Change Language
خط مستقیم 09354440427

چارتر کننده و مجری مستقیم 

 آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان 

رزر تور و هتل و خرید بلیط هواپیما+بوک کردن پرواز +وقت سفارت

خط مستقیم 427 40 44 0935
شماره تلفن آژانس مسافرتی

به این صفحه امتیاز دهید

بلیط رایگان پارک آبی آکواونچر

 

با خرید بلیت تا ۳۱ آگوست برای یک روز دیگر هم بلیت رایگان میگیرید

 

امسال تابستان در دبی پر از تخفیف‌های بی‌شماری است که ما واقعاً از آن‌ها خوشحالیم. یکی از بهترین تخفیف‌های تابستانی که اخیراً دیده‌ایم، مربوط به پارک آبی آکواونچر در آتلانتیس پالم است که یک بلیط رایگان برای این پارک آبی معروف دبی ارائه می‌کند.

 

اگر در طول تابستان تا ۳۱ آگوست، بلیط روزانه پارک آبی را رزرو کنید، روز دوم را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. بله، درست خواندید! وقتی یک روز را در بزرگ‌ترین پارک آبی جهان بگذرانید، روز دوم کاملاً رایگان خواهد بود.

این پیشنهاد هم به صورت آنلاین و هم در محل پارک آبی در دسترس است. وقتی بلیط خود را رزرو می‌کنید، بلافاصله می‌توانید از این پیشنهاد استفاده کنید و نیازی به کد تخفیف خاصی نیست.

 

این پیشنهاد همچنین برای بلیط‌های روزانه آکواونچر و همچنین بلیط‌های ترکیبی آکواونچر و آکواریوم در دسترس است. این به این معنی است که می‌توانید در روز اول از پارک آبی بازدید کنید و در روز دوم به آکواریوم بروید.

به دلیل گرمای هوا و داغ بودن کف زمین، می‌توانید کفش‌های آبی رایگان را از غرفه خدمات مهمان دریافت کنید تا پاهایتان از کف داغ محافظت شود.

 

بزرگ‌ترین پارک آبی جهان با بیش از ۱۰۵ سرسره، جاذبه و تجربه، مکانی است که دو روز زمان برای کشف آن ایده‌آل است. همچنین می‌توانید از آکواریوم بازدید کرده و در روستای اطلس با دلفین‌های گوژپشت اقیانوس هند و آرام آشنا شوید.

اگر ترجیح می‌دهید فقط استراحت کنید، یک کیلومتر از خط ساحلی اختصاصی نیز وجود دارد که تنها در اختیار بازدیدکنندگان پارک آبی آکواونچر است.

 

بلیط رایگان پارک آبی آکواونچر

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

خرید بلیط هواپیما و تور لحظه آخری آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز کرج
سبد خرید