Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

بهترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر مسافران

از هتل‌های فوق لوکس مانند برج العرب و آتلانتیس گرفته تا هتل‌های ۳ و ۴ ستاره، دبی را به مقصدی عالی برای تمام مسافران با هر بودجه‌ای تبدیل کرده‌اند. پس اگر این شهر رنگارنگ را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید می‌توانید با اقامت در هتل‌های ۴ ستاره سفری لوکس اما مقرون به صرفه داشته باشید. در همین راستا در ادامه بهترین هتل های ۴ ستاره دبی از نظر گردشگران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به جرئت می‌توان گفت که هتل‌های ۴ ستاره دبی یک سر و گردن بالاتر از هتل‌های هم سطح خود در دیگر مقاصد گردشگری قرار دارند. صدها هتل که به مسافران این امکان را می‌دهند تا در منطقه‌ای که مورد نظرشان است اقامت داشته و به جاذبه‌های گردشگری دبی به راحتی دسترسی داشته باشند. در این بین رادیسون بلو، شرایتون، هالیدی این و نووتل به بهترین هتل های ۴ ستاره دبی بیشتر طرفدار را در میان پکیج‌های تور دبی دارند.

بهترین هتل های 4 ستاره دبی

هتل رویال کانتینانتال دبی / Royal Continental Hotel

منطقه دیره دبی جز مناطقی ست که به دلیل داشتن هتل‌های متنوع بسیار مورد توجه مسافران بوده و هتل رویال کنتینانتال به عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی در این منطقه قرار دارد. رویال کنتینانتال امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره شامل اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، میز تنیس و استخر را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین این هتل با قرار گرفتن در کنار بندر سعید و مترو دسترسی میهمانان را به جاذبه‌های توریستی و مراکز خرید دبی بسیار آسان کرده است.

آدرس هتل رویال کانتینانتال دبی: ۲۷th Street, Next to Deira City Centre, Port Saeed, Deira, Dubai, United Arab Emirates

هتل رز ریحان دبی / Rose Rayhaan by Rotana

رز ریحان با موقعیت مکانی عالی و ارائه امکانات لوکس هتلی توانسته در میان لیست بهترین هتل های ۴ ستاره دبی قرار گیرد. این هتل در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و با مرکز تجاری دبی تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. نزدیکی ایستگاه مترو به هتل رز ریحان نیز از دیگر دلایل محبوبیت این هتل می‌باشد. رز ریحان دارای ۴۶۲ اتاق و سوئیت است که بیشتر آن‌ها چشم اندازی فوق‌العاده زیبا به برج الخلیفه معروف دبی دارند. یک استخر رو باز با صندلی‌های آفتابی، بخش مخصوص خدمات اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران بین‌المللی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره رز ریحان روتانا هستند.

آدرس هتل رز ریحان روتانا دبی: Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – DIFC – Dubai – United Arab Emirates

هتل هالیدی این / Holiday Inn

هتل هالیدی این دبی در خیابان الرقه قرار گرفته و با ایستگاه مترو تنها ۲ دقیقه فاصله دارد. این هتل با امکاناتی در حد هتل ۵ ستاره مانند اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، میز اسنوکر، رستوران بین المللی و استخر تجهیز شده است. در مجموع ۱۳۹ اتاق در هتل هالیدی این وجود دارند که همگی آن‌ها دارای فضایی بزرگ بوده که سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز راحتی، سرویس مبل راحتی، دستگاه چای ساز، حمام اختصاصی با تمامی وسایل بهداشتی و سایر امکانات رفاهی را در خود دارند.

آدرس هتل هالیدی این دبی: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, near Mall of the Emirates, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

هتل نووتل آلبرشا / Novotel Dubai Al Barsha

سفر شما به دبی چه تفریحی باشد و چه تجاری هتل نووتل با قرار گرفتن در منطقه البرشا می‌توانید انتخابی مناسب برای شما باشد. این هتل با داشتن قیمت مناسب و البته ارائه امکانات عالی جز بهترین هتل های ۴ ستاره دبی به شمار می‌رود. مسافران در طول اقامت خود می‌توانند از طعم غذاهای لذیذ رستوران‌های هتل، خدمات باشگاه، سالن ماساژ و مجموعه آبی مجهز هتل استفاده کنند. هتل نووتل البرشا دارای ۴۶۵ اتاق است که با تلویزیون صفحه تخت، حمام مجهز، اینترنت وای‌فای رایگان، دستگاه چای و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا و غیره تجهیز شده‌اند.

آدرس هتل تووتل البرشا دبی: Sheikh Zayed Rd – opp. Mashreq Metro Station – Al Barsha Al Barsha 1 – Dubai – United Arab Emirates

هتل نووتل آلبرشا / Novotel Dubai Al Barsha

هتل مدیا وان / MEDIA ONE HOTEL

مدیا وان از هتل‌های ۴ ستاره دبی است که معماری بسیار خلاقانه دارد و در فاصله ۸ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته، این هتل نیز مانند سایر هتل‌ های ۴ ستاره دبی با امکاناتی مانند استخر روباز، سالن بدنسازی و اینترنت رایگان تجهیز شده است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته بوده و کارکنان آن به زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند؛ بنابراین مسافران می‌توانند به راحتی درخواست‌های خود را با پذیرش در میان گذارند. تمامی اتاق‌های هتل دیوارهای ضد صدا داشته و شما می‌توانید دمای هوا را طبق سلیقه خودتان تنظیم کنید.

آدرس هتل مدیا وان دبی: Plot No.1 Al Falak St – Al Sufouh – Al Sufouh 2 – Dubai – United Arab Emirates

هتل آتانا دبی / ATANA HOTEL

هتل آتانا از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی است که تنها ۵ دقیقه با بازار عمومی دبی فاصله دارد. این هتل اینترنت رایگان را در اختیار میهمانان گذاشته و با امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، کارمندان چند زبانه، سیستم تهویه هوای مطبوع، محوطه مخصوص سیگار، استخر، تراس، باشگاه بدنسازی و غیره تجهیز شده است. همچنین میهمانان می‌تواند وعده‌های غذایی را در رستوران سر باز هتل صرف کنند.

آدرس هتل آتانا دبی: Hessa St – Al Thanyah 1Barsha Heights – Dubai – United Arab Emirates

هتل آتانا دبی / ATANA HOTEL

قیمت هتل های دبی ۴ ستاره

بعد از آشنایی با بهترین هتل های ۴ ستاره دبی به بحث شیرین قیمت می‌رسیم. قیمت رزرو هتل های ۴ ستاره در دبی به عوامل مختلف از جمله موقعیت مکانی هتل و امکاناتی که ارائه می‌دهند بستگی دارد اما در مجموع می‌توان گفت که هزینه اقامت ۳ شب و ۴ روز در هتل های ۴ ستاره حدود ۹۰۰ درهم است که با توجه به تاریخ سفر و سایر موارد ذکر شده ممکن است بیشتر یا کمتر شود.

مطالب مرتبط

بهترین هتل‌های دبی؛ از برج‌العرب تا هتل آرمانی

هتل رز ریحان دبی | امکاناتی بالاتر از ۵ ستاره!

معرفی هتل ۵ ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید