Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

قیمت اضافه بار پرواز هواپیمایی وارش

 نرخ اضافه بار پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی وارش

 

 نرخ اضافه بار پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی وارش

 

قیمت اضافه بار پرواز هواپیمایی وارش

 

مبلغ اضافه بار پرواز وارش

 

جامه دان بار گمشده/ خسارت دیده

 

اطلاعات کلی

منظور از جامه دان کالاهایی است که مسافر جهت آسایش و رفاه خود در سفر , آن را حمل می نماید .
توجه داشته باشید که از قرار دادن وسایل با ارزش و قیمتی مانند : کارت شناسایی، پول ، طلا و جواهرات ، سوییچ خودرو ، کلید، تبلت ، لپ تاپ و گوشی همراه ، دوربین ، کارت اعتباری ، اسناد و اوراق بهادار، وثیقه ، .. در جامه دان قابل پذیرش جداً اجتناب گردد .
توصیه میشود که مجموع ابعاد جامه دان بیش از 152 سانتي متر و حداکثر وزن هریک از جامه دان ها بیش از20 کیلوگرم نباشد شایان ذکراست درصورتیکه وزن جامه دان بالای 23 کیلوگرم باشد مسافر ملزم به REPACK نمودن جامه دان جهت رعایت وزن استاندارد هر جامه دان میباشد .پیش از حمل بار خارج از میزان استاندارد اعلام شده, خواهشمند است با همکاران ما جهت حصول اطمینان از حمل بار مذکور تماس حاصل نمایید.
همچنین به اطلاع می رسانیم که به تمامی جامه دان ها و بارهای خارج از اندازه استاندارد فوق توسط همکاران ایستگاه حتما” تگ لیمیت الصاق می گردد .
پیشنهاد می شود بر روی جامه دان ، مشخصات لازم مانند نام و مقصد یا آدرس محل اقامت را ذکر نمایید . همچنین بهتر است جهت پذیرش جدید لیبل و تگ های قدیمی را از جامه دان خود بردارید .

 

امنیت جامه دان
تمام جامه دان ها باید دارای تگ مقصد نهایی به همراه نام خانوادگی مسافری باشد که جامه دان به وی تعلق دارد، باشند. جامه دان های مسافران فقط باید توسط کارمندان یا نماینده مجاز درمحل پذیرش مجاز در ازای ارائه بلیط پذیرش گردد و در خصوص محتویات داخل جامه دان تمامی مسئولیت به عهده صاحب جامه دان می باشد .
از رها کردن جامه دان خود در محوطه ترمینال و سایر مکان ها جداً خودداری نمایید.

مشارکت در جامه دان
طبق قوانین مشارکت در بار یک مسافر دیگر که در گروه سفر و همراه شما نیست، مورد قبول نمی باشد.

تذکر: هواپیمایی وارش پذیرش و حمل کالاهای خطرناک را بر عهده نمی گیرد . درصورت اطلاع و یافتن هرگونه کالای خطرناک سریعا به کارمندان هواپیمایی وارش اطلاع دهید.

 

حمل کالاهای خطرناک در جامه دان
حمل کالاهای ذیل در جامه دان پذیرش ، بار دستی همراه، به صورت شخصی اکیدا ممنوع می باشد:
هرگونه کالای که به جان، مال انسان و يا به کابین و بدنه هواپيما آسيب برساند به عنوان کالای خطرناک تلقی می گردد:
• گازهای قابل اشتعال، سيلندر گازهاي تحت فشار ، آتش زا ، مواد منفجره و لوازم آتش بازي، سوخت فندک، گاز اشك آور
• مايعات قابل اشتعال مانند رنگ، تينر ، آستون، انواع پاك كننده و رزين ها و چسب ها
• جامدات قابل اشتعال
• مواد خورنده و آلات صنعتي از قبيل فشارسنج های جیوه ای و ..
• مواد مغناطیسی مانند آهنربا صنعتی و…
• مواد اكسيدکننده و اکسيد شونده ازقبيل سفيد کننده ها و پاک کننده ها
• مولدهاي اكسيژن شيميايي ، بادكننده هاي كيسه هاي هوا ، واحدهاي كيسه هوا
• دي اكسيدكربن(يخ خشك )، اكسيژن مايع سردشده
• مواد عفوني ، موادحامل ويروس و باكتري كه انسان و حيوان را تحت تاثير قرار مي دهند
• مواد راديواكتيو، آلاتي كه داراي منبع راديواكتيو جهت تحقيقات ايزوتوپ هاي راديواكتيو مي باشند
• مواد سمي و مسموم، وسایل حاوی مواد محرک و آزار دهنده
• باتری لیتیوم، شوکر، چراغ قوه حاوی شوکر
• فرستنده و گیرنده رادیویی

 

جامه دان های حجیم
به تمام جامه دان های حجیم و نامتناسب حتما” تگ لیمیت نصب می گردد که مسئولیت آن مستقیما” بر عهده مسافر میباشد. در ضمن جامه دان مسافر از عرضcm40 و ارتفاع 38 و وزن حجمی32 کیلوگرم نباید بیشتر باشد. همچنین مسافر ملزم به پرداخت هزینه اضافه بار حجیم نیز می باشد .
بارکابین / دستی
طبق قوانین مسافر علاوه بر حمل بار مجاز بدون پرداخت هزینه اضافی مجاز برحمل هریک از وسایل ذیل می باشد:
یک کیف دستی , کتاب جیبی و یا یک کیف دستی یا بسته کوچک درابعاد 22cm *39cm* 54cm متناسب با سفر خود در مسیر داخلی و خارجی با وزن5 کیلوگرم می باشد. :
• اورکت , پتو و یا ملحفه
• یک چتر یا عصا
• یک دوربین
• مجله و روزنامه جهت مطالعه در پرواز

یک جفت عصای زیربغل یا پشتبند و سایراعضای مصنوعی از قبیل دست وپای مصنوعی که مسافر به آنها وابسته باشد.

 

پیگیری جامه دان آسیب دیده /فقدان جامه دان:

شرکت هواپیمایی وارش هیچگونه مسئولیتی در قبال حفاظت از وسایلی که مسافر داخل کابین به همراه خود میبرد را برعهده ندارد . درهر حال هواپیمایی وارش به منظور مشتری مداری تلاش خود را بابت پیگیری وبازگرداندن وسایل شخصی مسافر در صحت کامل را انجام میدهد.مسئولیت هواپیمایی وارش درقبال پرداخت خسارت محدود می باشد وبراساس وزن جامه دان گمشده , آسیب دیده محاسبه می گردد.
پرداخت بیمه و غیره براساس میزان ارزش صورت می پذیرد. همچنین مسئولیت گم شدن پول , جواهرات و یا موارد مشابه با ارزش در جامه دان پذیرش شده مسافر بر عهده هواپیمایی وارش نیست زیرا حمل این قبیل وسایل فقط توسط مسافر در کابین مسافری امکان پذیراست.
درصورتی که مسافر خواستار تشکیل پرونده و یا اقدامی درارتباط با خسارت جامه دان پذیرش شده می باشد ‚ باید به محض اطلاع از خسارت در سالن تحویل جامه دان در فرودگاه , شرکت هواپیمایی را مطلع نموده و فرم مربوط به خسارت یا مفقودی جامه دان را تکمیل نماید .
جهت پیگری جامه دان و یا بار خسارت دیده فرم مربوطه را در وبسایت تکمیل فرمایید تا در اسرع وقت همکاران ما امور جامه دان شما را پیگیری نمایند.

 

هواپیمایی وارش جهت فراهم نمودن بستری ایمن و آرام جهت کودک بدون همراه ،  شرایط ذیل را جهت پذیرش ایشان اعلام می نماید:

  • کودک بدون همراه ، به مسافر کودکی اطلاق میگردد که محدوده سنی ایشان بین 5 الی 12 سال بوده و بدون ولی و قیّم قانونی خود قصد سفر دارد.
  • جهت سفر کودک بدون همراه ، والدین یا قیّم رسمی ، سرپرست ،کفیل به همراه کودک با ارائه نامه رسمی ، قیّومت ، کفالت سرپرستی بهمراه شناسنامه یا کارت ملی به کانتر پذیرش در فرودگاه تحویل گردد.
  • ارائه رضایت نامه رسمی ولی/ سرپرست کودک در زمانی که توسط یکی از اقوام او به کانتر پذیرش مراجعه می نماید با ارائه مدارک احراز هویت شخص همراه کودک الزامی میباشد.
  • حضور در فرودگاه جهت انجام امور پذیرش 2 ساعت پیش از زمان پرواز الزامیست.
  • هزینه بلیط مسافر کودک بدون همراه با مسافر بزرگسال یکسان می باشد.
  • مهماندار ارشد تمامی تلاش خود جهت مراقبت از کودک شما را در طول پرواز خواهد نمود و خوهشمند است به کودک خود تاکید نمایند تا تحویل وی توسط مهماندار ارشد به نماینده وارش در فرودگاه مقصد ، از هواپیما خارج نشوند.

 

خواهشمند است فرم مخصوص کودک بدون همراه در سه نسخه کپی و تکمیل شود و در هنگام مراجعه به فرودگاه به همکاران کانتر پذیرش تحویل داده شود.

 

رویه، مقررات و نحوه محاسبه هزینه حمل موجود زنده 

 

 

مسافر محترم شرکت هواپیمایی وارش

با درود؛

احتراماً  رویه ، مقررات و نحوه محاسبه هزینه حمل موجود زنده در پروازهای هواپیمایی وارش به شرح ذیل می باشد:

چگونگی محاسبه مقدار کرایه حمل موجود زنده

1- هزینه پرندگان خانگی = وزن کامل پرنده بهمراه قفس ×4  (تا 10کیلو به میزان 10 کیلو و بیشتراز آن وزن واقعی) × مقداراضافه بار مسیر

2- هزینه حیوانات اهلی و خانگی = وزن کامل حیوان به همراه قفس ×2 ×مقدار اضافه بار مسیر

این هزینه جدا از مقدار بار مجاز رایگان مسافر در هر مسیر و کلاس پروازی است و هر مسافر درصورت نداشتن بار همراه نیز موظف به پرداخت این هزینه بعنوان کرایه حمل می باشد.

 

مدارک موردنیاز :

  • قفس مناسب

قفس باید به اندازه ای باشد که حیوان بتواند درآن بایستد و دارای منافذ تهویه باشد.در صورت بیشتر بودن وزن یا سن باید در قفس های جداگانه سفر نمایند.حیوان مادر و حداکثر سه فرزندش در صورتی که از سن بچه ها بیش از 12هفته نگذشته باشد و هر کدام بیش از 2 (دو) کیلو وزن نداشته باشند و به راختی در یک قفس قرار گیرند امکان حمل دارند.

 

  • شناسنامه و کارت واکسیناسیون

ضمناً هر مسافر حداکثر 1(یک) قلاده سگ یا گربه یا 5 (پنج) قطعه پرنده تزئینی میتواند حمل نماید و سن مناسب فرزندان سگ و گربه ، حداقل 10 هفته می باشد . مسافر موظف است چند ساعت پیش از پرواز غذای سبک به حیوان دهد تا دچار ناراحتی نگردد و در صورت وجود پرواز بیش از 2 ساعت بمیزان کافی آب در قفس قرار دهد.

هواپیمایی وارش از پذیرفتن حیوانات گرانقیمت ، حیوانات وحشی ، انواع آبزیان ، جوجه پرندگان بصورت تنها ، پیله حشرات و حیوانات غیر خانگی بصورت روش همراه معذور و فقط با دارا بودن تمامی مدارک ذکر شده و رعایت شرایط حمل و نقل بارنامه ، بصورت غیر همراه امکان پذیر می باشد .

 

جهت ارتباط با کارشناس: داخلی 141 آقای کلانی

 

خط مشی فرهنگ عادلانه هواپیمایی وارش

 

در شرکت هواپیمایی وارش، هدف ما پرورش و تقویت یک فرهنگ ایمنی مولد است که در آن کارکنان و مشتریان در آرامش هستند و تشویق میشوند تا نگرانیهاي ایمنی را مورد توجه خود و مدیریت قرار دهند. خط مشی گزارش ایمنی شرکت هواپیمایی وارش شامل موارد زیر میباشد: تحت شرایط «فرهنگ عادلانه»، افراد به خاطر «خطاهاي غیر عمد» سرزنش نمیشوند، بلکه در قبال تخلفات عمدي و سهل انگاري فاحش پاسخگو هستند. هیچ فردي به دلیل اطلاع دادن مسائل ایمنی به مدیریت مورد جریمه یا تلافی قرار نخواهد گرفت. انجام عملیات پرواز ایمن مهمترین تعهد شرکت هواپیمایی وارش میباشد. جهت اطمینان از این تعهد، گزارشدهی آزاد که تمامی حوادث و وقایعی که ایمنی عملیات ما را به خطر میاندازند، ضروري میباشد. ما از هر یک از کارمندان میخواهیم که مسئولیت انتقال هر گونه اطلاعاتی که ممکن است بر یکپارچگی ایمنی پرواز تأثیر بگذارد را بپذیرد. کارمندان بایستی مطمئن باشند که این ارتباط هرگز منجر به تلافی نمیشود، بنابراین یک جریان به هنگام و آزاد از اطلاعات رخ میدهد. شرکت هواپیمایی وارش به همه کارکنان اطمینان خاطر میدهد که اقدامات انضباطی را علیه کارمندي که حادثه یا رویداد مربوط به ایمنی پرواز را گزارش کند، صورت نخواهد داد. این خط مشی در مورد اعمال مجرمانه و تعمدي مستثنی میباشند. شرکت هواپیمایی وارش از فرمهاي گزارشات ایمنی که به وسیله کارکنان جهت گزارش اطلاعات دغدغههاي ایمنی پرواز تهیه شده است، استفاده میکند. فرمها به گونهاي طراحی گردیده است که از شناسایی کارمند گزارش دهنده، محافظت نماید و به آسانی در محل کار شما در دسترس هستند. ما از تمامی کارمندان میخواهیم که از خط مشی فرهنگ عادلانه براي کمک به شرکت هواپیمایی وارش براي ادامه رهبري خود در ارائه بالاترین سطح ایمنی پرواز به مشتریان و کارکنان خود استفاده کنند. عدم آگاهی هیچ یک از پرسنل نسبت به تکالیف محوله و قوانین و مقررات مرتبط، رافع مسئولیتشان نسبت به پاسخگویی در برابر رفتار غیر قابل قبول آنان که منجر به ایجاد فضاي ناایمن و پتانسیل خطر گردد، نمیباشد. لذا هر یک از پرسنل میبایست جهت ارتقا آگاهی خود در حوزه ایمنی متعهدانه اقدام کند. البته که هواپیمایی وارش در راستاي افزایش دانش و توانمندي پرسنل خود به منظور انجام هرچه ایمنتر وظایف محولهشان، آموزشهاي لازم در حین خدمت مرتبط با هریک از حوزههاي کاري و ایمنی را برگزار مینماید

 

آدرس و شماره تلفن هواپیمایی وارش :

 

 

دفتر تهران هواپیمایی وارش

دفتر ساری هواپیمایی وارش

 

تلفن روابط عمومی هواپیمایی وارش

تلفن

داخلی 246

ایمیل

PR@varesh.aero

تلفن سرمایه های انسانی هواپیمایی وارش

تلفن

داخلی 490

ایمیل

HR@varesh.aero

تلفن ارتباط با مشتریان هواپیمایی وارش

تلفن

داخلی 245

ایمیل

CRM@varesh.aero

ارتباط با حراست هواپیمایی وارش

تلفن

داخلی 421

ایمیل

SEC@varesh.aero

ارتباط با ایمنی

تلفن

داخلی 280

ایمیل

CMS@varesh.aero

تماس مستقیم با واحد رسیدگی به شکایات هواپیمایی وارش

تلفن

09029568806

 

ارتباط با پشتیبانی فروش هواپیمایی وارش

تلفن

09375365823 09375365624 09375365592

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید