بازه زمانی به دلیل شرایط جوی، مسافران کمتری به این شهر، سفر می‌کنند. به همین خاطر هزینه‌های اقامت، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و… کاهش پیدا می‌کند.

◀️ این روزها کمتر کسی هست که وقتی در مورد سفر به دبی حرفی به میان می‌آید، شناختی از این شهر لوکس نداشته باشد. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، برج‌های سر به فلک کشیده، در کنار تلفیق سنت و مدرنیته این شهر است.این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده که هر ساله افراد مختلفی از سراسر جهان مشتاق باشند که این شهر شگفت‌انگیز و مدرن که به شهری در آینده معروف شده را از نزدیک ببینند. ایرانی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

با این حال اگر جاهای دیدنی دبی دل‌فریب را در کنار افزایش قیمت ارزهای خارجی قرار دهید، می‌بینید که امکان دیدن و استفاده از همه جاذبه‌های گردشگردی، در یک سفر به دبی، مقرون به صرفه نیست. بنابراین آشنایی با انواع جاذبه‌های مختلف و انتخاب از بین آن‌ها که می‌توانند به ماندگاری و داشتن سفری لذت‌بخش کمک کنند، خالی از لطف نیست.

خبر خوب این که ما در این مقاله در مورد آب و هوای دبی، بهترین زمان سفر به دبی، بهترین هتل های دبی، جاهای دیدنی و تفریحی دبی، مراکز خرید دبی و رستوران‌های آن صحبت می‌کنیم. پس اگر مایلید که با این شهر مدرن آشنا شوید و یا برنامه سفر به دبی دارید، این مقاله به شما کمک می‌کند.

​آنچه باید قبل از سفر به دبی بدانید

◀️ آب و هوای دبی در طول سال چگونه است؟

با سفر به دبی وارد شهری می‌شوید که آب و هوایی گرم و خشک دارد. شاید در طول سال و به تناسب شرایط جوی، کمی این وضعیت تغییر کند؛ اما شرایط کلی ثابت است. به این معنی که در اکثر روزهای سال در دبی، آسمانِ آبی، آفتابی است و فقط گاهی ابری می‌شود که در آن شرایط می‌توان انتظار بارش را داشت.
ببینیم وضعیت آب و هوای این عروس خاورمیانه در طول سال چگونه است. تابستان‌های دبی، هوا به شدت گرم و غیرقابل تحمل و میانگین دما در جولای و آگوست، حدود ۴۸ درجه سانتی‌گراد است. در این زمان، گرمای هوا مخصوصا برای گردشگرانی که در نواحی خنک و کوهستانی زندگی کرده و با چنین آب و هوایی بیگانه‌اند، بسیار آزاردهنده است چرا که رطوبت زیاد و گرمای شدید باعث ایجاد احساس تعریق دائمی می‌شود.

◀️ کنار تابستان‌های گرم، در زمستان‌های معتدل و دلپذیر دبی، میانگین دمای هوا در روز ۲۳ و در شب ۱۴ درجه سانتی‌گراد است. در واقع در فاصله زمانی دسامبر تا فوریه و گاه در مارس، آب و هوایی خوب و متعادل در دبی حاکم می‌شود که می‌تواند بهترین زمان سفر به دبی باشد.
به طور کلی در دبی میزان بارش محدود و در بهترین شرایط، حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر در سال است. بیشترین میزان بارندگی هم در ماه‌های دسامبر تا مارس یا آپریل، به صورت بارش‌های سنگین ولی کوتاه‌مدت اتفاق می‌افتد.
نکته آخر در مورد آب و هوای دبی، وزش دائمی بادها، مخصوصا در زمستان و بهار است که گاهی تبدیل به بادهای شدید و طوفان شن می‌شوند.

فاصله تهران تا دبی چقدر است؟
خوب است بدانید که برای سفر به دبی، فاصله هوایی بین تهران تا دبی در ۷۴۴ مایل یا ۱۱۹۷ کیلومتر است که طی کردن آن حدود ۲ و ساعت و ۱۰ دقیقه، زمان نیاز دارد تا به فرودگاه دبی برسید. همان‌جا هم می‌توانید برای خرید سیمکارت از دبی اقدام کنید.

بهترین مسیرهای هوایی ایران برای سفر به دبی کدام‌ها هستند؟
بیشترین پروازهای ایران به دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر مانند ماهان، ایران‌ایر و امارات انجام می‌شود. شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان ایمن‌ترین ایرلاین خاورمیانه در کنار شرکت ایران‌ایر، بهترین پروازهای مستقیم تهران- دبی را به صورت روزانه پوشش می‌دهند.
شرکت هواپیمایی امارات با ۴ پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آل‌مکتوم امارات، بیشترین پروازها را دارد. اگر تصمیم گرفتید که برای سفر به دبی، از این شرکت بلیط رزرو کنید، این را در نظر داشته باشید که باید توقف‌های زیادی را درطول مسیر تحمل کنید.

پروازهای دیگری هم به صورت مستقیم از برخی از شهرهای ایران مانند مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، لار و بندرعباس، توسط شرکت هواپیمایی فلای‌دبی انجام می‌شود. البته شرکت‌های هواپیمایی دیگری هم مانند قشم‌ایر، ترکیش و… پروازهایی دارند.
در نهایت این که تصمیم‌گیری در مورد بهترین مسیر هوایی برای سفر به دبی، به عهده شماست؛ چرا که بسته به موقعیت جغرافیایی‌تان، می‌توانید نزدیک‌ترین گزینه را از شهرهایی که پرواز دارند و یا یکی از شرکت‌های هواپیمایی موردنظرتان، انتخاب کنید.

در مورد واحد پول دبی چقدر اطلاعات دارید؟

بهترین زمان سفر به دبی چه وقت است؟شاید هم از علاقه‌مندان خرید و بازارگردی باشید. در این حالت، بهترین زمان سفر، موقع حراجی‌هاست که حدود ۶۰۰۰ فروشگاه مختلف در جشنواره‌های فروش شرکت می‌کنند و شما می‌توانید خریدهای جذاب با قیمت‌های مناسب را تجربه کنید. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری حاضر در فستیوال‌ها هم استفاده کنید. تاریخ دقیق این جشنواره‌ها خیلی مشخص نیست و باید پیگیر اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها باشید.
از نظر آب و هوایی هم، بهترین زمان سفر به دبی، زمستان است که این شهر، پررونق‌ترین روزهایش را سپری می‌کند. در این زمان، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در کنار لذت بردن از آب و هوای دلپذیر این شهر ساحلی، از جشنواره‌های زمستانه، که معمولا از ۲۶ دسامبر تا ۲۷ ژانویه هستند، استفاده کنید. البته حساب جیبتان را هم داشته باشید؛ چرا که گران‌ترین زمان سفر به دبی هم در زمستان است.
البته قبل از آن بهتر است در مورد ویزای دبی اطلاعات داشته باشید.

این واژه اولین بار توسط یک روزنامه‌نگار برای توصیف هتل برج‌العرب به کار برده شد و بعد از آن کم کم در دنیا باب شد. در واقع منظور از هتل ۷ ستاره، هتلی است که به لحاظ لوکیشن، معماری و برخی از ویژگی‌ها و خدمات، منحصربه‌فرد و خاص باشد.

هتل های ۷ ستاره دبی
وقتی در مورد تعداد ستاره‌های هتل‌ها صحبت می‌کنیم، می‌دانیم که تفاوت یک هتل ۷ ستاره با ۵ ستاره در امکانات، خدمات، تجملات و شگفتی‌هایی است که در دل معماری آن قرار دارد. با این وجود باید بگوییم که هیچ چیز رسمی تحت عنوان هتل ۷ ستاره در دنیا وجود ندارد.

بهترین هتل های دبی کدام هتل‌ها هستند؟
قبل از سفر به دبی، پیدا کردن هتلی مناسب با شرایط مورد نظرتان، یکی از اولین نیازهایی است که باید برطرف شود. با توجه به این که در شهر زیبایی دبی، انواع و اقسام هتل‌ها با قیمت و امکانات متنوع وجود دارد، جای نگرانی نیست.
با این حال خوب است با این هتل‌ها آشنا شوید تا بتوانید، بهترین هتل های دبی را بشناسید و از بین آن‌ها متناسب‌ترین گزینه با شرایط خودتان را انتخاب کنید.
از هتل‌های لوکس و ۷ ستاره دبی شروع می‌کنیم تا به هتل‌های ۲ ستاره برسیم.

​هتل برج العرب، در سال ۱۹۹۹ در یک جزیره ساختگی در فاصله ۲۸۰ متری ساحل جمیرا و مشرف به خلیج فارس، به شکل بادبان کشتی، ساخته شد. این جزیره مصنوعی به وسیله یک پل به ساحل جمیرا وصل می‌شود.
از جمله برخی امکانات این هتل لوکس می‌توان به خودرهای رولزرویسِ افتخاری برای ورود به هتل، رستوران‌های با کیفیت، تخت‌های گردان در بعضی اتاق‌ها و زمین تنیس، روی سکوی فرود هلی‌کوپتر، اشاره کرد.

دوتا از بهترین رستوران های این هتل، رستوران المنتهی در طبقه ۲۷ هتل و رستوران غذاهای دریایی المهارا هستند. یکی از رویایی‌ترین بخش‌های هتل در رستوران المهاراست که یک آکواریوم غول‌پیکر از کف تا سقف رستوران وجود دارد و می‌توان آبزیان خلیج فارس را از نزدیک دید.

آشنایی با جاهای تفریحی دبی
در شهر زیبای دبی، تفریحات و سرگرمی‌های زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. از آکواریوم‌ها و پارک‌های زیبا گرفته تا مجموعه‌ها و مراکز بازی هیجان‌انگیز که در سفر به دبی، چشم‌پوشی از همه آن‌ها شدنی نیست. با این جاهای تفریحی دبی آشنا شوید تا بهتر بتوانید تفریحات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

هتل برج العرب
به سراغ هتلی برویم که اصطلاح هتل ۷ ستاره، با وجود آن خلق و جان گرفت. روزنامه‌نگار بریتانیایی که در سفر به دبی، در این هتل اقامت داشت، معتقد بود که استفاده از واژه ۵ ستاره برای هتل برج العرب در مقایسه با سایر هتل‌های لوکس، منصفانه نیست. به همین خاطر برای جلوه دادن، به ویژگی‌های خاص این هتل، از تیتر ۷ ستاره استفاده کرد و این موضوع ماندگار شد؛ البته با در نظر گرفتن جذابیت‌های این هتل، این انتخاب بیراه هم نبوده است.

جاهای دیدنی دبی که نباید از دست بدهید
وقتی از دبی صحبت می‌کنیم، شهری زیبا، با شکوهِ ساختمان‌های بلند و سر به فلک کشیده‌اش، به ذهن می‌آید. با این حال همه چیز در این شهر به معماری مدرن بناهایش مربوط نمی‌شود؛ چرا که برای هر نوع سلیقه‌ای، جاذبه‌ای دارد.

آدرس هتل برج العرب دبی
امارات، دبی، خیابان ام سقیم ۳، خیابان جمیرا، جزیره اختصاصی هتل برج‌العرب
هتل برج العرب دبی در گوگل مپ

از مراکز خرید پر زرق و برق این شهر که آن را به پایتخت خرید خاورمیانه تبدیل کرده، گرفته تا سواحل دبی، پارک های آبی دبی و آکواریوم‌هایی که دنیای زیر آب را با همه شگفتی‌هایش، به شما نشان می‌دهند. این همه ماجرا نیست و از دیدن مراکز فرهنگی، تاریخی و سنتی این شهر مدرن هم غافلگیر می‌شوید.

۱- دهکده جهانی
این فرصت شگفت‌انگیز را از دست ندهید. در سفر به دبی حتما سری به دهکده جهانی آن بزنید. چرا که در یک بازدید از این مجموعه، با صنایع دستی یا سوغات حدود ۲۶ کشور جهان آشنا می‌شوید.

در واقع دهکده جهانی دبی، مرکزی است که در آن، کشورهای مختلف، غرفه‌هایی به شکل بناهای مشهورشان دارند که در آن به فروش و نمایش صنایع دستی و سوغات‌شان می‌پردازند. به عنوان مثال غرفه ایران از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته و انواع فرش، آجیل، پسته و زعفران را به گردشگران می‌فروشد.
نمایشگاه‌های این دهکده از ابتدای نوامبر کار خود را آغاز می‌کنند و تا اواسط آوریل ادامه می‌دهند. البته همه فعالیت این مجموعه، تجاری نیست؛ بلکه یک مرکز فرهنگی، هنری، تاریخی، تفریحی و تجاری است.
آدرس: امارات، دبی، خیابان شیخ محمدبن زاید

​۲- شهر بازی آی ام جی
در سفر به دبی، از شهربازی آی ام جی که بزرگ‌ترین مرکز تفریحی سرپوشیده دنیاست، غافل نشوید. این مجموعه با ۱۴۰ هزار مترمربع مساحت، از ۴ بخش جذاب دهکده گمشده دایناسورها، کارتون نتورک، مارول و بلوار آی ام جی، تشکیل شده است.

​در هر کدام از این بخش‌ها، تفریحات جذاب و متنوعی وجود دارد که می‌توانید دو هیجان لذت و ترس را، به صورت درهم آمیخته، در دنیای دایناسورها، کارتون‌ها و… تجربه کنید.
کافه‌ها و رستوران‌هایی هم برای تکمیل لذت از بازی در این مجموعه وجود دارد.
آدرس: امارات، دبی، شهر عربستان، خیابان شیخ محمدبن زاید
آدرس شهربازی آی ام جی دبی در گوگل مپ

​​۳- آکواریوم لاست چمبرز
شما می‌توانید با رفتن به هتل آتلانتیس، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی، بدون ترس از غرق شدن به دنیای زیر آب سفر کنید. برای این منظور کافی است وارد آکواریوم لاست چمبرز، بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه شوید.

در سفر به دبی و رفتن به این آکواریوم زیبا، می‌توانید در کنار دیدن انواع کوسه، مارماهی، اسب دریایی و … از امکانات و خدمات جذابی مانند غواصی در کنار کوسه‌ها، یوگا در آب، تور آکورایوم و نمایش‌های تئاتر آکوا لذت ببرید.
آدرس: امارات، دبی، نخله جمیرا، هتل آتلانتیس
آکواریوم لاست چمبرز دبی در گوگل مپ

​۴- آکواریوم دبی
از زیباترین و متنوع‌ترین آکواریوم‌های خاورمیانه، آکواریوم دبی است که بخشی از آن را می‌توانید در رفتن به مرکز خرید دبی مال مشاهده کنید.

​خالی از لطف نیست که در سفر به دبی و در میان گشت و گذار در میان فروشگاه‌های مختلف، سری هم به آکواریوم دبی بزنید. اگرچه بخشی از آن را در حین پاساژگردی‌هایتان می‌بینید، اما این فقط بخش کوچکی از این آکواریوم زیباست.

در واقع آکواریوم دبی یک باغ وحش دریایی است که می‌توانید در آن، انواع آبزیان اقیانوس‌ها شامل کروکودیل، شیرماهی، اسب آبی، سمور آبی و اختاپوس‌های بزرگ اقیانوسی را در کنار انواع مارها، مارمولک‌ها و سوسمارهای دوزیست، مشاهده کنید.
آدرس: امارات، دبی، مرکز شهر دبی، مرکز خرید دبی مال
آکواریوم دبی در گوگل مپ

۵- لگولند دبی
از آن‌جایی که دبی به دنبال تبدیل شدن به پایتخت تم‌پارک‌های جهان است، از سال ۲۰۱۶ با افتتاح لگولندی جذاب، در رسیدن به این هدف، یک گام فراتر رفته است. در این پارک جذاب که برای خانواده‌هایی با کودکان ۲ تا ۱۲ سال طراحی شده، انواع تفریحات جذاب را فراهم کرده است.

​در سفر به دبی، با رفتن به لگولند، می‌توانید از دیدن مراحل ساخت لوگو در بخش کارخانه شروع و بعد از ماجراجویی در بخش‌های شهر لوگو، محوطه پادشاهی، محوطه تخیل، فضای ماجراجویی و مینی‌لند، تفریح و خستگی‌تان را با خرید از بزرگ‌ترین فروشگاه لگو در خاورمیانه، به پایان ببرید.
آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، منطقه پارک و استراحت‌گاه‌ها
لگولند دبی در گوگل مپ

​۶- مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت
در کنار سایر مراکز تفریحی دبی که در سفر به دبی با آن‌ها مواجه می‌شوید و عناوین مهم کسب کرده‌اند، از مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت، بزرگ‌ترین پارک موضوعی و چندمنظوره خاورمیانه، نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

​این مجموعه از یک هتل مجلل، یک غذاخوری، یک پارک آبی و ۳ پارک موضوعی جداگانه به نام‌های موشن‌لند، پارک بالیوود دبی و لگولند تشکیل شده است. در مورد لگولند که صحبت کردیم؛ اما موشن لند برای علاقه‌مندان سینمای هالیوود و انیمیشن مناسب است. در حالی که پارک بالیوود برای دوستداران ماجراجویی و رقص و سینمای هند، جذابیت زیادی دارد.
آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، منطقه پارک و استراحت‌گاه‌ها
مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت در گوگل مپ

مشاوره سفر و دریافت قیمتهای تور دبی ویژه نوروز 1402

◀️ دفتر خدمات گردشگری آریا اوج پرواز با دارا بودن یکی از مطمئن‌ترین و باسابقه‌ترین کارگزاران هتل های دبی و شارجه در کشور امارات، در کوتاه‌ترین زمان بهترین قیمت را برای مسافران گرامی اقدام خواهد کرد.

در حال حاضر، تور و بلیط های دبی از طرف کارشناسان ما در لحظه انجام میگیرد تا مسافر با خیال آسوده به برنامه‌ریزی سفر خود بپردازد.
شما می توانید در خواست خود را بصورت آنلاین در سایت آریا اوج پروازثبت و یا با کارشناسان ما بصورت تلفنی هماهنگ کنید.
تماس تهران:

دفتر کرج : 02632255012 - 02634005160 - 02634005163 - 02634005170

تماس مستقیم واتساپ:  09304304526 - 09352189797

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش