Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

راهنمای تور قطر

 

درباره تور قطر

 

 

درباره تور قطر

 

سفر با تور قطر، سفری لذت‌بخش به یک سرزمین جذاب در قلب خاورمیانه است که با معماری کهن و مدرن کنار هم چشم‌اندازی زیبا برای مسافران ایجاد کرده است. با خرید تور ارزان قطر مسافر شهر زیبای دوحه، بازارهای پرانرژی، سواحل آرام‌بخش، جاذبه‌های دیدنی این شهر خواهید شد که تجربه‌های متفاوتی از فرهنگ، طبیعت و تاریخ این سرزمین را ارائه می‌کنند. آژانس آریا اوج پرواز ارزان‌ترین قیمت تور قطر را در اختیارتان گذاشته است تا بتوانید به قطر، این کشور چندفرهنگی با مردمانی آرام و میهمان‌نواز سفر کنید.

 

قیمت تور قطر

 

قطر به‌عنوان یک مقصد لوکس و تاریخی، با درخشش خود مسافران را به دنیایی از جاذبه‌های فرهنگی و تفریحات بی‌نظیر دعوت می‌کند. قطر، یکی از کشورهای خاورمیانه با اقتصادی منحصربه‌فرد، در شبه‌جزیره عربی واقع شده است. این کشور با مساحت کوچک اما با توانمندی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی، به دلیل منابع غنی نفت و گاز خود، به یکی از پرسودترین اقتصادها در جهان تبدیل شده است. 

نقشه گردشگری قطر

 

نقشه گردشگری قطر

 

چرا به قطر سفر کنیم؟

 

قطر جاذبه‌های گردشگری طبیعی و متنوعی دارد و امکانات مدرن و لوکس آن هم باعث شده است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کند. سفر به قطر برای تجربه‌کردن سرزمینی با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی جذاب می‌تواند خاص و منحصربه‌فرد باشد. در زیر تعدادی از دلایل مهم برای سفر به قطر را بیان خواهیم کرد:

  1. معماری مدرن و آثار تاریخی قطر: قطر دارای برج‌های بلند، موزه‌های مدرن و آثار تاریخی فراوان است. همچنین، قدمت تاریخی این منطقه را می‌توان در بازدید از قلعه‌ها، بازارهای محلی و موزه‌های تاریخی تجربه کرد.
  2. طبیعت و صحرای قطر: قطر دارای مناظر طبیعی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به: صحراهای شنی، کویرها، سواحل خیره‌کننده دریا و... اشاره کرد. این محیط‌های طبیعی به شما فرصت می‌دهند تا تجربه ماجراجویی‌های متنوعی مانند سفر در صحرا، سافاری در کویر و فعالیت‌های آبی را تجربه کنید.
  3. فرهنگ و آداب‌ورسوم قطر: با جمعیت چندفرهنگی و متنوع، قطر به شما این فرصت را می‌دهد تا با آداب‌ورسوم جوامع مختلف آن آشنا شوید. بازدید از بازارها، رستوران‌ها و فستیوال‌های محلی می‌تواند فرصتی مناسب برای غوطه‌ورشدن در فرهنگ محلی این کشور باشد.
  4. مراکز خرید و تجارت: اگر به دنبال تجربه خرید در مراکز مدرن و معروف هستید، شهر دوحه با مجموعه‌هایی از فروشگاه‌های لوکس و مراکز خرید معروف خود به شما این امکان را می‌دهد که خرید کاملی داشته باشید.
  5. هتل‌های لوکس و تفریحات قطر: قطر دارای هتل‌های لوکس با امکانات و تفریحات متنوع است که اقامت شما را به یک تجربهٔ لذت‌بخش تبدیل می‌کند. امکاناتی مانند رستوران‌های با مناظر شهر یا دریا، استخرها و فضاهای تفریحی در این هتل‌ها به شما امکان پذیرایی بهتر را می‌دهد.

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به قطر + ویزای قطر

 

در نظر داشته باشید کشور قطر دریافت ویزا را برای شهروندان ۸۰ کشور معاف کرده است؛ اما کشورمان ایران، مشمول این معافیت نیست؛ بنابراین باید جهت اخذ ویزای قطر قبل از سفر خود اقدام نمایید. ویزای توریستی قطر برای متقاضیان سه‌ماهه صادر می‌شود؛ یعنی شما سه ماه فرصت دارید که از این ویزا استفاده کنید؛ اما شخصی که ویزا دریافت کرده است، فقط می‌تواند یک ماه در قطر بماند و طبق قانون این کشور ویزای توریستی قابل ‌تمدید نیست و مسافران در پایان مهلت باید از کشور خارج شوند.

 

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای قطر

 

معمولا برای اخذ ویزای هر کشور نیاز به ارائه مدارکی است. فهرست مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای قطر شامل موارد زیر است:

  1. پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه
  2. کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
  3. بلیت رفت‌وبرگشت هواپیما به قطر
  4. مدارک رزرو هتل
  5. دو قطعه عکس 6*4
  6. سند بانکی که نشان دهد در ۳ ماه گذشته ۸ هزار دلار گردش مالی داشته‌اید.
  7. مبلغ ۲۰۰ ریال قطر بابت هزینه صدور ویزا
  8. بیمه سلامت از یکی از شرکت‌های ثبت شده در وزارت بهداشت عمومی قطر.

 

هزینه ویزای قطر چقدر است؟

 

هزینه ویزای قطر چقدر است؟

هزینه ویزای توریستی قطر ۲۰۰ ریال قطر است. در زیر به بررسی انواع ویزاهای قطر و نرخ اخذ آن‌ها در سال 1402 می‎پردازیم:

 

هزینه به ریال قطر

نوع ویزا

۲۰۰ ریال

ویزای توریستی

۱۰۰ ریال

ویزای توریستی فوری

۱۰۰ ریال

ویزای ترانزیت قطر

۲۰۰ ریال

ویزای تجاری

۱۰۰ ریال

ویزای اتباع شورای همکاری خلیج‌فارس

رایگان

ویزا برای افراد رسمی کشورهای خارجی

۵۵۰ درهم

تمدید ویزای قطر

۲۲۰ ریال

دعوت‌نامه ۶ماهه کاری قطر

 
  • مدت درخواست ویزای توریستی کشور قطر

ویزای توریستی قطر ۲۴ ساعت پس از اعلام درخواست به‌صورت الکترونیکی صادر و با ایمیل برایتان ارسال می‌شود.

 

قیمت تور قطر؛ نحوه تعیین قیمت تور قطر چگونه است؟

 

موضوع بعدی هزینه سفر به قطر با تور است. قیمت تورهای قطر به فاکتورهایی همچون رزرو هتل همراه با وعده‌های غذایی، بلیت رفت‌و‌برگشت هواپیما (داخلی - خارجی)، کلاس پروازی، خدمات درخواستی تور، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی‌زبان، گشت شهری رایگان و ارائه سیم‌کارت و... بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که تور قطر در ایران، اغلب به‌صورت گروهی برگزار می‌شود؛ به همین دلیل قیمت تورهای قطر، در مقایسه با خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل به‌صورت مجزا، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

 

تور ارزان قطر ؛ فرصتی بی‌نظیر برای سفری به‌صرفه به قطر!

تورهای ارزان قطر یا آفر تور قطر گزینه‌هایی هستند که هر مسافری ترجیح می‌دهد آن را تجربه‌ کند؛ اما سؤال که مطرح می‌شود این است که این تورها در چه زمان‌هایی ارائه می‌شوند؟ تور آفر قطر در اصطلاح به تورهایی گفته می‌شود که شامل تخفیف‌های ویژه‌ای از سمت ایرلاین‌های داخلی - خارجی یا هتل‌های مختلف شوند و در ضمن زمان هم نقش مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده است.

در اصل این تورها در فصول خلوت و کم گردشگر قطر از سمت برگزار‌کننده‌های تور یا آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شوند؛ به این صورت که در بعضی از فصول سال، گردشگران کمتری راهی این مقصد می‌شوند؛ به همین دلیل مسافران تور قطر، با کمترین قیمت‌ها راهی قطر می‌شوند و این موضوع می‌تواند برای یک گردشگر موضوعی اساسی باشد.

برای ارزان‌تر شدن تور قطر خود می‌توانید به سراغ هتل‌های رده متوسط و ۳ ستاره بروید، ایرلاین‌های ایرانی و قیمت مناسب را انتخاب کنید و از خدمات گشت شهری و ترانسفر و... چشم‌پوشی کنید؛ با این روش‌های به‌راحتی تور ارزان قطر را تجربه می‌کنید.

 

ارزان ‌ترین تور قطر را چه زمانی بخریم؟

ارزان‌ترین تورهای قطر معمولاً در ماه‌های تابستان، به‌ویژه اوایل تابستان قابل رزرو هستند؛ چون به دلیل گرمای بالای هوا و تقاضای کمتر مسافران تورهای قطر ارزان می‌شوند. در این ماه‌ها، دمای هوا بسیار بالاست و برای بسیاری از توریست‌ها جذابیت کمتری دارد، به همین دلیل قیمت تورهای قطر معمولاً پایین‌تر است.

به‌علاوه، در این بازه زمانی از سال از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه تور‌های قطر در دوره‌های خاص مانند جشنواره‌ها، رویدادهای محلی و تخفیف‌های موقتی نیز می‌توانید استفاده نمایید؛ اطلاعات در مورد این آفرهای هیجان‌انگیز را می‌توانید در وب‌سایت آریا اوج پرواز به دست آورید.

 

تور قطر لحظه آخری ؛ پرطرفدارترین راه‌ برای سفر ارزان و با کیفیت

اگر به دنبال ارزان‌ترین تور قطر هستید، بهترین روش، رزرو تور لحظه آخری قطر است. درست است که این تورها به‌ندرت در طول سال به مسافران معرفی می‌شوند؛ اما اگر گوش‌به‌زنگ باشید، حتماً می‌توانید سفری به‌صرفه با تورهای لحظه آخر قطر را تجربه کنید.

در تور لحظه آخری قطر در روزهای آخر گاهی چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی می‌ماند، آژانس‌‌ها نیز برای متحمل نشدن ضرر مالی، تصمیم می‌گیرند این ظرفیت‌‌های موجود را با قیمت کمتری جبران کنند؛ اگر به زمان پرواز نزدیک‌‌تر شوند و هنوز ظرفیت خالی وجود داشته باشد، قیمت آن را از ۳۰ تا ۵۰ درصد پایین می‌آورند.

برای خرید تور لحظه آخری قطر از آژانس آریا اوج پرواز نیازی به مراجعه حضوری ندارید، مسافران با چک‌کردن مداوم سایت آریا اوج پرواز و همچنین عضویت در شبکه‌های اجتماعی این آژانس می‎توانند از آخرین تخفیف‌های تور لحظه آخری قطر مطلع شوند و سپس جهت خرید این تورها اقدام نمایند.

انواع تور قطر ؛ هوایی بهتر است یا زمینی؟

 

تورهای قطر در قالب تورهای مسافرتی از قبیل: تور دوحه قطر، تور قطر ویژه بازی‌های آسیایی، تور اقساطی قطر، تور ارزان و تور لوکس قطر و... معمولاً به‌صورت هوایی برگزار می‌شود که علاوه بر هتل محل اقامت و پرواز رفت‌وبرگشت قطر، تمامی برنامه‌های جانبی و بازدید از جاذبه‌های تفریحی و طبیعت‌گردی این کشور در این تورها به مسافران ارائه می‌شود.

ازآنجایی‌که مرز مشترک زمینی بین ایران و قطر تنها دریا است، مسافران برای سفر به این کشور دوراه پیش رو دارند که آسان‌ترین و بهترین راه آن سفر هوایی و راه دوم هم سفر با کشتی است.

 

تور هوایی قطر

 

آسان‌ترین و سریع‌ترین راه سفر به قطر پرواز است. خوشبختانه ایرلاین‌های مختلفی از ایران به قطر پرواز مستقیم دارند که شما می‌توانید با بهترین ایرلاین‌ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و با آرامش به دوحه با تور هوایی قطر داشته باشید. 

ما در آژانس آریا اوج پرواز با ارائه تورهای هوایی قطر ارزان‌قیمت، زمینه‌ای برایتان فراهم کرده‌ایم تا با کمترین هزینه برای تور هوایی، بیشترین لذت را از سفر و تور انتخابی خود ببرید. خرید ارزان‌ترین قیمت تور قطر با پروازهای متنوع، رزرو تور قطر لحظه آخری با بهترین ساعات پرواز را از آریا اوج پرواز بخواهید.

 

  • پروازهای قطر با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر پرواز تهران به دوحه قطر تنها با هواپیمایی قطر ایرویز (Qatar Airways) و به‌صورت مستقیم انجام می‌شود. در ادامه به مسیر هوایی پروازهای قطر می‌پردازیم:

  • هواپیمایی قطر ایرویز:

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← ایرلاین قطر ایرویز← ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه ← دوحه 

  • فاصله هوایی قطر تا تهران چقدر است؟

فاصله هوایی از تهران تا دوحه قطر، حدود ۱۱۵۴ کیلومتر است و مدت‌زمان پرواز دو ساعت است، البته این زمان بستگی به شرایط آب‌وهوایی دارد.

  • فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه قطر (Hamad International Airport)

فرودگاه حمد در دوحه قطر در اصل یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های این کشور و جهان است. مهم است بدانید که پایانه مسافربری آن هم‌زمان بیشتر از ۳۰ میلیون نفر گنجایش دارد. این فرودگاه ۱۳۸ باند مجزا از هم دارد و جالب است بدانید که این فرودگاه قطر، لقب بزرگ‌ترین دروازه‌های ترانزیت جهان را یدک می‌کشد. این فرودگاه به مسافران خدمات ۵ ستاره و امکانات رفاهی عالی را ارائه می‌دهد و همچنین، دارای طراحی‌های داخلی و خارجی مجللی است و بهترین استراحتگاه‌ها را برای مسافران تدارک دیده است.

  • اطلاعات ضروری فرودگاه بین‌المللی حمد 

در زیر به اطلاعات کاربردی و مهم این فرودگاه پرداخته‌ایم:

  • کد یاتا: DOH
  • کد ایکائو: OTHH
  • وب‌سایت: dohahamadairport.com
  • شماره‌تلفن: ۹۷۴۴۰۱۰۶۶۶۶+

 

تور زمینی قطر با کشتی

تور قطر زمینی با کشتی در بعضی از مواقع در سال برگزار می‌شود؛ اما متفاوت‌بودن سفر شما با تور زمینی قطر به شهر مقصد و نحوه سفرتان بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این تورهای زمینی با مشاوران سفر آریا اوج پرواز در تماس باشید.

تور لوکس قطر ؛ انتخابی منحصر‌به‌فرد و متفاوت!

تجربه‌ای بی‌نظیر اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره، تجربه غذاهای لذیذ و تفریحات بی‌نظیر با امکانات ویژه را در تور لوکس قطر به دست آورید. در این تورهای لاکچری به مقصد قطر، تمامی جزئیات بادقت برنامه‌ریزی شده‌اند تا سفری منحصر‌به‌فرد و لوکسی را در سفر به قطر تجربه کنید. خوشبختانه از آب‌وهوای مطلوب تا امکانات لوکس در دسترس شماست برای  تجربه یک سفر به‌یادماندنی، فقط کافی است با تور لوکس قطر آریا اوج پرواز همراه شوید.

 

تور اقساطی قطر ؛ سفری لوکس اما قسطی!

تور اقساطی قطر، به آن دسته از تورهای مسافرتی گفته می‌شود که در آن مسافران می‌توانند به‌جای پرداخت کامل هزینه تور قطر، فقط با پرداخت مبلغی اولیه، تورهای قسطی قطر را از آریا اوج پرواز خریداری کنند و در طی اقساط چندماهه مابقی هزینه سفرشان را بپردازند.

هدف از برگزاری این تورها این است که تمام افرادی که علاقه‌مند به مقاصد گران و لوکس هستند، بتوانند با شرایط ویژه برنامه‌ریزی یک سفر راحت را داشته باشند. شما مسافران می‌توانید در هر زمان، سفرتان به قطر را شروع کنید و هزینه باقیمانده را در ماه‌های بعد با آژانس تسویه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تور قسطی قطر با همکاران ما در آژانس آریا اوج پرواز تماس بگیرید.

 

تور قطر از چه شهرهایی انجام می‌شود؟

 

خوشبختانه تور قطر از تهران و سایر شهرها ایران برگزار می‌شود. برای مثال تور قطر از شیراز، بندرعباس، کیش، اصفهان، لار و تبریز به مقصد دوحه در تمام فصول سال برگزار خواهد شد.

 

پکیج تور قطر از تهران

پکیج‌های تور قطر از تهران شامل: بلیت رفت‌وبرگشت هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و بین‌شهری، گشت‌های شهری، بیمه مسافرتی، ویزای قطر و... است. مهم است بدانید که تورهای قطر معمولاً شامل ۳ شب و ۴ روز و ۷ شب و ۸ روز اقامت در دوحه برگزار می‌شوند.

 

شهرهای معروف و توریستی قطر

 

  1. دوحه: پایتخت قطر و شهری مدرن با معماری فرهنگی و اقتصادی پویا با داشتن موزه‌های متعدد، بازارهای محلی و ساحل‌های زیبا که همگی جاذبه‌های اصلی این شهر هستند، به شهرت ویژه‌ای رسیده است.
  2.  
  3. الخور: شهری ساحلی در شمال قطر است که وجود بازارها و کاخ‌های تاریخی این شهر، جذابیت‌های شهر الخور قطر را دوچندان کرده است.
  4.  
  5. الریان:  یکی از زیباترین شهرهای قطر است. در این شهر شاهد تلفیقی از آسمان‌خراش‌های باشکوه و دژهای چندصدساله زیبایی در این شهر توریستی هستید که زیبایی چشمگیری به شهر بخشیده است.

جاذبه‌های دیدنی قطر

 

در این بخش از راهنمای خرید تور قطر، بهترین جاذبه‌های گردشگری این کشور را به شما معرفی می‌کنیم تا با دیدنی‌ها و فرهنگ غنی قطر بیشتر آشنا شوید:

  • موزه ملی قطر در دوحه
  • موزه متحف در دوحه
  • خانه رادوانی از قدیمی ترین بناهای تاریخی قطر است.
  • موزه‌های مشیرب که تاریخ ماهیگیری را نشان می‌دهند.
  • شهر فیلم که روستاهای باده نشین را یادآوری می‌کند.
  • قلعه الزباره قطر
  • برج‌های بارزان قطر
  • سوق شاهین قطر
  • برج الخور قطر
  • پارک انگری برد قطر
  • شهر لوسیل قطر
  • کویر قطر
  • ساحل دریا در کنار تپه‌های شنی قطر
  • اردوگاه بادیه‌نشینان قطر

بهترین هتل‌های قطر برای اقامت کدامند؟

 

در شهرهای مهم و مدرن قطر، هتل‌های لوکس و شگفت‌انگیزی وجود دارند که تجربه اقامتی منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیزی را به مسافران ارائه می‌دهند. این هتل‌ها با معماری منحصربه‌فرد، امکانات فوق‌العاده و خدمات تخصصی، مهمانان خود را به دنیایی از لذت و آرامش می‌برند.

 

در ادامه ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره قطر را معرفی می‌کنیم:

 

  1. هتل دیلتون دوحه (Hilton Doha Hotel)
  2. هتل لا سیگال دوحه (La Cigale Hotel)
  3. هتل دوسیت دوحه (Dusit Doha Hotel)
  4. هتل میلینیوم پلازا دوحه (Millennium Plaza Doha)
  5. هتل میلینیوم سنترال دوحه (Millennium Central Doha)
  6. هتل دابل تری هیلتون دوحه - آل سعد (DoubleTree by Hilton Doha - Al Sadd)
  7. هتل سنتوری دوحه (Century Hotel Doha)
  8. هتل آل نجادا دوحه بای تیولی (Al Najada Doha Hotel by Tivoli)
  9. هتل بوتیک ال عزیزیه دوحه (AziziyahBoutique Hotel)
  10. هتل کرون پلازا دوحه وست بای (Crown Plaza Doha West Bay)

 

قیمت هتل در قطر 

قیمت هتل‌ها در قطر متناسب با امکانات، مکان، دسترسی به جاذبه‌ها و نوع اقامت متفاوت است. از هتل‌های لوکس با امکانات عالی تا گزینه‌های متوسط ۳ ستاره در قطر، متناسب با بودجه و سلیقه مسافران، قیمت‌های متنوعی وجود دارد. همچنین، قیمت‌های هتل‌ها تحت‌تأثیر فصل‌های مختلف و رویدادهای محلی متغیر است؛ مثلاً در فصول گرم تابستان، قیمت‌ها معمولاً کمتر از نیمه دوم سال است. یادتان باشد که در دوره‌های جشنواره‌ها و رویدادهای مهم، قیمت‌ها ممکن است افزایش یابد.

به‌طورکلی، قیمت‌ هتل‌ها در قطر باتوجه‌به امکانات، موقعیت جغرافیایی، دسترسی به جاذبه‌ها و نوع اقامت متغیر ارائه می‌شود و برای یک شب + یک نفر از ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون تومان متغیر است. (برآورد قیمت برای سال ۲۰۲۳)

 

مزایا، خدمات و آفر خرید تور قطر آریا اوج پرواز

 

مجموعه مسافرتی آریا اوج پرواز همواره سعی دارد، مناسب‌ترین تور قطر را به‌صورت چارتری و لحظه آخری به مسافران خود ارائه دهد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارزان‌ترین و متنوع‌ترین قیمت تور قطر را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بهترین تور مسافرتی قطر را انتخاب کنید. مهم است بدانید که با خرید تور قطر از آریا اوج پرواز مزایای زیر را دریافت می‌کنید:

  1. بهترین قیمت رزرو تور قطر + انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  2. ارائه بیمه مسافرتی  به مسافران
  3. ترانسفر شهری و فرودگاهی قطر
  4. گشت شهری رایگان روی تور قطر
  5. لیدرهای فارسی‌زبان و مجرب
  6. پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان
  7. مشاوره رایگان از تیم موفق و باتجربه آریا اوج پرواز

 

مشاوره، خرید یا رزرو تور قطر از آریا اوج پرواز

 

علاقه‌مندان به تور قطر می‌توانید به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان لیست قیمت تورهای قطر را در وب‌سایت آریا اوج پرواز بررسی و مشاهده کنند. برای خرید تور ارزان قطر شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت؛ خرید پکیج‌های قطر که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن، شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

بعد از اطمینان از انتخاب تور موردنظرتان، حتماً با کارشناسان آریا اوج پرواز با شماره‌تلفن 32255012-026تماس بگیرید تا تجربه لذت‌بخشی از رزرو تور قطر داشته باشید. همچنین، شما مسافران می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ساعته آنلاین آریا اوج پرواز بهره‌مند شوید. در بالای این صفحه می‌توانید از بهترین قیمت تور قطر مطلع شوید و ارزان‌ترین تور قطر را خریداری نمایید. در آخر آریا اوج پرواز سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما آرزومند است.

 
امتیاز 3.8 از 5 | از بین 47 امتیاز دهنده به تور قطر

سوالات متداول تور قطر

 

1- شرایط اخذ ویزای قطر به چه شکل است؟

ویزای که برای ایرانیان و ورود ایرانی‌ها به کشور قطر موردنیاز است، ویزای توریستی ۳۰ روزه است.

 

2- قیمت تور قطر بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت تورهای فطر به عوامل مختلفی همچون کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.

 

3- فاصله هوایی بین ایران تا قطر چقدر است؟

فاصله هوایی از تهران تا دوحه چیزی در حدود 2 ساعت در پرواز هستید.

 

4- چه مدت قبل از سفرمان باید تور قطر را تهیه کنیم؟

بهترین زمان برای خرید تور قطر حداقل سه هفته قبل از تاریخ سفر به این کشور است.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید