Change Language
خط مستقیم 09354440427

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

مقاصد جدید فلای دبی و ایر عربیا

 

اضافه شدن مقاصد جدید اروپایی به هواپیمایی ایر عربیا و فلای دبی

 

بلیط ۴۰۰ درهمی به اروپا: گزینه‌های بیشتری برای پرواز با شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه در اختیار ساکنان امارات قرار گرفته است

مسافران می‌توانند با انتخاب شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه، تا ۴۰٪ در هزینه‌ی بلیط خود صرفه‌جویی کنند و پول بیشتری را برای هتل و تجربه‌های سفر خود خرج کنند. شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه‌ی اماراتی مانند ایر عربیا، فلای دبی، ایر عربیا ابوظبی و ویز ایر، مقاصد جدید زیادی را در مناطق مختلف معرفی کرده‌اند و به مسافران این امکان را می‌دهند تا مقاصد جدیدی را کشف کنند.

 

این شرکت‌ها در حال گسترش ناوگان هواپیمایی خود هستند و به مقاصدی فراتر از شعاع پنج ساعته سفر می‌کنند، از جمله شبه‌قاره هند، خاورمیانه، گرجستان و ارمنستان. به عنوان مثال، ایر عربیا اخیراً اعلام کرد که از دسامبر ۲۰۲۴ سرویس خود را به وین اتریش آغاز خواهد کرد و بلیط‌های یک طرفه با قیمت ۳۹۹ درهم عرضه می‌کند.

 

ساکنان امارات اکنون می‌توانند بلیط‌های رفت و برگشت به مقاصد اروپایی را با شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه با قیمتی بسیار پایین‌تر از شرکت‌های هواپیمایی تجاری خریداری کنند. به عنوان مثال، بلیط‌های اروپایی با قیمت کمتر از ۱۹۷۷ درهم برای بدون بار و ۲۱۴۰ درهم برای بار ۲۰ کیلوگرمی در دسترس هستند، در حالی که قیمت بلیط در شرکت‌های هواپیمایی تجاری کامل حدود ۳۵۰۰ درهم است. همچنین، در منطقه، شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه‌ی دیگری مانند سلام ایر عمان وجود دارند که ساکنان امارات می‌توانند از پروازهای آنها استفاده کنند.

 

کارشناسان می‌گویند که شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه در خاورمیانه سهم بازار خود را افزایش داده‌اند و خانواده‌ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، این نوع سفرها را ترجیح می‌دهند. آنها می‌توانند پول خود را برای تجربه‌های سفر و اقامت در هتل‌های با کیفیت‌تر صرف کنند. معرفی برخی شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه نیز نقطه عطفی در صنعت هوانوردی امارات بوده است و گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را برای مسافران فراهم کرده است.

 

 

مقاصد پروازی فلای دبی و ایر عربیا

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

خرید بلیط هواپیما و تور لحظه آخری آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز کرج
سبد خرید