Change Language
خط مستقیم 09354440427

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

هتل پنج ستاره رایگان دبی با پرواز امارات

 

هواپیمایی امارات به مسافرانی که تا ۲۱ جولای بلیت میخرند، اقامت هتل پنج ستاره هدیه می دهد

 

هواپیمایی امارات برای مسافرانی که تابستان امسال به دبی سفر می‌کنند، اقامت رایگان در هتل‌های ۵ ستاره ارائه می‌دهد. این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که این پیشنهاد برای بلیط‌هایی که از اول تا بیست و یکم جولای خریداری می‌شوند، معتبر است.

مسافرانی که بلیط رفت و برگشت فرست کلاس یا بیزینس کلاس خریداری کنند، از دو شب اقامت در هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی بهره‌مند خواهند شد. همچنین برای مسافرانی که بلیط پریمیوم اکونومی یا اکونومی خریداری کنند، اقامت یک شب رایگان در نظر گرفته شده است.

 

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: «این پیشنهاد ویژه برای تمام بلیط‌های رفت و برگشتی که به دبی یا با توقف بیش از ۲۴ ساعته در دبی هستند، برای مسافرانی که بین چهارم جولای تا پانزدهم سپتامبر سفر می‌کنند، معتبر است.»

این پیشنهاد برای رزروهایی که از طریق وبسایت، اپلیکیشن، دفاتر فروش بلیط یا آژانس‌های مسافرتی منتخب انجام می‌شود، در دسترس است، به شرط اینکه حداقل ۹۶ ساعت قبل از ورود مسافران رزرو شده باشد.

پس از صدور بلیط، مسافران باید با ارسال ایمیل به آدرس emiratesoffer@emirates.com یا تماس با آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز و ارائه اطلاعات خود، اقامت خود را تأیید کنند. اگر هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی امکان پذیرش میهمان را نداشته باشد، شرکت هواپیمایی در هتلی با درجه‌بندی ستاره مشابه اتاق رزرو خواهد کرد.

 

بر اساس شرایط و ضوابط ذکرشده در وبسایت شرکت هواپیمایی، این پیشنهاد بر اساس اقامت دو نفره (حداکثر دو بزرگسال و یک کودک تا ۱۲ سال) اعمال می‌شود.

 

آقای عدنان کاظم معاون رئیس و مدیر تجاری شرکت هواپیمایی امارات، گفت: «با برگزاری جشنواره سرگرمی و خرید سالانه دبی با عنوان “سورپرایز تابستانی دبی”، خریداران و گردشگران طیف بی‌پایان از فعالیت‌ها و جاذبه‌ها را تجربه خواهند کرد.»

آقای کاظم افزود: «هواپیمایی امارات با ارائه اقامت رایگان در هتل برای مسافرانی که به دبی یا از طریق دبی سفر می‌کنند، انگیزه دیگری برای بازدید از شهر ما ایجاد کرده است، چه برای کسانی که اولین بار است به دبی سفر می‌کنند و چه برای کسانی که بار دیگر به این شهر بازمی‌گردند.»

 

 

 

هتل رایگان دبی با پرواز امارات

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

خرید بلیط هواپیما و تور لحظه آخری آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز کرج
سبد خرید