Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

مدت زمان پرواز تهران به کیش

 

مدت زمان پرواز تهران به کیش

 

بهترین راه سفر به کیش سفر هوایی است. اگر بار اولتان باشد که به کیش سفر می کنید ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که پرواز به کیش چقدر زمان می برد؟
در این مقاله مدت زمان پرواز تهران به کیش و همچنین دیگر شهرهای بزرگ به کیش زیبا را بررسی می کنیم.

 

مدت زمان پرواز تهران به کیش

مدت زمان پرواز تهران به کیش از فرودگاه مهرآباد تقریبا یک ساعت و چهل و پنج دقیقه (1:45) است.
البته در نظر داشته باشید که وضعیت آب و هوا و مسیر پرواز متغیرهایی هستند که ممکن است در مدت زمان پرواز تهران به کیش تاثیرگذار باشند. در طول مسیر معمولا با یک وعده غذایی از شما پذیرایی خواهند کرد. به دلیل اینکه جزیره کیش در آب‌های خلیج‌فارس، در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع‌ شده است دسترسی به این جزیره از اکثر شهرهای ایران و همین‌طور شهر تهران، به دلیل مسافت طولانی، زمان‌بر خواهد بود.

مسافت زیاد و کمبود وقت باعث شده است، سفر به کیش از طریق هواپیما اولویت اول مسافران باشد. رفتن به جزیره کیش با هواپیما در وقت گردشگران صرفه‌جویی می‌کند و کیفیت سفر را افزایش می‌دهد. فاصله زمینی جزیره کیش از شهر تهران 1600 کیلومتر است و اگر به مدت 20 ساعت متوالی با اتومبیل شخصیتان رانندگی کنید از مسیرهای زمینی به جزیره کیش می‌رسید. اما دغدغه بسیاری از مسافرانی که با هواپیما از تهران به کیش سفر می‌کنند مدت‌زمان سفر با این وسیله می‌باشد.

هواپیما از شهر تهران مسافت 1052 کیلومتری را برای رسیدن به جزیره کیش طی می‌کند و سفر گردشگران با هواپیما از تهران به کیش 1 ساعت و 45 دقیقه زمان می‌برد. برای سفر از شهر تهران به جزیره کیش در کوتاه‌ترین زمان هواپیما تنها و بهترین انتخاب برای مسافران می‌باشد. برای تهیه بلیط هواپیما به کیش و رزرو هتل در این جزیره، ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا در سریع‌ترین زمان از تورها و بلیط‌های ارزان برای سفر به جزیره کیش مطلع شوید.

 

فاصله هوایی تهران تا کیش

 

خرید بلیط ارزان به جزیره کیش

برای خرید بلیط ارزان به جزیره کیش بهتراست در فصول کم تقاضا، مانند فصل تابستان برای سفر اقدام کنید. زمان سفر خود را در تعطیلات سرا سری برنامه‌ریزی نکنید زیرا قیمت بلیط هواپیما در تعطیلات گران‌تر است. تهیه و رزرو بلیط هواپیما به کیش، به صورت آنلاین باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود. سایت‌های رزرو آنلاین بلیط مانند ojeparvaz.com با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی وسیع، این امکان را برای مسافران فراهم کرده‌اند تا بتوانند گزینه‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت، برای انتخاب داشته باشند. با ارائه بلیط های لحظه آخری و چارتر گردشگران می‌توانند از طریق این سایت اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو تور به جزیره کیش را انجام دهند.

 

ایرلاین هایی که پرواز تهران به کیش دارند

 

فرودگاه بین المللی کیش

با پیشرفت جزیره کیش هم از نظر اقتصادی و هم از نظر گردشگری در سال 1356 فرودگاه کیش افتتاح شد. معماری این فرودگاه بر گرفته از جزایر هاوایی و مدیترانه است و فرودگاه کیش 4 ترمینال داخلی و خارجی مجزا دارد. امکانات فرودگاه کیش در سطح بین‌المللی تجهیز شده است؛ دارای پارکینگ، اورژانس، رستوران، خدمات بانکی و صرافی، حمل و بسته‌بندی بار، خدمات پستی و همچنین فروشگاه‌های مخصوص برای خرید سوغات می‌باشد.

 

بهترین ایرلاین های پرواز به کیش

کیش ایر در سال 1371 در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به یکی از پرطرفدارترین ایرلاین های مسافربری تبدیل شده است. کلاس بیزینس در مسیر رفت و برگشت تهران-کیش و تهران-مشهد برای گردشگران از سوی این ایرلاین ارائه می‌شود. کیش ایر روزانه پروازهای خارجی و داخلی به مقاصد مختلف انجام می‌دهد برای تهیه بلیط تهران-کیش با ایرلاین مسافربری کیش ایر با مراجعه به سایت ojeparvaz.com برای مسافران امکان‌پذیر می‌باشد. ایرلاین تابان در طول هفته پروازهای منظم به جزیره کیش با قیمت ارزان‌تر به مسافران ارائه می‌دهد. شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر نیز پروازهای مختلفی در طول هفته به مقصد جزیره کیش انجام می دهند.

 

فاصله هوایی تهران تا کیش
  • فاصله هوایی تهران تا کیش 1034 کیلومتر است.
  • مدت زمان پرواز شیراز به کیش حدوا 45 دقیقه است.
  • مدت زمان پرواز اصفهان به کیش تقریبا 1 ساعت است.
  • مدت زمان پرواز مشهد به کیش در حدود 2 ساعت است.
  • مدت زمان پرواز تبریز به کیش حدود 2 ساعت است.

 

قیمت بلیط هواپیمای کیش

 

قیمت بلیط کیش به فاکتورهای متعددی وابسته است. روزانه پروازهای زیادی در ساعات مختلف وارد کیش میشوند. روزهای هفته و ساعات پروازی در تعیین قیمت بلیط کیش ارتباط مستقیم دارند. برای کسب اطلاع از قیمت بلیط مدنظر به شما پیشنهاد میکنیم در سایت ojeparvaz.com عضو شوید و بلیط خود را جستجو نمایید. شما با عضویت در سایت ojeparvaz.com از آفرهای تخفیف بلیط کیش و همچنین بلیط های لحظه آخری بهره مند می شوید. هنگام سفر از شهر تهران به جزیره کیش به دلیل مسافت طولانی بین دو شهر اغلب مسافران از هواپیما برای سفر استفاده می‌کنند. قیمت بلیط هواپیما برای سفر به این جزیره زیبا بستگی به نوع و کلاس پرواز شما دارد؛ البته زمان سفر نیز بر قیمت بلیط هواپیما مؤثراست.


در تعطیلات عید نوروز و فصل پاییز و زمستان به دلیل مطلوب بودن آب و هوا در این منطقه، جزیره کیش میهمان بسیاری از گردشگران می‌باشد. به دلیل تقاضای بالا برای خرید بلیط هواپیما در این فصول بهتر است با رزرو پرواز از قبل و استفاده از پروازهای سیستمی در هزینه بلیط هواپیما صرفه جویی کنید. پروازهای چارتری و لحظه آخری نسبت به پروازهای سیستمی ارزان‌تر هستند و بیشتر مسافران با تهیه بلیط هواپیما به صورت آنلاین در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند.منبع:hi holiday

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید