Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

نکات مهم هنگام خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی

بلیط پرواز برای سفرهای خارجی | آریا اوج پرواز

یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه سفر هنگام خرید بلیط هواپیما به خصوص برای پروازهای خارجی است. به همین دلیل بهتر است با خرید بلیط پرواز برای سفرهای خارجی با صرفه‌جویی در هزینه بلیط رفت و برگشت در هزینه بلیط خود صرفه‌جویی کنید که این کار نیاز به رعایت نکاتی برای کاهش هزینه بلیط دارد. اگر شما هم قصد خرید بلیط پرواز برای سفرهای خارجی را دارید در این مطلب همراه ما باشید تا راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه و خرید بلیط باکیفیت را بدانید.

 

خرید بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

برای خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی از دو طریق حضوری و آنلاین می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید. با پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدمات آنلاین، خرید بلیط پرواز آنلاین از سریع‌ترین راه‌ها برای مقایسه قیمت‌ها، نوع شرکت هواپیمایی، نوع کلاس پروازی، زمان و تاریخ پرواز به طور گسترده است.

برای خرید بلیط پرواز به صورت حضوری کافی است به شرکت‌های مسافرتی مراجعه کرده و با ارائه پاسپورت و مدارک مورد نیاز اقدام به خرید بلیط کنید. اما برای خرید بلیط هواپیما آنلاین می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت با ثبت مشخصات فردی و پرداخت آنلاین در کمترین زمان از هر جا که باشید بلیط خود را رزرو کنید.

چرا باید با بلیط پرواز سیستمی، سفر هوایی داشته باشیم؟

قیمت بلیط هوا\یما

مدارک لازم برای پرواز خارجی | بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

از جمله مهم‌ترین مدارک لازم برای پرواز خارجی داشتن پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار است.

اخذ ویزا قبل از سفر برای کشورهایی که نیاز به ویزا دارند و اخذ ویزای فرودگاهی برای کشورهایی که ویزای فرودگاهی صادر می‌کنند.

فیش پرداخت عوارض خروج از کشور که بسته به میزان سفر در طول سال هزینه پرداختی متفاوت است. بهتر است  چند روز قبل از سفر عوارض خروج از کشور را از بانک ملی پرداخت کنید.

برای احتیاط علاوه‌بر مدارک اصلی، کپی صفحه اول پاسپورت و ویزا را به همراه داشته باشید.

راهنمای صفر تا صد بلیط سفر سیستمی

قوانین پرواز خارجی که بهتر است بدانید

لوازم  غیرمجاز در پرواز

از جمله قوانین پرواز خارجی که بهتر است بدانید، نبردن لوازم و اشیا غیرمجاز و ممنوع به هواپیما است‌‌. به طور کلی برای رعایت ایمنی و امنیت مسافران بردن برخی اشیا مثل مواد آتش زا، انواع اسپری، کپسول و اسپری بیهوش کننده، انواع مواد اسیدی مثل آبلیمو و سرکه به کابین هواپیما ممنوع است، پس به این نکته در پرواز خارجی توجه داشته باشید تا در فرودگاه دچار مشکل نشوید‌.

لیست وسایل غیر مجاز در هواپیما

مقدار مجاز بار قابل حمل

در هنگام خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی بهتر است مقدار مجاز بار قابل حمل را بدانید، چون طبق قوانین مقدار مجاز بار قابل حمل در ایرلاین‌ها متفاوت است و بسته به نوع کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی و مسیر پرواز خارجی مقدار بار مجاز بین ۲۰ تا ۵۰ کیلوگرم برای هر چمدان است.

همچنین بار دستی که با خود به هواپیما می‌برید باید وزن مشخصی داشته باشد تا مشمول اضافه بار نشود‌.

میزان بار مجاز در هواپیما

به بازه سنی مسافر توجه کنید | بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

هنگام خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی به بازه سنی مسافر توجه کنید، برای مثال مسافرانی که کمتر از ۲ سال دارند در رده سنی نوزاد و مسافران ۲ تا ۱۲ سال در رده سنی کودک و ۱۲ سال به بالا بزرگسال هستند. اگر هنگام خرید بلیط به بازه سنی توجه نکنید، طبق قوانین پروازهای خارجی از سوار شدن مسافر به هواپیما جلوگیری می‌شود.

بردن حیوان خانگی در هواپیما

اگر در سفر خارجی قصد بردن حیوان خانگی  را دارید، باید برای حیوان خانگی خود درخواست حمل ثبت کرده و کد مخصوص را که برای حمل حیوان شما است را دریافت کنید. مدارکی که برای حمل حیوان مورد نیاز است گذرنامه حیوان و کارت واکسیناسیون آن است که باید هنگام تحویل حیوان به بار ارائه دهید. توجه داشته باشید که برخی کشورها در بدو ورود حیوان، معاینه و قرنطینه انجام می‌دهند، پس بهتر است قبل از سفر حیوان خانگی خود را به مراکز دامپزشکی برده و گواهی سلامت دریافت کنید.

شرایط بردن سگ به هواپیما

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی

بلیط لحظه آخری نخرید

در سفر خارجی سعی کنید بلیط لحظه آخری نخرید، با اینکه خرید بلیط لحظه آخری در کاهش هزینه سفر قابل توجه است، اما در این روش نمی‌توانید برنامه ریزی مناسب برای سفر انجام دهید، پس بهتر است از این روش صرف‌نظر کنید.

برخی ایرلاین‌ها تخفیف‌های خوبی در هر ماه ارائه می‌دهند و صندلی‌های ارزان قیمت خود را در همان اوایل به فروش می‌رسانند که بهترین زمان برای خرید بلیط است.

خدمات CIP و VIP مناسب همه است

بسیاری از مسافران گمان می‌کنند خدمات CIP و VIP مختص افرادی است که هزینه بالایی برای پرواز ارائه دهند. اما باید بدانید که خدمات CIP و VIP مناسب همه است و  فقط مختص ثروتمندان نیست و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. در سفرهای داخلی این خدمات شاید کمی گران به نظر برسند اما با توجه به قیمت بلیط هواپیما خارجی چندان گران محسوب نمی‌شود.

خدمات CIP و VIP

وقت شناس باشید – بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

برای پروازهای خارجی بهتر است حداقل ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید، معمولا کانترهای پرواز خارجی از ۳ ساعت قبل از پرواز باز و ۱ ساعت قبل از پرواز بسته می‌شوند. به همین دلیل بهتر است برای انجام کارهایی مثل چک این، تحویل بار و بازرسی به‌ویژه در ایام شلوغی وقت شناس باشید.

فقط به قیمت توجه نکنید – بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

هنگام خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی فقط به قیمت بلیط توجه نکنید و به دنبال بلیط ارزان نباشید. هنگام خرید بلیط هواپیما فاکتورهای زیادی مثل تعداد توقف‌ها، کلاس پروازی، خطوط هوایی، پروازهای بین‌المللی و بسیاری موارد در انتخاب بلیط تاثیرگذار است که با توجه به آن‌ها می‌توانید پرواز باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید.

فرودگاه های مقصد را بشناسید

اگر مقصد سفری که انتخاب کرده‌اید دارای چند فرودگاه است، بهتر است هنگام خرید بلیط به این نکته توجه داشته باشید که تمام فرودگاه‌های مقصد را چک کنید. چون اکثر فرودگاه‌های خارج از کشور بین‌المللی هستند و شما می‌توانید فرودگاهی را انتخاب کنید که هزینه بلیط ارزان‌تری دارد. فقط کافی است کمی در اینترنت درباره فرودگاه مقصد تحقیق کنید و در صورت داشتن حق انتخاب فرودگاه مناسب را انتخاب کنید.

میزان بار مجاز هواپیما

حرف آخر درباره بلیط پرواز برای سفرهای خارجی

خرید بلیط پرواز برای سفرهای خارجی اهمیت بسیاری در هزینه سفر دارد و از طرفی کیفیت خدمات‌رسانی در هواپیما به مراتب مهم‌تر از کلاس پروازی آن است. به همین دلیل بهتر است راهکارهای مهم برای صرفه‌جویی  در هنگام خرید بلیط هواپیما را بدانید تا با مناسب‌ترین قیمت، بهترین بلیط پرواز را تهیه کنید.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید