Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

چه ایرلاینهایی به آمریکا پرواز دارند؟

 

ارزانترین بلیط هواپیما به آمریکا

 

معرفی بهترین پروازها به آمریکا

 

امکان پرواز مستقیم از ایران به آمریکا وجود ندارد. همچنین مسافت بین این دو کشور بسیار طولانی است. از سوی دیگر مردم ایران برای رفتن به آمریکا باید به دلایل مختلف هزینه های بیشتری را بپردازند. بنابراین اغلب افراد به دنبال استفاده از مسیر هواپیمایی هستند که با قیمت کمتر، بهترین خدمات را ارائه می کند. پروازهای متعددی برای رسیدن به آمریکا وجود دارد که می توانید با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی بهترین پروازها به آمریکا خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

مسیرهای هوایی پرواز تهران به آمریکا

همانگونه که اشاره شد برای سفر به آمریکا باید از یک پرواز واسطه استفاده کنید. هر یک از این پروازها مزایا و معایب خود را دارند و برای برخی از آن ها به اخذ ویزای ترانزیت نیاز دارید. در ادامه مسیرهای مختلف پرواز به آمریکا از مقصد ایران را معرفی می کنیم.

  • بلیط آمریکا از روسیه: 

شما می توانید با استفاده از ایرلاین ایرفلوت، از تهران به مسکو حرکت کنید و از مسکو به نیویورک بروید.

  • بلیط آمریکا از از قطر: 

ایرلاین قطر ایرویز نیز این امکان را فراهم کرده که از فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز به دوحه پرواز کنید. سپس می توانید از فرودگاه دوحه به نیویورک، بوستون یا واشنگتن بروید.

  • بلیط آمریکا از از ترکیه: 

شما می توانید با استفاده از خط هوایی ترکیش ایرلاین، از فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز به استانبول بروید و سپس از فرودگاه بین المللی استانبول به سمت آمریکا عازم شوید. همچنین با استفاده از ایرلاین ترکیش، می توانید از ایران به استانبول سفر کرده و سپس از استانبول به رم بروید. در آخر نیز از رم به نیویورک پرواز کنید.

  • بلیط آمریکا از آلمان: 

با استفاده از خط هواپیمایی لوفتهانزا می توانید از تهران به فرانکفورت و از فرانکفورت به نیویورک بروید یا این که از تهران به فرانکفورت و سپس از این مقصد به زوریخ و در آخر از زوریخ به نیویورک سفر کنید.

بهترین پروازها به آمریکا

  • بلیط آمریکا از امارات متحده عربی: 

می توانید با استفاده از ایرلاین امارات، از مشهد یا تهران به دبی سفر کرده و از دبی به آمریکا پرواز کنید.

  • بلیط آمریکا از آذربایجان: 

می توانید با استفاده از خط هواپیمایی آزال، مقصد خود را به گونه ای انتخاب کنید که از تهران به باکو و از فرودگاه باکو به آمریکا پرواز کنید.

  • بلیط آمریکا از هلند: 

همچنین می توانید با استفاده از ایرلاین کی ام ال، از تهران به آمستردام پرواز کرده و سپس از آنجا به آمریکا عازم شوید.

  • بلیط آمریکا از فرانسه: 

اگر علاقه مند هستید که از یک کشور اروپایی به مقصد آمریکا پرواز کنید، می توانید از تهران به پاریس رفته و از پاریس به آمریکا بروید.

  • بلیط آمریکا از اتریش: 

این امکان وجود دارد که از تهران به وین پرواز کنید و سپس با استفاده از ایرلاین آسترین از وین به سمت نیویورک پرواز کنید.

نحوه خرید بلیت سفر به آمریکا

پرواز غیر مستقیم به آمریکا به این صورت انجام می گیرد که ابتدا باید بلیت پرواز کشور دیگری غیر از آمریکا را خریداری کنید. سپس از آن کشور به طور مستقیم به آمریکا پرواز داشته باشید. حتی در برخی مواقع لازم است که یک یا دو پرواز واسطه دیگر نیز داشته باشید تا به مقصد آمریکا برسید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز نمایندگی رسمی فروش بلیط ایرلاین های خارجی یا تماس گرفتن با بخش های فروش بلیت آن‌ها نسبت به خرید بلیت سفر به آمریکا اقدام کنید. هیچ یک از این روش ها اولویتی نسبت به یکدیگر ندارند و در هر حال می توانید در صورت لزوم از پشتیبانی این شرکت به شماره های 09304304526 و 09352189797 کمک بگیرید.

قبل از رزرو بلیت خود توجه داشته باشید که پروازها به آمریکا در ۴ کلاس انجام می شود که عبارت است از: فرست کلاس، بیزینس کلاس، کلاس پروازی پرمیوم و اکونومی کلاس که به ترتیب از بیشترین تا کمترین قیمت را دارند. بنابراین اگر قصد دارید که با هزینه کمتری به آمریکا سفر کنید بهتر است بلیت اکونومی کلاس بگیرید.

 

بهترین پروازها به آمریکا

مدت زمان سفر هوایی به آمریکا

ایران و آمریکا در دو قاره متفاوت با فاصله ای زیاد واقع شده اند. مسافت بین ایران تا آمریکا ۱۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر است. با احتساب این فاصله، میانگین مدت زمانی که طول می کشد از ایران با هواپیما به آمریکا برسید ۱۹ ساعت است. 

از سوی دیگر کشور آمریکا به خودی خود یک کشور پهناور است و برای رسیدن به فرودگاه های مختلف این کشور باید زمان های متفاوتی را سپری کنید. گاهی نیز لازم است که یک پرواز داخلی دیگر در آمریکا داشته باشید. به هر رو مدت زمان پرواز به شهرهای مختلف آمریکا با هم تفاوت دارد.

به طور مثال پرواز تهران تا سانفرانسیسکو ۱۵ ساعت و ۱۳ دقیقه طول می کشد و مدت زمان پرواز تهران تا بوستون به طور میانگین ۱۲ ساعت و ۲۴ دقیقه است.

اگر می خواهید که از تهران به شهر لس آنجلس بروید، باید در نظر داشته باشید که مدت زمان سفر شما ۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه خواهد بود. مدت زمان پرواز از تهران تا واشنگتن نیز ۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه است.

کسانی که می خواهند از تهران به مقصد آتلانتا پرواز کنند، باید در نظر بگیرند که مدت زمان رسیدن به این شهر ۱۴ ساعت و ۱۴ دقیقه است. همچنین پرواز تهران تا نیویورک که محبوب ترین مقصد ایرانیان است، ۱۲ ساعت و ۴۷ دقیقه طول می کشد. 

البته باید در نظر داشته باشید که این زمان ها کاملاً تقریبی است و به دلیل غیر مستقیم بودن پروازها بخشی از زمان شما در فرآیند ترانزیت گرفته می شود. همچنین ممکن است به دلایل مختلف همچون نامساعد بودن شرایط جوی مدت زمان بیشتری را در راه باشید. گاهی نیز به دلیل ترافیک های هوایی یا دیگر شرایط غیر قابل پیش بینی لازم است که مدت زمان بیشتری را در کشور واسط سپری کنید.

هزینه ها و قیمت بلیط پرواز به آمریکا

 

به طور کلی عوامل مختلفی بر هزینه پرواز به آمریکا تاثیر گذارند. به عنوان مثال بسته به این که چه ایرلاینی را انتخاب کنید، هزینه پرواز شما متفاوت خواهد بود. در کنار آن باید هزینه اخذ ویزای ترانزیت، هزینه حمل و نقل داخل فرودگاه و در صورت لزوم هزینه اقامت در هتل فرودگاهی را نیز لحاظ کنید.

همچنین میزان عرضه و تقاضا برای بلیت های هواپیما نیز بر هزینه سفر شما می افزاید. مثلاً در برخی از فصل های سال که سفر به آمریکا افزایش پیدا می کند، پیدا کردن بلیت هواپیما مشکل تر خواهد بود. گاهی نیز پیدا کردن بلیت مقصد میانجی با مشکل مواجه می شود. همچنین امکان دارد که مجبور شوید به دلیل همزمان شدن سفرتان با نمایشگاه ها یا جشنوارهای بین المللی هزینه های بیشتری را برای بلیت خود بپردازید.

از سوی دیگر در برخی از روزهای سال به دلیل عدم تقاضای کافی می توانید با یک قیمت مقرون به صرفه بلیت مد نظر خود را خریداری کنید. مثلاً در ماه های آذر و دی ماه که همزمان با کریسمس هزینه سفر به آمریکا افزایش پیدا می کند، به سختی می توانید بلیت مدنظر خود را پیدا کنید. یا این که همزمان با شروع تعطیلات بهاره در آمریکا، ممکن است به سختی بلیت هواپیما پیدا کنید. اما معمولاً هزینه بلیت سفر به آمریکا در فصل تابستان کمتر است.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت های هواپیمایی مختلف با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند هزینه هایی را به صورت جداگانه دریافت می کنند. مثلاً به ازای هزینه غذای با کیفیت درون هواپیما، اضافه بار یا خدمات جانبی مبالغ قابل توجهی به بلیت شما افزوده می شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش قیمت بلیت سفر به آمریکا می شود، تعدد مسیرهای پرواز به این کشور است. از آنجا که لازم است برای رسیدن به آمریکا از 2 تا 4 پرواز واسطه استفاده کنید، به تبع آن باید برخی از هزینه ها مانند بیمه سفر را به دفعات پرداخت کنید. همین امر باعث می شود که هزینه های بیشتری را متحمل بشوید.

 از سوی دیگر فاصله زیاد بین پروازها در فرودگاه های بین المللی، خود هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد. زیرا در این شرایط باید هزینه خورد وخوراک و استراحت خود را در این زمان لحاظ کنید.

 

بهترین پروازها به آمریکا

قیمت بلیت رفت و برگشت به آمریکا (بر اساس دلار 50 هزار تومانی)

با توجه به افزایش مداوم قیمت دلار و تورم در ایران، قیمت بلیت رفت و برگشت به آمریکا نیز به شدت متغیر است. به طور میانگین هزینه پرواز رفت و برگشت ایران به آمریکا از فروردین تا مهر ۱۴۰۲ برای یک بزرگسال به شرح زیر است:

 

  • پرواز تهران – لس آنجلس با یک توقف: 

قیمت بلیت سفر به آمریکا از قطر به طور میانگین ۵۴ میلیون تومان است. همچنین برای پرواز از امارات باید حدود ۵۴ میلیون تومان بپردازید. قیمت بلیت ترکیش نیز حدود ۵۵ میلیون تومان است. هزینه بلیت لوفتهانزا هم حدود ۶۳ میلیون تومان می شود.

  • پرواز تهران – لس آنجلس با چند توقف: 

هزینه سفر با ایرلاین قطر ایرویز با چند توقف ۵۱ میلیون تومان است. در سفر با ترکیش ایرلاین نیز در این پروازها باید حدوداً ۱۰۰ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با خط هواپیمایی لوفتهانزا حدود ۶۳ میلیون تومان است. همچنین هزینه پرواز به سمت آمریکا از کشور سوئیس ۸۳ میلیون تومان می شود.

  • پرواز تهران – نیویورک با یک توقف: 

برای این که از تهران به نیویورک بروید و تنها یک توقف داشته باشید، هزینه سفر شما با خط هوایی قطر ۴۵ میلیون تومان، بلیت ترکیش ۴۶ میلیون تومان، هزینه سفر با خط امارات ۴۶ میلیون تومان و هزینه بلیت لوفتهانزا ۵۹ میلیون تومان است.

  • تهران – نیویورک با چند توقف: 

هزینه این پرواز با ایرلاین قطر ۵۷ میلیون تومان است. برای پرواز با لوفتهانزا نیز باید ۶۲ میلیون تومان بپردازید. هزینه بلیت پرواز از سوئیس به آمریکا ۸۷ میلیون تومان و استفاده از ایرلاین آسترین ۱۶۰ میلیون تومان است.

  • پرواز تهران – واشنگتن با یک توقف: 

برای پرواز رفت و برگشت تهران – واشنگتن تنها با یک توقف در قطر، باید ۷۵ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با ترکیش ایرلاین نیز ۴۸ میلیون تومان است. قیمت بلیت رفت و برگشت با ایرلاین امارات ۵۸ میلیون تومان تمام خواهد شد. هزینه سفر با ایرلاین لوفتانزا نیز به ۷۵ میلیون تومان می رسد.

  • پرواز تهران – واشنگتن با چند توقف: 

قیمت بلیت سفر شما با هواپیمایی قطر ۴۵ میلیون تومان است. هزینه بلیت شما با ایرلاین لوفتهانزا به ۷۷ میلیون تومان می رسد. برای سفر با توقف در کشور سوئیس نیز باید ۱۲۸ میلیون تومان بپردازید. هزینه سفر با خط هواپیمایی آسترین نیز حدوداً ۱۵۶ میلیون تومان می شود.

بهترین پروازها به آمریکا

معرفی بهترین خطوط هوایی برای پرواز به آمریکا

وجود خطوط هواپیمایی متعدد باعث شده که گردشگران انتخاب های گسترده ای برای سفر به نقاط مختلف جهان داشته باشند. در حال حاضر برای رسیدن به آمریکا از مبدأ ایران، سفر هوایی بهترین روش حمل و نقل محسوب می شود.

همچنین آمار حوادث هوایی نشان می دهد که پرواز به سایر کشورها، امنیت بیشتری نسبت به دیگر روش ها مانند حمل و نقل جاده ای و کشتیرانی دارد. به هر رو اگر قصد سفر به آمریکا را دارید، باید در نظر داشته باشید که نوع ایرلاینی که انتخاب می کنید و همچنین زمانی که تاریخ بلیت خود را رزرو کنید، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت سفر شما دارد. 

با توجه به این که مدت زمان زیادی را در هواپیما یا انتظار برای ترانزیت از مقصد واسطه سپری می کنید، بهتر است پروازی را انتخاب کنید که بیشترین خدمات را به شما ارائه می دهد. مطمئن شوید که ایرلاین مد نظر شما کمترین مدت زمان انتظار برای ترانزیت را دارد. در ادامه محبوب ترین خطوط هواپیمایی برای سفر به آمریکا معرفی شده اند.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین قطر ایرویز: 

این ایرلاین یکی از بهترین خطوط هواپیمایی جهان محسوب می شود که خدمات کم نظیری را برای مسافران ارائه می دهد. اگر قصد دارید با این خط هواپیمایی از ایران به آمریکا بروید، ابتدا باید از یکی از فرودگاه های ایران مانند شیراز، تهران یا مشهد سوار هواپیما شوید و در کشور قطر توقف کنید. البته این پرواز نیازی به ویزای ترانزیت ندارد و می توانید تا ۲۴ ساعت بدون ویزای ترانزیت در این کشور حضور داشته باشید.

 معمولاً فاصله زمانی بین دو پرواز شما بین ۲ تا ۳ ساعت خواهد بود. البته هنگام پرواز به آمریکا با استفاده از این خط هواپیمایی نسبت به سایر خطوط زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید. با این حال خدماتی که به شما ارائه می شود ارزش آن را خواهد داشت. 

کشور قطر طی سال های اخیر بهترین خدمه پرواز را به استخدام در آورده است و از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در زمینه خدمات هواپیمایی، یک شهرت جهانی به دست آورده است. هواپیمایی قطر در سال ۲۰۲۰ جایزه بهترین خدمات پذیرایی و پرواز کلاس تجاری را کسب کرد. بنابراین برای کسانی که به دنبال پرواز با یک شرکت هوایی با کیفیت هستند، استفاده از این ایرلاین را توصیه می کنیم.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین ترکیش: 

این ایرلاین روزانه ۳۰۰ پرواز به قاره های مختلف جهان دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان محسوب می شود. در سال ۲۰۱۶ ترکیش ایرلاین عنوان هفتمین ایرلاین برتر سال را دریافت کرد. همین امر نشان می دهد که این شرکت تا چه اندازه در جلب رضایت مسافران خود موفق عمل کرده است.

 بنابراین اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و می خواهید از بهترین خدمات، امنیت بالا و پاسخگویی خوب استفاده کنید، توصیه می شود که از این خط هوایی استفاده کنید. همچنین با استفاده از این خط پرواز می توانید از سرو غذاهای معروف ترکیه و جهان، ارائه خدمات جانبی و توقف در فرودگاه بزرگ استانبول لذت ببرید.

با رزرو کابین فرست کلاس این ایرلاین، خدمات متنوع مانند نوشیدنی های گران قیمت، غذای گرم، غذاهای لوکس مانند خاویار، مانیتور، منو مخصوص غذا و نوشیدنی و همچنین سرو شیرینی و میوه به شما ارائه خواهد شد. 

بهترین پروازها به آمریکا

  • بلیط آمریکا با ایرلاین لوفتهانزا: 

این ایرلاین اروپایی یکی از انتخاب های مقرون به صرفه برای سفر به آمریکا محسوب می شود. سفر با لوفتهانزا نسبت به ایرلاین های دیگر مانند قطر ایرویز و ترکیش هزینه کمتری دارد و کیفیت خدمات ارائه شده آن نیز کمتر است.

همچنین باید در نظر داشته باشید اگر پرواز واسطه این خط هواپیمایی در کشورهای عضو شینگن باشد، احتیاج دارید ویزای ترانزیت این کشورها را دریافت کنید. معمولاً برای سفر به آمریکا با این پرواز، احتمالاً در فرانکفورت آلمان توقف خواهید داشت. هنگام ورود به خاک آلمان داشتن ویزای ترانزیت برای توقف در فرانکفورت الزامی است. بنابراین قبل از خرید بلیت سفر خود به آمریکا، نسبت به کشور واسطه که در آن اقامت پیدا می کنید، اطلاعات کافی را کسب کنید تا به مشکل برنخورید.

لوفتهانزا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ایرلاین ها در دنیا به شمار می رود. همچنین شرکت های زیادی از جمله ایرلاین سوئیس اینترنشنال، آستریا ایرا، ایرلاین بروکسل، جت بلو و… در زیر مجموعه شرکت هواپیمایی لوفتانزا قرار دارند. به هر رو پرواز لوفتهانزا برای کسانی که به دنبال سفر با یک خط هواپیمایی مقرون به صرفه و امن هستند، یک انتخاب مناسب محسوب می شود.

  • بلیط آمریکا با ایرلاین آسترین اتریشی: 

هواپیمایی آسترین یکی از شرکت های زیر مجموعه لوفتهانزا است که پروازهای بسیار با کیفیتی دارد. در برخی از ماه های سال تخفیف های خوبی برای سفر به آمریکا ارائه می شود. برای استفاده از پروازهای این ایرلاین در شهر وین توقف کوتاهی خواهید داشت و سپس از آنجا به فرودگاه مقصد خود پرواز خواهید کرد. در برخی مواقع حتی برای یک توقف کوتاه احتیاج دارید که ویزای ترانزیت کشور اتریش را دریافت کنید. در غیر این صورت مجبور به بازگشت به مقصد خود خواهید بود.

راه های کاهش هزینه پرواز به آمریکا

در نظر داشته باشید که ارزانترین ماه برای پرواز به آمریکا ماه فوریه است. ماه های جولای و آگوست ماه هایی هستند که تقاضا برای پرواز در اوج خود قرار دارد. بنابراین توصیه می شود برای کاهش هزینه های بلیت سفر به آمریکا حدود دو ماه یا حداقل دو هفته به تاریخ سفرتان بلیت مدنظر را رزرو کنید.

یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه سفر به آمریکا این است که از پروازهایی با تعداد توقف کمتر استفاده کنید. همچنین مدت زمان برخی از ایرلاین های اروپایی مانند لوفتهانزا و بریتیش ایرویز کمتر از سایر کشورها بوده و در نتیجه خستگی کمتری را تجربه خواهید کرد.

اگر اولویت شما برای رسیدن به آمریکا استفاده از ایرلاین هایی با خدمات بهتر است، توصیه می شود که از ایرلاین قطر ایرویز و ترکیش ایرلاین استفاده کنید. البته در این شرایط دیگر امکان صرفه جویی در هزینه ها را نخواهید داشت.

همچنین باید در نظر داشته باشید که هر چه به تاریخ مد نظر خود نزدیک تر می شوید، قیمت بلیت شما نیز افزایش می یابد. همچنین ممکن است با نزدیک شدن به زمان پرواز نتوانید بلیت خود را مسترد کنید. بنابراین قبل از خرید بلیت خود باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

اگر قصد رفت و برگشت به کشور آمریکا را دارید، می توانید از همان ابتدا بلیت دوطرفه خود را رزرو کنید. با این کار هزینه های شما بسیار کمتر می شود. اما زمانی که دو بلیت مجزا برای رفت و برگشت خود فراهم می کنید ممکن است هنگام برگشت مجبور به خرید بلیت بسیار گران تری شوید.

از دیگر راه های کاهش هزینه های بلیت این است که از پروازهای چارتری استفاده کنید. در پروازهای چارتری یک هواپیما توسط یک آژانس هواپیمایی، ارگان یا سازمان خاصی به صورت کامل کرایه می شود. اغلب این پروازها هزینه های کمتری دارند. همچنین می توانید از بلیت های لحظه آخری استفاده کنید. با این حال استفاده از بلیت های لحظه آخری ریسک بالاتری دارد.

همچنین توصیه می شود قبل از این که بلیت سفر به آمریکا را تهیه کنید، به سایت های خطوط هواپیمایی مختلف مراجعه کرده و به مقایسه اعلان ها و مدت زمان ترانزیت ها، خدمات ساعت پرواز و هزینه های مختلف بپردازید. با این کار می توانید طبق معیارهای خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پروازها به آمریکا

کلام آخر

در حال حاضر برای سفر به آمریکا امکان پرواز مستقیم وجود ندارد اما شما می توانید از پروازهای واسطه مختلفی برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنید. البته با توجه به تفاوت قیمت و کیفیت این پروازها بهتر است از قبل اطلاعات جامعی را نسبت به کم و کیف آن ها به دست آورید.

 پس از این که بلیت هواپیمای خود را تهیه کردید، از مقصد ایران، پرواز شما حداقل یک توقف در یک کشور دیگر خواهد داشت. در صورتی که پرواز بعدی شما در همان فرودگاه باشد، باید در سالن ترانزیت بمانید تا زمان پرواز بعدی شما سر برسد. در مجموع پرواز شما حدود 20 ساعت زمان می برد. به همین دلیل انتخاب بهترین پرواز به آمریکا یک امر بسیار مهم محسوب می شود.

 

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید

02634005160-09352189797-09304304526

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید