Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

پیکاپ ویزای انگلستان

مراحل و مدارک پیکاپ ویزای انگلستان

 

خدمات کنسولی انگلیس در تهران، در حال حاضر در حال انجام می باشد و افرادی که وقت سفارت خود را در تهران گرفته اند، می توانند در زمان دریافت وقت سفارت، آدرس محل دریافت خود را اعلام نمایند تا سفارت، پاسپورت را بعد از انجام صدور ویزا که دو هفته به طول می انجامد، به آن آدرس ارسال نماید. با توجه به شلوغی سفارت انگلیس در ایران، گروهی از متقاضیان، درخواست ویزای خود را از امارات متحده و ترکیه انجام می دهند که این گروه از متقاضیان می توانند پیکاپ پاسپورت خود را از طریق پیکاپ ویزای انگلیس "آریا اوج پرواز" انجام دهند. آن دسته از متقاضیان که پیکاپ ویزای خود را از طریق ترکیه انجام می دهند، می توانند مجوز خروج خود را از سفارت ایران در ترکیه گرفته، پاسپورت خود را تحویل سفارت انگلیس داده و در ادامه برای دریافت ویزا به دفتر آریا اوج پرواز مراجعه کرده و اقدام به دریافت ویزا نمایند.

 

متقاضیانی که برای پیکاپ ویزای خود از امارات اقدام می کنند، می توانند در زمان دریافت وقت سفارت، سیستم "پاس بک" را فعال کرده، پاسپورت را در روز مصاحبه از سفارت انگلیس تحویل گرفته و با مدارک مورد نیاز، به دفتر "آریا اوج پرواز" در کرج مراجعه نمایند تا برای دریافت ویزا اقدام گردد.

 

 

 

پاس بک Pass Back چیست؟

فرآیند است که با پرداخت هزینه به سفارت انگلیس، این امکان برای متقاضی فراهم می کند که پاسپورت خود را در روز مصاحبه از سفارت دریافت کرده و به کشور خود مسافرت کند و در ادامه طی روزهای بعدی، پاسپورت را مجدد برای صدور ویزا به سفارت تحویل دهد. در این پروسه دیگر نیاز به اقامت دو هفته ای در کشور محل مصاحبه را نخواهد بود. روند طبیعی دریافت ویزای انگلیس به این صورت هست که روز مصاحبه پاسپورت متقاضی برای صدور ویزا دریافت شده و وی در این بازه بدون داشتن پاسپورت، امکان مسافرت بین المللی را ندارد. 

جهت درخواست سفارش پیک آپ ویزای انگلیس

نکات مهم در پیکاپ ویزای انگلیس:

 

پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود و پس از انجام کارهای اداری توسط کنسولگری انگلیس، پاسپورت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به ایران باز گردانده شده و تحویل متقاضی می گردد.

 

پیکاپ ویزای انگلیس از امارات، در تمام روزهای هفته ( شنبه تا پنج شنبه ) انجام شده و پاسپورت ها در بازه زمانی ۷ روز کاری ارسال و دریافت می گردد.

 

برای پیکاپ ویزای انگلیس از ارمنستان، متقاضی باید در روز انگشت نگاری، آدرس مشخص شده در ایروان را ( که توسط کانتر وقت سفارت به ایشان اعلام می گردد)، به سفارت اعلام نماید. بعد از آماده شدن ویزای متقاضی، پاسپورت توسط سفارت به دفتر این شرکت ارسال شده و با اولین پرواز روز جمعه به ایران بازگشته و روز شنبه آماده تحویل خواهد بود. در صورتی که متقاضی در روز انگشت نگاری آدرسی ارائه نداده باشد، می بایست بعد از بازگشت به ایران، به همکاران ویزای انگلیس اطلاع دهد تا پیگیری های لازم انجام گیرد.

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای انگلیس

      • وکالت نامه انگلیس در امارات
      • ایمیل جواب سفارت
      • اصل رسید بارکد دار سفارت انگلیس
      • اصل پاسپورت متقاضی
۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید