Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

بهترین هتل‌های دبی ( امارات )

شاید “ بهترین ” واژه‌ای  کم برای توصیف هتل‌های فوق لوکس دبی باشد! هتل‌هایی که هر کدام به تنهایی می‌توانند نمادی از شهر دبی محسوب شده و با امکاناتی مدرن پذیرای گردشگران لوکس‌ پسند هستند. اینکه راز موفقیت این هتل‌ها در چیست و چه ویژگی نام آن‌ها را در لیست بهترین هتل‌های دبی قرار داده است؟ سوالاتی هستند که در ادامه به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

بهترین هتل‌های دبی؛ از برج‌العرب تا هتل آرمانی

انتخاب بهترین هتل‌های دبی در میان اقامتگاه‌های ۵ ستاره‌ای که هر یک حرفی برای گفتن دارند کمی مشکل و احتیاج به بررسی دقیق دارد. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم معیار را بر درخواست مسافران، امتیازی که گردشگران به هتل‌ها داده و امکانات و موقعیت مکانی هر هتل قرار دهیم.

معرفی بهترین هتل‌های دبی

نام دبی با واژه “ترین” همراه شده است. بزرگترین مراکز خرید دردنیا، لوکس‌ترین رستوران‌ها، ابر سازه‌های عجیب و غریب و … صدها ترین دیگر این شهر را به یکی از متفاوت‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل کرده‌اند. در ادامه با بهترین هتل‌های دبی آشنا می‌شویم.

هتل آرمانی دبی / Armani Hotel Dubai

برج‌الخلیفه نامی آشنا برای مسافرین دبی است و هتل آرمانی ۱۱ طبقه از این برج لوکس و مدرن را به خود اختصاص داده، این هتل ۵ ستاره دارای ورودی اختصاصی بوده و معماری خارق‌العاده دارد. تمامی اتاق‌های هتل با وسایل لوکس و پارچه‌های فاخر تزیین شده و میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در هتل آرمانی از امکاناتی مانند رستوران‌هایی با غذاهای ژاپنی، عربی، ایتالیایی و بین‌المللی، استخر روباز، استخر سر بسته، خدمات اسپا، مرکز سلامتی آبگرم، مرکز تناسب اندام و … استفاده کنند. هتل آرمانی توانسته امتیاز بالای ۸٫۹ را از کاربران وب سایت بوکینگ دریافت کند.

آدرس هتل: Burj Khalifa, Sheikh Mohamed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

هتل برج العرب / Burj Al Arab

هتل دیگری که نه فقط در لیست بهترین هتل‌های دبی بلکه در لیست یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های دنیا قرار گرفته برج‌العرب نام دارد. این ابر هتل با معماری بادبانی شکل خود در میان جزیره‌ای مصنوعی قرار گرفته و توسط خط ساحلی با دنیای بیرون ارتباط برقرار می‌کند. هتل برج العرب را به عنوان تنها هتل ۷ ستاره در دنیا می‌شناسند سازه‌ای که به جرات می‌توان گفت استانداردهای هتلداری و پذیرایی از میهمان را جابجا کرده است. اتاق‌های هتل فضایی بسیار بزرگ داشته و هریک طبق معماری‌های سنتی ملل تزیین شده‌اند. استخرهای سرباز و سربسته با تمامی امکانات، کلاس‌های یوگا، محیط ویژه بازی کودکان، ساحل خصوصی، سالن‌های ورزشی، چندین باغ با فضای سبز و … تنها بخشی از امکانات هتل پر ستاره برج‌العرب هستند. هتل برج‌العرب توانسته امتیاز بالای ۹ را از کاربران وب سایت بوکینگ دریافت کند.

آدرس هتل: Jumeirah Beach Road, Dubai, United Arab Emirates

هتل جمیرا بیچ /Hotel Jumeirah Beach

هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ از بهترین هتل‌های دبی است که بیش از هر چیز دیگر به ساحل اختصاصی خود می‌بالد. این هتل در قلب ساحل جمیرا قرار گرفته و به قدری مجهز و پیشرفته است که حتی ۳ شب و ۴ روز هم از آن خارج نشوید محال است حوصله‌تان سر رود. تمامی سرگرمی‌ها و تفریحات مهیج در هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ تعبیه شده است. میهمانان می‌توانند از تفریحاتی مانند راکت بال، پینگ پنگ، تنیس و دوچرخه‌سواری به صورت رایگان و از سایر تفریحات مانند اسنور کلینگ، موج سواری و … با پرداخت شارژ استفاده کنند. معماری اتاق‌های هتل بسیار خلاقانه طراحی شده و دیوارهای عایق ضد صدا، ملحفه‌های ضد حساسیت، فضای جداگانه پذیرایی و چشم‌انداز دریا از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. هتل جمیرا بیچ توانسته امتیاز بالای ۸٫۵ را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ دریافت کند.

آدرس هتل: Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

هتل موون پیک دبی /Dubai Mövenpick Hotel

موون پیک مجموعه اقامتی ست که هم هتل و هم آپارتمان را در سازه خود دارد. گردشگرانی که می‌خواهند در طول اقامت خود فضای بیشتری در اختیار داشته باشند معمولاً در آپارتمان‌های موون پیک ساکن می‎شوند. امکانات فوق‌العاده این هتل را نیز در میان لیست بهترین هتل‌های دبی قرار داده است. اتاق‌های موون پیک دقیقاً طبق نیاز مسافران طراحی شده و امکاناتی مانند پنجره‌های آفتاب‌گیر، فضای پذیرایی، میز مطالعه، سرویس خواب راحت و … را در خود دارد. آپارتمان‌های موون پیک نیز با وسایلی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، اتاق خواب، سرویس مبلمان و … تجهیز شده‌اند. هتل مؤون پیک دبی موفق شده امتیاز بالای ۸٫۱ را از کاربران وب‌سایت جهانی بوکینگ دریافت کند.

آدرس هتل: th Street, Oud Metha Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates –۱۹

هتل آتلانتیس دبی / Atlantis, The Palm

آتلانتیس هتلی ست با معماری اصیل عربی و امکاناتی لوکس و فاخر که در جزیره پالم دبی قرار گرفته است. آتلانتیس را می‌توان از معروف‌ترین هتل‌ها در پکیج تور دبی داست. هتلی که توانسته با داشتن ساحل شنی اختصاصی و معماری خارق‌العاده توقعات را برآورده کرده و نام خود را در میان هتل‌های محبوب مسافران دبی به ثبت رساند. هر ۱۵۳۹ اتاق و سوئیت دبی با معماری تزیین شده و امکاناتی فوق لوکس مانند میز کار، سرویس خواب بسیار راحت، منوی بالشت، ملافه‌های ضد آلرژی، حمام همراه با دوش‌های هوشمند و … را در خود دارند. بزرگترین پارک آبی خاورمیانه، ساحل اختصاصی شنی، مجموعه کامل آبی، فضای مخصوص پیاده‌روی و … از امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی هستند. هتل آتلانتیس پالم دبی توانسته امتیاز بالای ۸٫۸ را از کاربران وبسایت بوکینگ دریافت کند.

آدرس هتل: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

هتل رافلز دبی / Hotel Raffles Dubai

رافلز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های دبی، سازه‌ای با معماری متفاوت است که در همسایگی مرکز وافی قرار گرفته و سبکی متفاوت از اقامت و سفر به‌به میهمانان هدیه می‌دهد. این هتل در مجموع ۲۴۸ اتاق دارد که همگی آن‌ها به امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، اتاق نشیمن، میز کار، کمد لباس و … مجهز هستند. همچنین میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از زمین بازی، مجموعه آبی، بالکن‌های اختصاصی و پارکینگ رایگان استفاده کنند. هتل رافلز دبی توانسته امتیاز بالای ۹٫۲ را از کاربران وب سایت بوکینگ دریافت کنند.

آدرس هتل: Sheikh Rashid Road, Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

هتل ریتز کارلتون / The Ritz-Carlton

هتل ریتزکارلتون در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ساحل مارینا قرار گرفته است. این هتل به داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار زیبا معروف و فضایی بسیار دل‌انگیز دارد. معماری هتل بسیار جذاب بوده و در فضای آن چادرهای نشیمن، صندلی‌های آفتابی و … تعبیه شده است. اینترنت رایگان در تمام فضای هتل، فروشگاه‌های فروش سوغاتی، خدمات نگه‌داری از کودک، مرکز تناسب اندام، سالن یوگا، مرکز سلامتی، زمین تنیس، مجموعه آبی و … از امکانات هتل ریتز کارلتون هستند. هتل ریتزکارلتون دبی توانسته امتیاز بالای ۸٫۸ را از کاربران وب سایت بوکینگ دریافت کنند.

آدرس هتل: The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

بیشتر بخوانید …

معرفی ۵ رستوران برتر طبخ غذاهای خاورمیانه‌ای در دبی

بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

در لوکس‌ترین مناطق دبی چه می‌گذرد؟

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید