Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

راهنمای سفر به قشم+قیمت تور قشم

 

خرید تور قشم، شروع یک ماجراجویی منحصر به فرد و ارزان. خرید تور ارزان قشم انتخابی مناسب برای افرادی‌ست که به دنبال تجربه متفاوت جنوب گردی هستند که در دل آن مسافران  می‌توانند تفریحات جذابی همانند طبیعت گردی، کمپینگ و همچنین تفریحات آبی لاکچری غواصی را هم تجربه کنند. شکم گردی در حین سفر و میل کردن غذاهای محلی بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از لذت‌های به یادماندی سفر به جزیره قشم است که از لذیذترین این غذاها می‌توان به کلمبا، موفلک و .... اشاره کرد. جزیره اقتصادی ایران از آن دسته جزیره‌هایی است که هم گردشگری و هم تاریخی محسوب می‌شود؛ این جزیره از دوره ساسانیان باقی مانده و به همین علت مسافران لحظه آخر می‌توانند در این جزیره آیین‌های سنتی زیادی را مشاهده کنند.

نکته‌ای که در تور داخلی قشم حائز اهمیت است، نزدیک بودن جزیره کیش و قشم است که مسافرین می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های دریایی یا قایق‌های تندرو بین این دوجزیره جابه‌جا شوند.

 

قیمت تور قشم

 

چرا تور قشم را از آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز خرید کنیم؟

خانواده بزرگ آریا اوج پرواز همواره در مسیر گردشگری سعی نموده تا بتواند به مسافران محترم در عین ارائه بهترین خدمات، مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت تورهای قشم را در خدمت کاربران خود بگذارد.

قدمت و اعتبار اعضا و مسافرین آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز این امکان را برای مسافرین فراهم نموده تا تور بزرگترین جزیره خلیج فارس را با بهترین قیمت و خدمات تهیه کنند.. بررسی لحظه‌ای قیمت این تور توسط کارشناسان آریا اوج پرواز این تضمین را به مسافرین می‌دهد تا تور قشم را با همان قیمت ارائه شده بر روی سایت خریداری نمایند.

تهیه تور قشم لحظه آخر چه مزیتی برای مسافرین دارد:

  • پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی آریا اوج پرواز
  • مشاوره رایگان توسط کارشناسان تور
  • گشت شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • انتخاب بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌ها جهت اقامت مسافرین

 

تور قشم از تهران

 

تور قشم از تهران به دلیل تعداد زیاد برگزاری از مبدا تهران یکی از ارزانترین و اقتصادی‌ترین تورهای داخلی برای تجربه سفر است. ایرلاین‌هایی نظیر ایران ایر، آسمان، قشم ایر و آتا شرایط پرواز تور داخلی قشم از تهران را برگزار می‌کنند. همچنین در روز پروازهای تهران – قشم حدودا نزدیک به 20 تا هستند که به همین علت امکان برگزاری تورهای لحظه آخری قشم از تهران را به نسبت دیگر شهرها به مراتب بیشتر است. مدت پرواز مستقیم تهران – قشم حدود 1 ساعت و 40 دقیقه هست که مسافرین در این پرواز مسافت 600 کیلومتری را طی می‌کنید؛ لازم به ذکر است بدانید که امکان دارد این مدت زمان پرواز در شرایط آب و هوایی متفاوت افزایش یا کاهش پیدا کند.

 

قیمت تور قشم

 

قیمت تور قشم نسبت به تورهای جزیره کیش، هزینه به‌صرفه‌تری دارند. همچنین اگر بخواهیم قیمت تورهای قشم را با دیگر تورهای داخل کشور مقایسه کنیم، تورهای قشم اقتصادی‌تر هستند و هزینه کمتری هم دارند؛ این هزینه اقتصادی را می‌توان مدیون لاکچری نبودن هتل‌های این جزیره دانست. 

قیمت تور داخلی قشم برای توریست‌ها در تابستان و اواخر بهار به علت هوای گرم و شرجی که دارد، کاهش پیدا می‌کند؛ اما در فصل‌های سرد سال همانند پاییز و زمستان که آب و هوای این جزیره مطلوب می‌شود، قیمت تورهای قشم هم افزایش پیدا می‌کند. 

 

قیمت تور قشم لحظه آخری

 

قیمت تور قشم لحظه آخری 

 

یکی از انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که مسافرین قشم پیش‌رو دارند، تور لحظه آخری قشم است. تورهای لحظه آخری زمانی برگزار می‌شوند که ظرفیت تور تکمیل نشود و همچنان صندلی‌هایی برای مسافرین وجود داشته باشد. اغلب تورهای لحظه آخری قشم توسط آژانس‌های چارتر کننده قوی گردشگری ارائه می‌شوند. اما در چه زمان و تاریخی؟

معمولا این نوع تورها در ماه‌های کم گردشگر، روزهای بعد از تعطیلات، اواسط بهار تا اواسط تابستان که به علت هوای گرم و شرجی جزیره قشم و .... بهترین زمان برای تهیه تور قشم لحظه آخری است. اما برای اطلاع بهتر از آفرهایی قشم، می‌توانید عضو گوش به زنگ لحظه آخر شوید تا هر زمانی که آفر و تخفیفی برای تورها درنظر گرفته شد، مطلع باشید.

همانطور که اشاره داشتیم، تورهای لحظه آخری از نظر هزینه برای گردشگران بسیار سودآور است اما قبل از خرید تور باید به امکانات تور و شرایط کنسلی آن توجه داشته باشند. از آنجا که تورهای لحظه آخری آفر ویژه‌ای را برای گردشگران تداعی می‌کند، قوانینی هم دارد که مسافرین باید به آن توجه داشته باشند. به عنوان مثال: گاها امکان دارد توریست از رزرو تور قشم پشیمان شود و قصد داشته باشد که تور خود را کنسل کند؛ در این حین برخی از آژانس‌های گردشگری تمامی هزنیه را به عنوان جریمه از مسافر دریافت می‌کنند. پس لطفا حواستان را در حین رزرو تور لحظه آخری قشم باشد!

نکته‌ای که در این تورها حائز اهمیت می‌باشد، متفاوت نبودن کیفیت هتل و سفر تور قشم لحظه آخری با تور استاندارد است که مسافرین می‌توانند تور مقرون به صرفه این جزیره را خریداری کنند.

 

تور ارزان قشم

 

تور ارزان قشم

 

به طور کلی تور قشم نسبت به دیگر تورهای جزیره داخلی هزینه‌ای مقرون به صرفه دارد. اما برخی از مسافرین ترجیح می‌دهند تا همان تور را با قیمت ارزانتری تهیه کنند که به مواردی نظیر آب و هوا، زمان پرواز تهران – قشم و هتل بستگی دارد. آژانس‌های گردشگری در فصل تابستان پایین‌ترین قیمت را برای تور قشم درنظر می‌گیرند که مسافرین در فصل‌های گرم سال می‌توانند تور ارزان قشم را خریداری کنند. همچنین اگر پرواز در ساعات آخر شب یا عصر هنگام باشد، تورهای قشم هم ارزانتر می‌شود.

 

تور آف خورده قشم

 

آفر تور قشم از دیگر روش‌هایی است که مسافرین می‌توانند تورهای استاندارد باکیفیت را با قیمتی ارزان خریداری کنند. در ایامی که گردشگران کمتری تقاضای سفر به قشم را دارند، آژانس‌های مسافرتی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تورها درنظر می‌گیرند تا بتوانند تمامی بلیط‌های چارتر شده را به فروش برسانند. به عنوان مثال: در ایام گرم تابستان و اواخر بهار به علت شرجی بودن جزیره قشم، مسافرین کمتری قصد سفر به قشم دارند و به همین دلیل امکان ارائه آفر تور قشم افزایش پیدا می‌کند؛ در فصل پاییز و زمستان از آنجا که آب و هوای قشم، به حالت مطلوب حرکت می‌کند، تقاضای سفر به این جزیره بیشتر می‌شود و امکان ارائه آفر تور قشم کاهش پیدا می‌کند.

 

تور آف خورده قشم

 

تور زمینی قشم

تور زمینی قشم با دو وسیله قطار و اتوبوس برگزار می‌شود که همه مسافرینی که دسترسی به قطار و اتوبوس داشته باشند، می‌توانند خود را به جزیره بندرعباس برسانند و سپس با لنج به جزیره قشم بروند؛ مدت زمانی که مسافرین در مسیر هستند بسته به هر شهر و وسیله سفر گوناگون است، اما مدت زمانی که مسافرین در مسیر دریایی بندرعباس - قشم هستند 45 – 60 دقیقه است. به طور معمول مدت زمان سفر با قطار مقدار کمی بیشتر از اتوبوس هست (مسافرین با اتوبوس حدود 1 ساعت زودتر به بندرعباس می‌رسند، اما به نوع قطار هم بستگی دارد که امکان سریع رسیدن مسافرین به مقصد است.)

تور هوایی قشم

 

تور هوایی قشم

سفر به قشم با هواپیما رایج‌ترین و پرطرفدارترین راه برای سفر به این جزیره است. قیمت تورهای هوایی قشم معمولا گرانتر از تورهای زمینی هستند و این به خاطر گرانتر بودن قیمت بلیط هواپیما قشم می‌باشد. اگر هزینه و قیمت تور برای شما اهمیت چندانی ندارد، پیشنهاد ما به شما سفر با تور هوایی قشم می‌باشد. راحتی، صرفه‌جویی در وقت، امکانات رفاهی پیشرفته، تخفیف‌های ویژه برای کودکان و غیره از جمله مزایای سفر با هواپیما است.

تور هوایی قشم، انتخابی هوشمندانه برای مسافرانی که سفری آسان را به سفری پرچالش ترجیح می‌دهند؛ تورهای هوایی اغلب به صورت 2 ساعته مسافرین را به بزرگترین جزیره خلیج فارس می‌رسانند و این مدت زمان امکان دارد برای مسافرانی که از تهران سفر نمی‌کنند، افزایش یا کاهش پیدا کند. همچنین مسافرین در بعضی از ایام سال می‌توانند تورهای ارزان و لحظه آخری قشم را با آفرهای ویژه تهیه نمایند.

شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر، وارش، تابان، معراج، ایران ایر و .... تور هوایی قشم را پوشش می‌دهند و از بهترین ایرلاین‌ها می‌توان به قشم ایر و ایران ایر اشاره داشت. همچنین از دیگر نکاتی که باید در تورهای هوایی قشم توجه داشت، محدودیت بار است که مسافرین حدود 30 کیلوگرم می‌توانند وسایل جابه‌جا کنند.

 

بازارهای قشم

 

برگزاری تورهای قشم از شهرستان ها

همه مسافران داخلی که می‌خواهند به جزیره قشم سفر کنند، شهر تهران (فرودگاه مهرآباد) را بنا به دلایلی انتخاب نمی‌کنند و قصد دارند از شهرهای اطراف تهران به جزیره قشم سفر کنند. همچنین باید این را درنظر داشته باشید که تورهای قشم از تهران به نسبت دیگر شهرهای ایران بیشتر  ارائه می‌شود و همین باعث شده امکان برگزاری تورهای ارزان و لحظه آخری قشم در این شهر هم بیشتر شود. علاوه بر آن باید این را در نظر داشته باشید که تورهای قشم از شهرستان همه روزه نیستند و در ایام خاصی برگزار می‌شوند.

در ابتدای تاسیس فرودگاه قشم، تنها دو پرواز مستقیم در هفته برگزار میشد که مقصد آن‌ها نیز شهر تهران بود. امروزه اما از این فرودگاه علاوه بر تهران، به مقاصد مشهد، شیراز، اصفهان و دبی و بالعکس پرواز مستقیم برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که هم‌اکنون برای مسیر تهران – قشم و بالعکس همه روزه پرواز وجود دارد اما برای شهرهای دیگر همچنان فقط دو روز در هفته پرواز برگزار می‌شود.

  • تور قشم از تهران : مدت زمان پرواز تهران قشم ، حدود 1:30 است.

  • تور قشم از مشهد : مدت زمان پرواز مشهد قشم ، حدود 1:55 است.

  • تور قشم از اصفهان : مدت زمان پرواز اصفهان قشم ، حدود 1:30 است.

  • تور قشم از ساری : مدت زمان پرواز ساری قشم ، حدود 1:50 است.

  • تور قشم از تبریز :  مدت زمان پرواز تبریز قشم ، حدود 2:11 است.

 

کدام یک از تورهای هوایی و زمینی قشم بهترین گزینه برای سفر است؟

تورهای زیادی در آژانس‌های گردشگری برای قشم وجود دارد که عبارت‌اند از: تور هوایی قشم، تور زمینی قشم، تورهای قشم با استفاده از اتومبیل شخص یا قطار و اتوبوس. اما آیا همه این تورهای برای همه توریستان پیشنهاد می‌شود؟

سفر به قشم برای خرید اجناس باکیفیت

برای اینکه بتوانید به بزرگترین جزیره خلیج فارس سفر کنید، راه‌های زیادی پیش رویتان است؛ اما اگر برای خرید اجناس باکیفیت به این شهر سفر می‌کنید، بهترین تور قشم، تورهای زمینی با قطار به حساب می‌آید. علت این امر هم نگه‌داشتن وسایل در کوپه هست که باعث شده مسافرین سفری مفرح و آسوده را تجربه کنند. همچنین برخی افراد سفر با  اتومبیل شخصی و اتوبوس را به قطار ترجیح می‌دهند که حدودا 14 الی 15 ساعت در مسیر هستند؛ اما باید این راهم درنظر داشته باشند که برای نگهداری اجناس خریداری شده در اتوبوس و هواپیما، محدودیت بار وجود دارد و توریستان باید میان 20 الی 30 کیلوگرم همراهشان باشد و به همین دلیل هواپیما و اتوبوس چندان گزینه مناسبی به حساب نمی‌آید.

سفر به قشم به قصد سفر و تفریح

اگر قصد دارید تا زمان زیادی را در جزیره اقتصادی ایران سپری کنید، تورهای هوایی بهترین گزینه محسوب می‌شود؛ ولی چرا؟ از مهمترین علت این امر می‌توان به  زمان کمتری دانست که توریستان در هوایپما قرار دارند. اما هزینه آن بیشتر از تورهای زمینی است!

مدت زمانی که توریستان در تورهای هوایی سپری می‌کنند، حدودا 120 دقیقه است و با توجه به فصل‌های سال، قیمت و هزینه تورهای قشم هم تغییر می‌کند.

تور قشم با قطار، سفری با صدای ریل!

تورهای قشم با استفاده از قطار، یکی از وسیله‌هایی است که توریستان را به بزرگترین جزیره غیرمستقل جهان می‌رساند. سفرهای قطاری به بزرگترین جزیره خلیج فارس حدودا 18 – 20 ساعت زمان می‌خواهند که پس از رسیدن به ایستگاه راه‌آهن بندرعباس باید با استفاده از ترنسفر به اسکله شهید حقانی بندرعباس حرکت کنید تا لنج‌ها شما را به مقصد سفرتان برسانند. همچنین زمان حرکت لنج‌ها از ساعت 06:00 – 23:00 است و هر 1 ساعت یکبار حرکت می‌کنند؛ میزان ساعاتی که توریستان بر روی کشتی قرار دارند، حدود 60 – 40 دقیقه هست.

پیش از اینکه بدانید چه مسیری پیشرو دارید، بهتر است تا دریاره قطارهای تور قشم اطالاعاتی داشته باشید تا سفری با اطمینان‌خاطر را تجربه کنید. قطارهایی که شما را به ایستگاه راه‌آهن بندرعباس می‌رسانند، قطارهای شش و چهار تخته هستند که قطارهای البرز، سریر و غزال چهارتخته و قطار کویر شش تخته است. همچنین میزان زمانی که مسافرین در قطارهای چهارتخته سپری می‌کنند کمتر از قطارهای شش تخته هست و حدود 120 دقیقه اختلاف دارند. (قطارهای چهارتخته 16 - 18 ساعت و قطارهای شش تخته 20 ساعت) پیشنهاد کارشناسان آریا اوج پرواز به توریستان و گردشگرانی که قصد دارند با قطار به این مقصد سفر کنند، قطار سریر است که با استفاده از امکانات VIP توانسته مسافرین را همواره راضی نگه دارد و همچنین حدود 16 ساعت از تهران تا بندرعباس را طی می‌کند.

تور قشم با اتوبوس، سفری طولانی اما پر از خاطره

همانطور که می‌دانید، سفرها و تورهای زمینی بزرگترین جزیره خلیج فارس طولانی مدت هستند و مسافرین زمان زیادی را در مسیر طی می‌کنند تا به مقصد برسند. معمولا مدت زمانی که تورهای قشم با استفاده از اتوبوس نیاز دارند، 16 – 17 ساعت است که به بندرعباس می‌رسد و پس از آن حدود 60 دقیقه هم در لنج حضور دارند.

 

قیمت بلیط کشتی تفریحی قشم

 

قبل از سفر با تور قشم این نکات را در نظر بگیرید

پیش از خرید تور قشم به نکات زیر توجه کنید تا سفری شاد و راحت را تجربه کنید.

  • بهتر است دمای هوا را بررسی کنید و لباس مناسب با خود به همراه داشته باشید.
  • کمی با آداب و رسوم مردم قشم آشنا باشید و در این جزیره به رسومات آن‌ها احترام بگذارید.
  • قشم آب و هوای گرمی دارد و به دلیل مجاورت با دریا رطوبت زیادی بر اقلیم آن غالب است؛ پس اگر تحمل گرما را ندارید در اواخر بهار و فصل تابستان به این جزیره سفر نکنید.
  • اگر از سفر با هواپیما می‌ترسید و می‌خواهید با قیمت مناسب‌تری به این جزیره سفر کنید بهتر است تور زمینی قشم را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید خودروی خود را نیز با قطار همراه خود ببرید. 
  • یکی از نکاتی که در کاهش هزینه تور نقش دارد خرید تورهای لحظه آخری قشم و پروازهای چارتر قشم است که اغلب وجود دارند.

 

بهترین زمان خرید تور قشم

     

    بهترین زمان خرید تور قشم

    قشم در مناطق گرمسیری ایران واقع شده و دارای اقلیم آب و هوایی گرم و مرطوب می‌باشد. دمای هوای این جزیره در طول سال به طور متوسط حدود 26 درجه سانتی‌گراد است. لازم به ذکر است که متوسط حداقل و حداکثر دمای روزانه این جزیره به ترتیب 18 و 33 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. گرم‌ترین ماه سال در قشم تیر ماه و سردترین ماه‌ها در این جزیره دی و بهمن هستند. آذر تا فروردین ماه، بهترین زمان سفر به قشم و پرگردشگرترین ماه‌های سال در این جزیره هستند، چرا که در این بازه زمانی آب و هوای قشم در بهترین حالت خود قرار دارد، از طرفی متقاضیان خرید تور قشم باید توجه داشته باشند که در این زمان قیمت تورهای قشم گران‌تر از همیشه می‌باشد و اگر قصد سفر ارزان به قشم داشته باشید. ماه‌های گرم سال برای شما انتخاب بهتری است. در انتها، گردشگران عزیز برای دریافت آخرین اخبار مربوط به تور قشم و اطلاع از زمان برگزاری تورهای این مسیر می‌توانند به بخش تورهای داخلی سایت لحظه آخر مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به هتل های قشم را ملاحظه نموده و یا در صورت نیاز نسبت به رزرو تور مورد نظر خود اقدام نمایند.

     

    بهترین قیمت خرید تور قشم

     

    تجربیات متفاوت در تور قشم

    • بازدید از طبیعت بکر جنگل‌های حرا
    • غواصی در دریای خروشان خلیج فارس
    • خوردن ماهی‌های تازه به صورت کبابی و دیگر خوراکی‌های محلی
    • تجربه سافاری در میان شن‌های صحرای قشم
    • ماجرا جویی در دل دره ستارگان
    • بازدید از عجایب هفتگانه قشم

     

    در سفر با تور قشم از چه جاذبه هایی دیدن کنیم؟

    قشم به خاطر داشتن جاذبه‌های گردشگری خارق‌العاده و منحصر به‌فرد، سرزمین عجایب ایران لقب گرفته است، جاذبه‌هایی که مانند آن شاید در هیچ جای دنیا پیدا نشود! از زیباترین مکان های گردشگری قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • غار خربس قشم 
    • جنگل حرا قشم 
    • دره ستارگان قشم 
    • ساحل نقره‌ای قشم 
    • جزایر ناز قشم 
    • جزیره هنگام قشم 
    • تنگه چاهکوه قشم 
    • دلفین‌های آبی خلیج فارس قشم 
    • غار نمکی قشم
    • قلعه پرتغالی‌ها قشم 

     

    آشنایی با بهترین مراکز خرید در تور قشم

    •  مراکز خرید درگهان قشم 
    • بازار قدیم قشم 
    • سیتی سنتر 1 و 2
    • بازار بزرگ فردوسی قشم
    • مرکز خرید پردیس قشم 
    • بازار خلیج فارس قشم 
    • مرکز خرید مرجان قشم 
    • مرکز خرید سیمرغ قشم 
    • مجتمع تجاری دریا قشم 

    معمولا تمامی مراکز خرید قشم در فصل‌های گرمسیر سال، تخفیف‌هایی را برای مشتریان و توریستان در نظر می‌گیرند.

     

    در تور قشم به کدام رستورانها برویم؟

    قشم جزو شهرهایی است که هنوز بکر مانده و موجی از حس خوب و آرامش در این جزیره حکم فرماست. قیمت کرایه خودرو در این جزیره نسبت به کیش ارزان است ( حدودا 350 هزار تومان) از این رو به راحتی میتوانید با رنت خودرو جاذبه‌های زیبای شهر را بگردید. برای خوردن غذاهای خوشمزه در بزرگترین جزیره خلیج فارس رستوران‌های زیر جزو بهترین انتخاب‌ها هستند.

    • رستوران بومی خاله قشم
    • رستوران حاج غفور قشم
    • رستوران قلعه قشم
    • رستوران آبشار قشم
    • رستوران شب های دفاری قشم
    • رستوران الوند قشم
    • فست فود شاورما قشم
    • رستوران نعیم قشم
    • فست فود لبنانب فطائر قشم

     

    در سفر با تور قشم کدام سواحل را ببینیم؟

    جزیره قشم دارای تعداد زیادی ساحل شنی و گلی است که از نظر ظاهری دارای تنوع زیادی هستند. از جمله سواحل معروف و دیدنی این جزیره می توان به:

    • ساحل زیتون قشم
    • ساحل سیمین قشم
    • ساحل جزایر ناز قشم
    • ساحل سوزا قشم
    • ساحل سلخ قشم
    • ساحل دوستکو قشم
    • ساحل لافت قشم

     

    هزینه تفریحات و گشت ها در تور قشم

    هنگامی که وارد این جزیره می‌شوید، احساس و حس آرامش را در کنار شنیدن صدای دریا تجربه می‌کنید. مردمان این جزیره به قدری خونگرم هستند تا توریستان از این جزیره با خاطره‌خوش یاد کنند. همچنین مناسب بودن هزینه کرایه خودرو، از دیگر ویژگی‌های برتر این جزیره نسبت به کیش محسوب می‌شود.

    • برخی هتل‌های قشم همانند: هتل آرتا، ژئوپارک، نخل زرین، رویال، کیمیا، از توریستان هزینه‌ای بابت بازدید از جاذبه‌هایی مانند: جزایز ناز، دره ستارگان، غار خوربس و روستای برکه خلف دریافت نمی‌کنند و به صورت رایگان ارائه می‌دهند. اما به‌طورکلی هزینه بازدید از این جاذبه‌ها در گشت جنوبی معمولا 35.000 هزارتومان است.
    • گشت جزیره هنگام از دیگر گشت‌های این جزیره به حساب می‌آید که تفریحاتی نظیر آکواریوم طبیعی، ماهی‌دریایی، ساحل نقره‌ای، قایق‌‍سواری و دلفین دریایی را برای توریستان در نظر گرفته‌اند؛ میزان مبلغی که گشت جزیره هنگامی از متقاضیان دریافت می‌کند، حدود 75.000 هزارتومان است.
    • امکاناتی که در گشت جزیره هرمز وجود دارد، غار نمکی، قلعه پرتغالی‌ها، دره رنگین‌کمان، معدن خاک سرخ، ناهار و صبحانه هست که به گفته بسیاری از توریستان و گردشگران این گشت به عنوان بهترین نوع گشت در جزیره قشم به حساب می‌آید. هزینه‌ای که توریستان برای این گشت باید در نظر داشته باشند، حدود 180.000 هزارتومان است.
    • گشت جزیره قشم از دیگر گشت‌هایی به حساب می‌آید که توریستان می‌توانند آن را انتخاب کنند. در جزیره بزرگترین جزیره خلیج فارس، تفریحاتی مانند: جزایر ناز، دره ستارگان، روستای برکه خلف، غار خربس جنگل‌حرا با مبلغ 70.000 هزارتومان برای توریستان درنظر گرفته شده. همچنین گشت ترکیبی هم وجود دارد که ترکیبی از گشت هنگام و جزیره قشم است، هزینه گشت ترکیبی حدود 140.000 هزارتومان هست که معقول و به‌صرفه محسوب می‌شود.
    • توریستانی که در درگهان اقامت می‌کنند باید این موضوع را درنظر داشته باشند که گشت‌های فوق برای این افراد درنظر گرفته نشده و توریستان درگهان می‌توانند با پرداخت 350.000 هزارتومان ماشینی را کرایه کنند تا در جزیره گشت کامل انجام دهند.

     

    بهترین هتل ها برای اقامت در تور قشم

     

    بهترین هتل ها برای اقامت در تور قشم

     

    هتل سورینت قشم ⭐⭐⭐⭐⭐
    هتل زیگورات قشم⭐⭐⭐⭐⭐
     هتل فولتون ساحلی  قشم ⭐⭐⭐⭐ 
    هتل آتامان قشم⭐⭐⭐⭐
    هتل آرتا قشم⭐⭐⭐⭐
    هتل ایرمان قشم⭐⭐⭐⭐
    هتل پرشیا قشم⭐⭐⭐
    هتل سماء قشم⭐⭐⭐
    هتل ریحان قشم⭐⭐⭐
    هتل آرکا قشم⭐⭐⭐
    هتل رویال قشم⭐⭐⭐
    ژئو پارک قشم⭐⭐⭐
    هتل پرشین گلف قشم⭐⭐⭐
    هتل آرمان درگهان قشم⭐⭐⭐
    هتل نخل زرین قشم⭐⭐
    هتل دیپلمات قشم⭐⭐
    هتل مروارید قشم⭐⭐

     

    تور قشم ارزان دقیقه 90

    تور قشم ارزان دقیقه 90 یا به عبارتی دیگر تورهای لحظه آخری این جزیره زیبای خلیج فارس، مخصوص آن دسته از گردشگران هوشمندی است که قصد دارند تور قشم لحظه آخری را با امکانات کامل، اما با قیمتی در حدود 30 الی 70 درصد قیمت واقعی آن تهیه کنند. اگر شما گردشگران عزیز نیز می‌خواهید این تورهای ارزان قیمت را تهیه نمایید، می‌توانید نسبت به خرید تور قشم ارزان دقیقه 90 آژانس‌ مسافرتی آریا اوج پرواز اقدام نمایید. نکته مهمی که در رابطه با این تورها وجود دارد، این است که این نوع از تورها در هر فصلی موجود نیستند. فلذا باید جزو آن دسته از گردشگرانی باشید که شرایط کار و زندگی‌شان با این نوع از سفر مطابقت دارد و می‌توانید به محض موجود شدن تورهای لحظه آخری آن‌ها را رزرو نمایید.

    ۵
    از ۵
    ۶ مشارکت کننده

    ثبت درخواست

    پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

    جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

    ثبت درخواست

    پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

    جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

    سبد خرید