Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

آدرس بهترین رستوران های کیش

۱۴ مورد از بهترین رستوران های کیش برای یک سفر خوشمزه به جزیره!

 

شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. در این مقاله قصد داریم ۱۴ مورد از بهترین رستوران های کیش را که کیفیت غذاهایشان زبان زد خاص و عام است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


بهترین رستوران های کیش

یکی از زیباترین جزیره‌های موجود در ایران، جزیره کیش بوده که در استان هرمزگان واقع شده است. جزیره کیش از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی برخوردار بوده و در عین حال رستوران‌های مشهور و فوق‌العاده‌ای را هم در خود جای داده است. ما در ادامه بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی خود به کیش دیگر نگران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذا نباشید و با برنامه‌ریزی کامل به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کنید.

آدرس بهترین رستوران های کیش

۱- رستوران میرمهنا کیش

یکی از رستوران‌های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند، رستوران میرمهنا نام دارد.

 

در حقیقت میرمهنا یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران در شهرک میرمهنا واقع شده و از فضای بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است. غذاهای رستوران میرمهنا کیش بسیار باکیفیت هستند و طعم فوق‌العاده‌ای دارند.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و دارای انواع غذاهای دریایی و کبابی است که از میان آن‌ها قلیه ماهی گل سر سبد این منو محسوب می‌شود. اجرای موسیقی زنده به هنگام صرف غذا یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار می‌رود و توانسته محبوبیت آن را دوچندان کند. رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد و تماشای ساحل از پنجره این رستوران به هنگام صرف غذا بسیار لذت‌بخش است.

نزدیکی این رستوران به سواحل نیلگون خلیج فارس موجب شده که مهمانان بتوانند پس از صرف غذا در کنار این ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن لذت ببرند.

این رستوران از یک پارکینگ اختصاصی هم برخوردار بوده تا افراد بتوانند با خیالی آسوده به صرف غذا در این رستوران بپردازند. در صورتی که قصد دارید در ایام تعطیلات و فصل بهار یا تابستان به رستوران میرمهنا به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش بروید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل برای خود میز رزرو کنید.

بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد.

آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز
شماره تلفن رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

حالا که دارید برای سفر ب کیش برنامه‌ریزی می‌کنید، بهتر است بدانید در مجله ما فهرست کامل جاهای دیدنی کیش را هم می‌توانید در مجله ما ببینید و بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید.

آدرس بهترین رستوران های کیش

۲- رستوران کوه نور کیش

یکی از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که دارای فضای داخلی از جنس سنگ و صخره‌ است را می‌توان رستوران کوه نور معرفی کرد.

آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ‌های این رستوران کاری بسیار مبتکرانه بوده و بیش از پیش بر خاص بودن آن می‌افزاید. نورپردازی رستوران کوه نور از میان صخره‌ها علی‌الخصوص به هنگام شب بسیار زیبا است و تجربه صرف یک غذای دلچسب را به شما هدیه می‌دهد.

شباهت ظاهر این رستوران به کوه و نورپردازی فوق‌العاده آن موجب شده که نام کوه نور برازنده آن باشد. وسعت این رستوران در حدود ۶۰۰ متر بوده و دارای منوی غذایی بسیار متنوعی اعم از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که می‌تواند متناسب با هر سلیقه‌ای باشد.

 

پیشنهاد ما به شما این است که سالاد بار و سوپ این رستوران را سفارش دهید و از چشیدن غذاهای فرانسوی آن بی‌تفاوت نگذرید. اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های رستوران کوه نور کیش محسوب می‌شود که بی‌شک در رقم زدن یک روز خاطره‌انگیز برای شما موثر خواهد بود. جالب است بدانید که در طبقه بالای این رستوران هم کافی شاپ قرار دارد که می‌توانید از فضای آن لذت ببرید.

سرویس‌دهی رستوران کوه نور بسیار عالی بوده و از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد به مشتریان خود خدمات می‌دهد. بد نیست بدانید که این رستوران در زمره رستوران‌های گران قیمت قرار دارد.

آدرس رستوران کوه نور: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش
شماره تلفن رستوران کوه نور: ۴۴۴۲۴۸۰۸-۰۷۶

آدرس بهترین رستوران های کیش

۳- رستوران توتی فروتی کیش

اگر دلتان می‌خواهد صرف یک وعده غذای دلچسب را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی برای شما بهترین انتخاب است. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران‌های پرتردد جزیره کیش محسوب می‌شود.

توتی فروتی با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰۰ میلیون تومان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. مساحت این رستوران در حدود ۱۴۰۰ متر مربع بوده و تقریبا به اندازه ۵۰۰ نفر گنجایش دارد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و همه نوع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای مشتریان خود سرو می‌کند.

پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است. صرف غذا در بام چوبی یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی توتی فروتی و تماشای دریای بی‌کران خلیج فارس، بسیار لذت‌بخش بوده و برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد.

اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار رفته که ساعاتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

محدوده قیمت غذاهای رستوران توتی فروتی مناسب است و میگو گریل شده محبوب‌ترین غذای آن به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش حتما صرف یک وعده غذا در این رستوران را در برنامه خود قرار دهید، اما سعی کنید قبل از رفتن برای خود میز رزرو کنید. توتی فروتی از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران توتی فروتی

۴- رستوران فودلند کیش

یکی دیگر از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های کیش را می‌توان رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش دانست که در کنار ساحل مرجان واقع شده و از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد.

مساحت این رستوران بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع بوده و بیش از ۴۰۰ نفر گنجایش دارد. رستوران فودلند دارای ۳ سالن اصلی است که هر کدام از دکوراسیون داخلی و نورپردازی خاصی برخوردارند و تقریبا همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برتر رستوران فودلند کیش نسبت به سایر رستوران‌ها، تنوع غذایی بسیار بالای آن بوده که بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر برای مشتریان خود طبخ می‌کند. طعم همه غذاهای این رستوران از جمله ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی و فست فود بی‌نظیر بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جالب است بدانید که مواد اولیه به کار رفته در غذاهای این رستوران از بهترین نوع بوده و طبق استانداردهای بین‌المللی تهیه می‌شود. این رستوران از دو کافی‌شاپ زیبا هم بهره‌مند است که در یکی انواع بستنی و نوشیدنی‌های گرم و سرد و در دیگری که یک کافی شاپ مراکشی بوده، چای و قلیان ارائه می‌شود.

این رستوران هر روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲ بامداد به مشتریان خود سرویس داده و قیمت غذاهای آن مناسب است. پیشنهاد ما به شما این است که ماهی شیر و فست فودهای فودلند را از دست ندهید.

آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان
شماره تلفن رستوران فودلند: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

رستوران فودلند

۵- رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار را بی‌شک می‌توان رمانتیک‌ترین رستوران کیش به حساب آورد که دارای فضای داخلی بسیار شیک و منحصر به فردی است. رویال استار از منوی غذایی بسیار متنوعی برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

این رستوران که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و در زمره بهترین رستوران های کیش قرار دارد. همچنین فضای رستوران رویال استار بسیار دنج و شیک بوده و برای مهمانی‌های خانوادگی بسیار مناسب است.

این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است که مهمانان می‌توانند به انتخاب خود یکی از آن‌ها را برای سرو غذا انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های رستوران رویال استار می‌توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و برخورد مودبانه پرسنل آن اشاره کرد که بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده است.

یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران، غذاهای دریایی آن است که توصیه می‌شود حتما آن‌ را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران تقریبا گران هستند، اما قطعا مورد پسندتان خواهند بود. همچنین ساعت کاری رویال استار از ۱۱ صبح الی ۱۲ شب است.

آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم
شماره تلفن رستوران رویال استار: ۴۴۴۵۴۰۷۱-۰۷۶

رستوران رویال استار

۶- رستوران شاندیز صفدری کیش

یکی از شناخته‌ شده‌ترین رستوران‌های کیش که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است، رستوران شاندیز صفدری نام دارد. فضای این رستوران بسیار بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را به طور همزمان دارد.

سقف رستوران شاندیز صفدری بسیار بلند بوده و اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های مهمی است که صرف غذا را برای مشتریان دلچسب‌تر خواهد کرد. شاندیز صفدری از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع مختلف غذاها اعم از دریایی و کبابی در آن طبخ می‌شود. اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد یا مهمانی در جزیره زیبای کیش هستید، رستوران شاندیز صفدری بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است و علاوه بر آن نکته مثبتی که دارد وای فای و ترانسفر رایگان آن است. رستوران شاندیز صفدری از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر و ۸ غروب الی ۱۲:۳۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو
شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران شاندیز صفدری

۷- رستوران فودکورت دامون کیش

یکی از بهترین فودکورت‌های جزیره کیش که دارای غذاهای بسیار باکیفیتی است را می‌توان رستوران فودکورت دامون دانست. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده و ۱۲ غرفه دارد.

تنوع غذاهای رستوران فودکورت دامون بسیار بالا بوده و همه نوع غذا اعم از ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی برای مشتریان خود سرو می‌کند.

از دیگر مزایای رستوران فودکورت دامون که آن را در زمره بهترین رستوران های کیش قرار داده است، می‌توان به سرو سریع غذا و قیمت مقرون به صرفه آن‌ها اشاره کرد.

فضای این رستوران در عین سادگی بسیار شیک بوده و به شما این امکان را می‌دهد که صرف یک غذای دلپذیر را با نمای چشم‌نواز دریا تجربه کنید. ماهی، پاستای آلفردو و غذاهای هندی از معروف‌ترین غذاهای فودکورت دامون به شمار می‌روند که نباید آن‌ها را از دست داد، البته صرف بهترین صبحانه در کیش را هم می‌توانید در این رستوران تجربه کنید.

بهتر است بدانید که فودکورت دامون در اکثر مواقع علی‌الخصوص شب‌ها بسیار شلوغ است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن با تماس تلفنی برای خود جا رزو کنید.

آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون
شماره تلفن رستوران فودکورت دامون: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

می‌دانید برای کیش‌گردی لازم نیست هزینه زیادی خرج کنید؟! ما در این راهنما همه راه‌های داشتن یک سفر ارزان به کیش را به شما می‌گوییم.

رستوران فودکورت دامون

۸- رستوران پایاب کیش

یکی از بهترین رستوران های سنتی کیش که غذاهایی بسیار خوش‌طعم و باکیفیت برای مشتریان خود طبخ می‌کند، رستوران پایاب بوده که در مجموعه تاریخی پایاب کیش واقع شده است.

سبک سنتی و پخش زنده موسیقی در کنار فضای زیبای آن موجب شده که بسیاری از مسافران و گردشگران صرف وعده غذایی خود را به این رستوران اختصاص دهند. شما می‌توانید با آمدن به این رستوران علاوه بر صرف غذا از جاذبه‌های گردشگری پایاب هم دیدن کنید.

فضای این رستوران سنتی به قدری آرامش‌بخش است که خاطره آن برای همیشه در ذهنتان ثبت می‌شود. لازم به ذکر است که ارسال سرویس رایگان، وای فای، امکان رزرو میز و وجود تخت‌های چوبی برای نشستن از ویژگی‌های این رستوران به شمار می‌روند. از دیگر مزایای رستوران پایاب می‌توان به چایخانه سنتی آن اشاره کرد که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران پایاب: میدان المپیک، بلوار المپیک
شماره تلفن رستوران پایاب: ۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶ و ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹

رستوران پایاب

۹- رستوران هشتگ کیش

رستوران هشتگ را می‌توان به دلیل فست فودهای کم‌نظیرش در زمره بهترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای دو منوی غذاهای ایرانی و فست فودها بوده که البته فست فودهای آن از شهرت بیشتری برخوردارند.

ظرفیت رستوران هشتگ در حدود ۸۰ نفر است و فضای بسیار شیک و مدرنی دارد. تمام دیوارهای این رستوران با علائم راهنمایی و رانندگی و پلاک ماشین تزیین شده‌اند تا به تمایز آن نسبت به سایر رستوران‌ها کمک کنند. از معروف‌ترین غذاهای رستوران هشتگ می‌توان به همبرگر، پیتزا پپرونی، پیتزا مدیترانه‌ای و سیب زمینی سرخ کرده آن اشاره کرد. پس اگر دلتان برای یک غذای فست فودی خوشمزه لک زده است، هشتگ برای شما بهترین انتخاب است.

آدرس رستوران هشتگ: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ، ساختمان هدیش
شماره تلفن رستوران هشتگ: ۴۴۴۶۷۶۳۶-۰۷۶

رستوران هشتگ

۱۰- رستوران سالود کیش

یکی از رستوران‌های جدید و لوکس جزیره کیش که غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خود طبخ می‌کند، رستوران سالود بوده که تراس زیبای آن تجربه یک خاطره فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

این رستوران از تنوع غذایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و منظره بسیار چشم‌نوازی دارد. برخورد پرسنل رستوران سالود بسیار مودبانه است و اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران قیمت نسبتا بالایی دارند. ساعات کاری این مجموعه از ۱۲ الی ۱۶ به صرف ناهار و ۲۰ الی ۱۲:۳۰ به صرف شام است.

آدرس رستوران سالود: جاده جهان، جنب کلبه هور
شماره تلفن رستوران سالود: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۳۱

رستوران سالود

۱۱- رستوران نهنگ سفید کیش

از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود طبخ می‌کند، می‌توان به رستوران نهنگ سفید اشاره کرد. این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ بوده و فضای بسیار دلنشینی دارد.

رستوران نهنگ سفید علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی متنوعی هم برای مهمانان خود سرو می‌کند، اما غذاهای دریایی آن از شهرت بیشتری برخوردارند. این رستوران در کنار دریا قرار گرفته و همین مسئله تجربه صرف یک وعده غذای دلچسب و رویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به خوردن غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش این رستوران را از دست ندهید. لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا هستند.

آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی
شماره تلفن رستوران نهنگ سفید: ۴۷۶۹۳۷۵۴-۰۷۶

رستوران نهنگ سفید

۱۲- رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین را می‌توان به دلیل داشتن غذاهای متنوع و باکیفیت در زمره بهترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای فضایی آرام و دنج بوده و طرفداران زیادی دارد.

انواع مختلفی از غذاها اعم از کباب، ماهی شیر، ته‌چین، لوبیا پلو، عدس پلو و سایر موارد در این رستوران طبخ می‌شوند، اما استیک آن شهرت خاصی دارد. رستوران دارچین دارای پارکینگ اختصاصی بوده و قیمت غذاهای آن هم مناسب است. بد نیست بدانید که این رستوران منوی صبحانه را هم شامل شده و پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد هستند. دارچین از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس
شماره تلفن رستوران دارچین: ۴۴۴۲۰۳۵۷-۰۷۶

رستوران دارچین

۱۳- رستوران پدیده کیش

بزرگترین رستوران سرپوشیده دنیا که مساحت آن ۶۵۰۰ مترمربع است در جزیره کیش واقع شده و رستوران پدیده نام دارد. این رستوران به دلیل داشتن نمای ظاهری برگرفته از دروازه ورودی بابل در ۳۰۰۰ سال قبل، یک نوع جاذبه گردشگری هم به حساب می‌آید و گنجایش پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر را به طور همزمان دارد.

رستوران پدیده کیش از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و غذاهای بسیار لذیذی دارد. این رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و هم‌اکنون جایگاه ویژه‌ای در میان بهترین رستوران های کیش دارد. اجرای موسیقی زنده و ترانسفر رایگان از مزیت‌های پدیده محسوب شده و از میان غذاها، شیشلیک‌های آن بسیار معروف هستند.

جالب است بدانید در فضای بیرونی این رستوران یک لنگر زرد رنگ با وزن بالای ۱۰۰ تن وجود دارد و به دلیل ساخته شدن در ۳۵ روز، یک بخش از کتاب گینس را به خود اختصاص داده است. این رستوران از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۴ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و قیمت غذاهای آن نسبتا گران است.

آدرس رستوران پدیده: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب
شماره تلفن رستوران پدیده: ۰۹۳۴۷۶۸۵۵۱۰

اهل خرید هستید؟ پس کیش قطعا یک مقصد سفر عالی برای شماست! در کنار همه جاذبه‌های گردشگری و خوراکی‌های جذاب سری هم به این بهترین مراکز خرید کیش از گران‌ترین تا ارزان‌ترین بزنید.

 رستوران پدیده کیش

۱۴- رستوران بابا قدرت کیش

اگر اهل تجملات نیستید و می‌خواهید در یک فضای دنج و آرام غذا میل کنید، رستوران بابا قدرت که یکی از بهترین رستوران های کیش به شمار می‌رود، برای شما بهترین انتخاب است. غذاهای این رستوران سنتی بسیار باکیفیت بوده و علاوه بر کیش در چند شهر دیگر ایران هم شعبه دارد.

پخش موسیقی زنده، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی از مزایای رستوران بابا قدرت محسوب شده و به شما این امکان را می‌دهد که با آرامش خاطر غذای موردعلاقه خود را میل کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران بابا قدرت: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا کیش
شماره تلفن رستوران بابا قدرت: ۴۴۴۶۷۷۰۰-۰۷۶

رستوران بابا قدرت


برای داشتن خاطره خوب در هر سفری باید با رستوران‌های محبوب آن آشنایی داشت. ما در این مقاله به معرفی ۱۴ مورد از بهترین رستوران های کیش پرداختیم، اما مشتاقیم تا تجربه‌های متفاوت شما در رابطه با رستوران های مختلف کیش را بدانیم.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید