Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

راهنمای سفر به نجف اشرف با هواپیما

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

نمایندگی رسمی فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

ترکیش ایرلاین ،لوفت هانزا ،امارات ،قطر ایرویز ،سلام ایر ،کام ایر ،ایر عربیا ، اتریش

ایرلاین،فلای تودی،پگاسوس،ایران ایر ، ماهان ...

 

02632255012     02632255013   -   02632255014   -   02632255015   -    02632255016     -  09352189797

آنچه باید از درباره سفر به نجف اشرف بدانیم


نجف، نام شهری در کشور عراق است که در نزدیکی کوفه و 160 کیلومتری جنوب بغداد، پایتخت این کشور بنا شده است. این شهر یکی از مقدس ترین شهرهای شیعه نشین عراق و مرکز قدرت شیعیان در این کشور است که طی سالهای اخیر به جهت تردد بالای زائران مرقد مطهر حضرت علی (ع)، نخستین پیشوای شیعیان و ساخت اقامتگاه هایی به منظور اسکان آنان، رونق تجاری چشمگیری را تجربه کرده است.
نجف اشرف، یکی از پر ترددترین شهرهای خارجی مورد علاقه مسلمانان است، به گونه ای که بلیط هواپیما نجف، یکی از پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای خارجی به شمار می رود و در برخی از تعطیلات و مناسبتهای خاص نظیر ایام ولادت یا شهادت امام علی (ع) و سایر مراسمات مذهبی شیعیان، احتمال پیدا کردن و خرید یک بلیط هواپیما، تقریبا به صفر می رسد از این رو خرید آنلاین بلیط هواپیما نجف به علت سادگی، صرفه جویی در زمان و هزینه و سرعت در خرید بدون نگرانی و واهمه، در هر شرایط زمانی و مکانی پیشنهاد می شود.


 

عکس نجف اشرف

 

 

 

جاذبه‌های گردشگری نجف


نجف، به طور مشخص یک شهر مذهبی است از این رو بیشتر مقصدی جهت سفرهای زیارتی است تا تفریحی و گردشگری!
از اماکن متبرکه ای که هنگام سفر به نجف اشرف نباید بازدید از آنها را از یاد ببرید، می توانیم به حرم علی ابن ابیطالب (ع)، آرامگاه پیامبرانی چون حضرت آدم، حضرت نوح، حضرت هود، حضرت صالح و مساجدی چون حنانه و سهله اشاره کنیم.
قبرستان وادی السلام نیز، یکی دیگر از اماکن زیارتی نجف اشرف است که بسیاری از بزرگان شیعه درآن مدفون شده اند.

 

نجف اشرف

 


اکثر زائران نجف اشرف، برای خرید سوغاتی هم که شده سری به مراکز خرید این شهر می زنند. بازار نجف، یکی از اصلی ترین و بزرگترین بازارهای نجف است که در آن می توانید علاوه بر خرید انواع و اقسام تسبیح، مهر، جانماز و چادر، صنایع دستی و لباس های محلی بی نظیری را نیز تهیه نمایید.


 

نجف اشرف

 

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما نجف


نجف در تابستان، آب و هوایی گرم و خشک دارد و زمستانهای آن نیز بسیار سرد و سوزناک است اما باتوجه به گردش ماه های قمری و و اینکه نجف اشرف یکی از عتبات عالیات به شمار می آید، زمان خرید بلیط هواپیما نجف شما، چندان نمی تواند به آب و هوا و جغرافیای این شهر وابسته باشد.
نکته دیگر اینکه، باتوجه به وضعیت امنیتی کشور عراق در سال های اخیر، بهترین بلیط هواپیما نجف برای شما می تواند بلیطی باشد که به صورت انفرادی، اقدام به رزرو و خریداری آن نکرده باشید چرا که اغلب توصیه می شود زائران بلیط هواپیما نجف خود را به صورت گروهی و در قالب تورهای زیارتی خریداری نمایند.

 

بلیط هواپیما عراق


با در نظر گرفتن نقاط زیارتی که در شهرهای مختلف عراق وجود دارند، بسیاری از گردشگران در تمام ماه های سال اقدام به خرید بلیط هواپیما عراق می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به عراق بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با العراقیه به مقصد عراق بدون توقف 3 ساعت و پرواز با ترکیش به مقصد عراق با یک توقف بین 19 تا 28 ساعت به طول می انجامد.

 

پرواز تهران نجف - پرواز تهران کربلا

 

 

بلیط ارزان هواپیما نجف


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما نجف بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما نجف باشید!
فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما نجف لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما نجف را رزرو و خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما نجف در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما نجف در آریا اوج پرواز، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما نجف، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


 

بلیط چارتر نجف


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما نجف و خرید بلیط چارتر نجف، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما نجف مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


 

رزرو بلیط هواپیما نجف در آریا اوج پرواز


برای تهیه بلیط هواپیما نجف بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما آریا اوج پرواز، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما نجف داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما نجف را رزرو و خریداری نمایید.

 

قیمت بلیط هواپیما نجف


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما نجف، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما نجف می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نجف به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط نجف و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


 

ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط نجف


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما نجف از مبدا تهران، توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، آتا، قشم ایر، آسمان، ماهان ایر، تابان ایر و العراقیه صورت می پذیرد.
 

محبوب‌ترین پروازهای نجف به ایران

 

  • پرواز نجف تهران
  • پرواز نجف مشهد
  • پرواز نجف اصفهان
  • پرواز نجف اهواز
  • پرواز نجف کرمان
  • پرواز نجف یزد
  • پرواز نجف کرمانشاه
  • پرواز نجف تبریز


 

محبوب‌ترین پروازهای ایران به نجف

 

  • پرواز تهران نجف
  • پرواز اصفهان نجف
  • پرواز ساری نجف
  • پرواز مشهد نجف
  • پرواز اهواز نجف 
  • پرواز تبریز نجف
  • پرواز آبادان نجف
  • پرواز کرمانشاه نجف
  • پرواز یزد نجف
  • پرواز کرمان نجف
۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید