Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

قیمت بلیط تفریحات کیش

 

 

تم پارک سنتر کیش

 

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مجموعه های تفریحی کیش است که به تم پارک ژوراسیک کیش نیز معروف است، که دو مجموعه منحصر به فرد مجموعه پارک جادویی یا مجیک پارک کیش و ژوراسیک ورلد و دراگون پارک سرپوشیده کیش در آن قرار دارند. شما میتوانید دایناسور های ماقبل تاریخ، انواع حیوانات و اطلاعات جالبی که شما را مبهوت میکند در یک فضای طبیعی مشاهده کنید. مجموعه تم پارک سنتر دارای مساحتی بیش از ۳۲۰۰ متر بوده که دارای بخش های مختلف میباشد و در این مجموعه دو تم پارک مجزا است. برای ساختن یک خاطره خوب در کنار خانواده، سری به مجموعه تم پارک بزنید که هیچ محدودیت سنی ندارد و برای همه افراد از خردسالان گرفته تا افراد مسن مناسب است و در کنار آن میتوانید از فروشگاه، مراکز خرید، رستوران و کافی شاپ بهره ببرید. در کنار بخش های اصلی تم پارک سنتر کیش، مجموعه موزه هنری با رویکرد جزیره زیبای کیش، کارگاه آموزشی و آمفی تئاتر حرفه ای دارای برنامه های بسیار جذاب و در عین حال آموزنده برای همه اعضای خانواده ها است. کودکان ضمن ساختن یک روز جذاب در کنار خانواده و کسب اطلاعاتی مفید در مورد حیوانات و نحوه زندگی آنها، میتوانند با به دست آوردن جایزه و سرگرمی در سرزمین بازی و تهیه عکس یادگاری و خرید از فروشگاه های ویژه، فرصت خوبی برای تفریح و شادی فراهم کنند. ژوراسیک پارک کیش نخستین پارک آموزشی و موضوعی کیش است که بسیار مورد استقبال گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. کشتی تاریخی آرتمیس یکی از بزرگترین و با شکوه ترین رستوران های دریایی ایران است که از ابتدای تیرماه سال 1387 در سواحل جزیره کیش افتتاح گردیده و تا کنون مورد توجه خاص گردشگران تور کیش قرار گرفته است. این کشتی دارای طول ۳۰ متر و عرض ۱۰ متر در دو طبقه طراحی گردیده که رستوران آرتمیس با ظرفیت ۱۳۰ صندلی در طبقه اول آن است. کشتی آرتمیس همه روزه گشت دریایی دارد و با ارائه غذاهای متنوع همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ واقع در عرشه و برنامه های شاد و مفرح، لحظاتی ماندگار و فراموش نشدنی را در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برای گردشگران تور کیش به یادگار خواهد گذاشت.

 

 

 

 

 

رستوران خرچنگ کیش

 

رستوران خرچنگ کیش

شهرهای توریستی و پر مسافر معمولا رستوران‌های زیادی دارند و جزیره کیش نیز از این قاعده جدا نیست. اگر قصد سفر به کیش را دارید، حتماً می دانید برای اینکه بهترین خاطره را از این سفر در ذهنتان حک کنید خوب است که به بهترین رستوران های کیش هم مراجعه کنید و غذاهای خوشمزه را هم در این جزیره‌ی زیبا امتحان کنید. رستوران خرچنگ کیش در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در نزدیکی رویامال آغاز کرده است و در حال حاضر جزو یکی از بهترین رستوران های کیش است. یک از ویژگی های رستوران های دریایی اینست که محیطی متفاوت دارند و با خوردن غذاهای دریایی حس تازگی و زلالی آب و طعم نمک و دریای جنوب برای شما تداعی میشود. بعضی از مسافران که خسته از طعم تکراری شیشلیک و شاندیزهای مختلف اند، به غذاهای دریایی روی می آورند که طعم بی نظیر آن غیر قابل توصیف است. موسیقی زنده رستوران خرچنگ کیش : اجرا موسیقی در رستوران خرچنگ به صورت زنده انجام میشود که لذت خوردن غذای لذیذ رستوران را با اجرای آهنگ های نوستالژیک دو چندان می کند.پیشنهاد میکنیم تجربه یک شب رومانتیک در محیطی گرم و جذاب با نوازندگی مجرب ترین و بهترین نوازندگان را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

کلوپ تفریحات دریایی اسکوبا کیش

 

کلوپ تفریحات دریایی اسکوبا کیش

فن شنا در زیر آب با داشتن وسایل تنفس مصنوعی (اسکوبا) یا بدون آن را «غواصی» می‌گویند. این ورزش جذابیت و لذت‌های زیادی به همراه دارد. در مجموعه کیش تک، انواع دوره‌های آموزش غواصی در کیش با ارائه مدرک بین المللی برگزار می‌شود. علاقه مندان به این رشته می‌توانند بلیط غواصی در کیش را با تخفیف و شرایط ویژه، از وب سایت این مجموعه تهیه نمایند. برای اینکه بتوانید در این ورزش پرهیجان و جذاب فعالیت نمایید، باید برخی از شرایط را دارا باشید؛ در ادامه این مقاله، به تمام موارد مهم در مورد آموزش غواصی در کیش، هزینه‌های مرتبط با این رشته، وسایل مورد نیاز، مدارک بین المللی و… خواهیم پرداخت.مهارت کافی در شنا کردن برای اینکه بتوانید در دوره‌ های غواصی شرکت کنید، نیاز نیست یک شناگر حرفه ‌ای باشید، همین که بتوانید خود را به خوبی روی سطح آب نگه دارید، کفایت می‌کند. به همین دلیل، پیش از شروع دوره، مهارت شما در شنا ارزیابی می‌شود. توان فیزیکی مناسب بیشتر افراد، توان فیزیکی لازم برای غواصی کردن را دارند اما اشخاصی که مشکل قلبی دارند حتما باید پیش از شروع، با پزشک خود مشورت کنند. همچنین افرادی که در گوش خود مشکل دارند، باید دوره درمان خود را کامل کنند. علاوه بر توان جسمانی، تمرکز بالا و حفظ آرامش در شرایط سخت نیز لازم است.

 

 

 

 

 

تم پارک آبی اوشن کیش

 

تم پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی کیش یا تم پارک آبی اوشن پارک کیش با تخفیف و سرویس ترانسفر رایگان رفت و برگشت، پکیج کامل سانس های آقایان و بانوان پارک آبی کیش با ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر با توجه به تنوع امکانات تفریحی و تجهیزات در کشور بدون رقیب است. تعدادی از سرسره های هیجانی پارک در منطقه نمونه مشابه ندارد. ظرفیت پذیرش پارک آبی کیش بسیار بالا است و به دلیل تعدد دستگاه ها و سرسره های این تم پارک در استفاده از هیچکدام از وسایل معطل نخواهید شد.

 

 

 

 

 

​ شهر زیرزمینی کاریز کیش

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش یکی از اماکن تاریخی کیش نیز نمونه ای از قنات‌های قدیمی است که 2500 سال قدمت دارد. در سالیان دور ایرانیان قدیم برای مقابله با بحران آب قنات حفر می کردند. قنات به چاهی عمودی میگویند که در سطحی شیب دار حفر میشود. شما به عنوان گردشگر کیش میتوانید در این تونل های زیرزمینی قدم بزنید و چگونگی سیستم قنات را از نزدیک ببینید. طول این تونل ها به بیش از 8 کیلومتر میرسد و به همین‌خاطر وقتی در اینجا قدم میزنید، انگار در شهری زیرزمینی هستید. در این سازه باستانی برای جذب گردشگر غرفه های صنایع دستی و یک چایخانه سنتی نیز برپا شده است.

 

 

 

 

 

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش ​

 

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بزرگترین رستوران ساحلی ایران است. با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته از میهمانان گرامی، موقعیت استثنایی این رستوران در جوار خلیج همیشگی فارس، پرسنل مجرب، استفاده از مواد غذایی تازه و روز خرید و همچنین بند موسیقی پر ستاره این رستوران از دلایل محبوبیت این رستوران بوده است.رستوران شاندیز صفدری، میزبانی در نهار و شام سالن جدید رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، در زمستان ۹۴ به بهره برداری رسید. این رستوران در غربی ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی پارک کشتی یونانی کیش ساخته شده است. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بزرگترین رستوران ساحلی ایران است و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس از داخل این رستوران باعث شده است که صرف نهار و شام در این رستوران بیش از رستوران های دیگر کیش لذت بخش شود.

 

 

 

 

 

جنگ پلاس شو کیش ​

 

جنگ پلاس شو کیش

هنرمندان جنگ پلاس شو کیش پرشین شو کیش به تهیه کنندگی احسان داورزنی با حضور برترین هنرمندان ایران و جزیره کیش هر شب اجرای برنامه دارد. هنرمندان پرشین شو کیش: سعید فتحی دی جی کیوان پرفورمنس : امیر عصا تیمور طالبی علیرضا شهرستانی مصطفی رامشی علی برجی بخش های مختلف جنگ پلاس شو کیش استند آپ کمدی دی جی موزیک تئاتر کمدی پرفورمنس لیزرشو

 

 

 

 

 

دیبا ماساژ شعبه هتل کوروش کیش

 

دیبا ماساژ شعبه هتل کوروش کیش

در جزیره زیبای کیش هتل های متعددی به منظور رفاه حال گردشگران و اقامت آن ها تاسیس شده است که یکی از جدید ترین آن ها هتل پنج ستاره کوروش است و همانند بیشتر هتل های پنج ستاره دارای امکانات و خدمات رفاهی با بهترین کیفیت ممکن می باشد. سالن هاى اسپا و ماساژ هتل بزرگ كوروش، همه روزه با كادرى بسيار مجرب و فضايى آرامش بخش، آماده ارائه خدمات به ميهمانان عزيز مي باشد. در این سالن انواع ماساژ با بهترین روغن های گیاهی انجام شده و نهایت آرامش را تجربه خواهید کرد. کشتی تاریخی آرتمیس یکی از بزرگترین و با شکوه ترین رستوران های دریایی ایران است که از ابتدای تیرماه سال 1387 در سواحل جزیره کیش افتتاح گردیده و تا کنون مورد توجه خاص گردشگران تور کیش قرار گرفته است. این کشتی دارای طول ۳۰ متر و عرض ۱۰ متر در دو طبقه طراحی گردیده که رستوران آرتمیس با ظرفیت ۱۳۰ صندلی در طبقه اول آن است. سوار شدن بر روی این کشتی تفریحی برای افراد با هر سن وسال بسیار راحت است و احتیاج به بالا رفتن از پله و نردبان ندارد. کشتی آرتمیس همه روزه گشت دریایی دارد و با ارائه غذاهای متنوع همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ واقع در عرشه و برنامه های شاد و مفرح، لحظاتی ماندگار و فراموش نشدنی را در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برای گردشگران تور کیش به یادگار خواهد گذاشت.

 

 

خانه بومیان کیش

 

 

خانه بومیان کیش

یکی از بهترین و معروف ترین آثار تاریخی کیش، خانه بومیان کیش با 200 سال قدمت می باشد. خانه بومیان کیش موزه برتر خصوصی کشور در سال 93، 94، 95، 97 بوده است. این خانه قدیمی معرف فرهنگ و تاریخ و آداب و رسوم بومیان است. خانه بومیان کیش خانه تاجر قدیمی و معروف حاج عبدالله بن شاهین می باشد. این خانه قدیمی ترین خانه اعیانی کیش است که بازدید از آن لطف خود را دارد. خانه بومیان کیش در بافت قدیمی کیش و در محله های قدیمی کیش واقع شده است. همچنین شما می توانید از صنایع دستی و سوغات کیش دیدن و خرید کنید. ضمن اینکه با خرما و قهوه عربی از شما پذیرایی رایگان می شود.

 

 

 

کشتی آرتمیس پلاس کیش

 

 

کشتی آرتمیس پلاس کیش

کشتی آرتمیش پلاس کیش با گشت دو ساعته در دریای اطراف جزیره کیش و خلیج فارس، به همراه پذیرایی شام و اجرای موزیک زنده یکی از پر طرفدار ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است. کشتی تاریخی آرتمیس یکی از بزرگترین و با شکوه ترین رستوران های دریایی ایران است که از ابتدای تیرماه سال 1387 در سواحل جزیره کیش افتتاح گردیده و تا کنون مورد توجه خاص گردشگران تور کیش قرار گرفته است. این کشتی دارای طول ۳۰ متر و عرض ۱۰ متر در دو طبقه طراحی گردیده که رستوران آرتمیس با ظرفیت ۱۳۰ صندلی در طبقه اول آن است. سوار شدن بر روی این کشتی تفریحی برای افراد با هر سن وسال بسیار راحت است و احتیاج به بالا رفتن از پله و نردبان ندارد. کشتی آرتمیس همه روزه گشت دریایی دارد و با ارائه غذاهای متنوع همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ واقع در عرشه و برنامه های شاد و مفرح، لحظاتی ماندگار و فراموش نشدنی را در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برای گردشگران تور کیش به یادگار خواهد گذاشت.

 

 

 

کشتی تفریحی کارینا کیش

 

 

کشتی تفریحی کارینا کیش

تجربه بی نظیر با کشتی کارینا کیش جزیره کیش به واسطه جاذبه های گردشگری خود مقصد سفر بسیاری از گردشگران است. با سفر به این جزیره می توان به طیف وسیعی از امکانات تفریحی دسترسی یافت که یکی از بهترین و جدیدترین آنها کشتی کارینا کیش است. کشتی کارینا کیش یکی از بروزترین و لوکس ترین کشتی های تفریحی ایران است که ظرفیتی معادل ۸۰۰ نفر را دارد. در این کشتی دو عرشه با ظرفیت حدود ۱۵۰ نفر تعبیه شده است. با حضور در این کشتی می توان علاوه بر بهره مند شدن از امکانات رفاهی از یک گشت دریایی دو ساعته نیز لذت برد. کشتی تفریحی کارینا هر روز دارای یک سانس در تایم غروب و در روز های شلوغ تر دارای سانس های غروب و شب میباشد. مدت زمان استفاده از کشتی کارینا ۲ ساعت میباشد که دارای پذیرایی چلو ماهیچه نیز است.

 

 

 

سفر به دور دنیا کیش

 

 

سفر به دور دنیا کیش

سفر به دور دنیا در جزیره کیش عنوان مجموعه جدیدی است که به تازگی در مرکز دیپلمات مال در محله صفین کیش راه اندازی شده است. مجموعه سفر به دور دنیا کیش با اجرای یک سفر شبیه سازی شده و اسرارآمیز به 14 کشور دنیا و پرداختن به فرهنگ و مهم ترین شاخصه های هر کشور بصورت تم سازی های مرتبط برای شما تجربه خاطره انگیزی ایجاد می کند. نمایشگر ویدیو 00:00 01:05 این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند نورپردازی های پیشرفته و همچنین سیستم ویدیو مپینگ در تم های متنوع برای همه اعضا خانواده و تمام سنین مناسب است.

 

 

 

رستوران میر مهنا کیش

 

 

رستوران دریایی میر مهنا کیش

رستوران دریایی میرمُهَنا یکی از رستوران‌های لوکس و مدرن در جزیره کیش است که طرفداران زیادی دارد. منوی این رستوران بسیار کامل و متنوع است و انواع غذاهای دریایی و محلی با طعمی عالی سرو می‌شود. از میان غذاهای رستوران دریایی میرمُهَنا، ماهی شوریده، قلیه ماهی، قلیه میگو، کباب یونانی و شیشلیک بسیار طرفدار دارد. رستوران دریایی میرمُهَنا دارای موسیقی زنده است که به‌صورت مداوم در حال پخش است و می‌توانید در هنگام صرف غذای خوشمزه خود، به صدای دلنشین آن گوش دهید. این رستوران دریایی از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد و می‌توانید نظاره‌گر چشم‌اندازی زیبا از دریا باشید.

 

 

لیست تفریحات آبی کیش (تفریحات دریایی کیش)

 

در حال حاضر تفریحات آبی و دریایی کیش شامل موارد زیر می شود که توسط تعداد متنوعی از کلوب ها و مجموعه های آبی کیش این روزها اجرا می شود، شما با رزرو از سایت آریا اوج پرواز تفریحات تخفیف تفریحات آبی کیش را به مبلغ قابل توجهی دریافت خواهید کرد:
  1. پاراسل کیش
  2. شاتل کیش
  3. غواصی کیش
  4. اسکوتر زیردریایی کیش
  5. فلای بورد کیش
  6. بنانا کیش
  7. پارک آبی اوشن کیش
  8. پدل بورد کیش
  9. جت اسکی کیش
  10. اسکی روی آب در کیش
  11. شنا با دلفین و غواصی با دلفین کیش
  12. غواصی VIP در کیش

لیست تفریحات غیر آبی کیش، تفریحات کیش برای کودکان

 

در حال حاضر تفریحات غیرآبی کیش که شامل تفریحات مهیج کیش و همچنین تفریحات کیش برای کودکان نیز هست، شامل موارد زیر می شود که توسط مجموعه داران کیش این روزها اجرا می شود:
  1. بانجی جامپینگ کیش
  2. جایروکوپتر کیش
  3. تله کابین کیش
  4. قلعه وحشت کیش
  5. پارک دلفین کیش
  6. گشت جزیره کیش
  7. خانه بومیان کیش
  8. شهر زیرزمینی کاریز کیش
  9. تک بادگیر تاریخی کیش
  10. گشت دریایی کیش VIP
  11. شهر بازی سرپوشیده هایلند کیش : شامل آیتم های متنوع می باشد.
  12. شهربازی فان کلاب کیش
  13. ماساژ، اسپا و حمام ترکی کیش
  14. اتاق فرار کیش (میستری لند)
  15. پرش آزاد رو تشک در کیش 
  16. اتوبوس هاپ آن، هاپ آف
  17. تم پارک سنتر کیش 
  18. سفر به دور دنیا در کیش
  19. تونل باد کیش در میکامال
  20. اجاره لیموزین در کیش

لیست کشتی های تفریحی کیش، تفریحات کیش در شب

 

در حال حاضر کشتی های تفریحی کیش در جزیره فعالیت دارند که در واقع 2 ساعت گشت دریایی به همراه برنامه موزیک زنده و شام رایگان می باشد.
  1. کشتی اوستا کیش
  2. کشتی آرتمیس پلاس کیش
  3. کشتی دنا کیش
  4. کشتی کارینا کیش
  5. کشتی تاپ تورز کیش
  6. کشتی آکواریوم کیش
  7. کشتی رویای دریا کیش

لیست جنگ های شبانه کیش، تفریحات شبانه کیش

 

در حال حاضر جنگ های شبانه کیش شامل موارد زیر می شود که سراسر خنده و شادی است و جزو تفریحات شبانه کیش است:
  1. جنگ ستارگان رنگارنگ کیش
  2. پازل شو کیش
  3. جنگ آراکاتا شو کیش
  4. دینامیت شو کیش
  5. جنگ ایرانیا کیش
  6. بابک شو کیش
  7. پلاس شو کیش
  8. ارم شو کیش
  9. جنگ پلاک خنده

لیست تفریحات سافاری کیش

 

در حال حاضر مجموعه سافاری کیش آیتم های تفریحی زیر را این روزها اجرا می کند:
  1. تور سافاری کیش (لندکروز سواری روی تپه های شنی)
  2. موتور چهارچرخ ATV
  3. موتور چهارچرخ 90cc
  4. موتور باگی
  5. تور باگی کیش
  6. موتور دریفت
  7. کارتینگ
  8. بانجی شوتینگ
  9. شترسواری
  10. ترامپولین
  11. فوتبال حبابی
  12. زورب بال
  13. پینت بال
  14. استوانه جادویی
  15. عینک واقعیت مجازی
  16. فیش اسپا
  17. هرم مومیایی
  18. پکیج کودک سافاری کیش
  19. پکیج نوجوان سافاری کیش
  20. پکیج طلایی سافاری کیش
  21. پکیج خانواده سافاری کیش
  22. پکیج ماه عسل سافاری کیش
  23. پکیج آدرنالین سافاری کیش
  24. پکیج همدم سافاری کیش
  25. ورودی سافاری کیش
  26. صاعقه سافاری کیش

لیست رستوران ها و کافه های کیش

 

در حال حاضر مجموعه رستوران ها و کافه های کیش در حال سرویس دهی به گردشگران کیش می باشند:
  1. رستوران باراکودا کیش
  2. رستوران میرمهنا کیش
  3. رستوران پدیده شاندیز کیش
  4. رستوران شاندیز سرسبز کیش
  5. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش
  6. رستوران کوه نور کیش
  7. رستوران هزار و یک شب کیش
  8. کافه یخی کیش
  9. رستوران کف شیشه ای کیش
  10. رستوران ماهونی
  11. رستوران انرژی (موزیک زنده)
  12. رستوران آرینا کیش
  13. خانه سوخاری کیش
  14. رستوران تک بادگیر کیش
  15. رستوران اکبرجوجه کیش
  16. کافه و رستوران ساحلی دیاکو کیش 
  17. کافه و رستوران بیت المزه کیش (ایرانی و  عربی)
  18. رستوران شاندیز صفدری VIP کیش
  19. رستوران سالود کیش
  20. رستوران شاندیز قدیم کیش
  21. رستوران ساحلی کوکولانژ

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید