Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

 

وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای گرفتن وقت سفارت کانادا متقاضی می بایست در گام اول به سایت سفارت کانادا مراجعه کرده، سپس نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نماید. پس از طی کردن مراحل فوق، متقاضی می بایست نسبت به اخذ وقت سفارت کانادا در پرتال سایت سفارت کانادا اقدام نماید. با توجه به اینکه سفارت کانادا در تهران تعطیل می باشد، وقت سفارت کانادا در انکارا ، استانبول ، دبی ، ارمنستان ( ایروان ) و تفلیس انجام پذیر است. بدین معنی که متقاضی جهت وقت گرفتن از سفارت کانادا ، بایستی از سفارت کانادا در کشورهای همسایه اقدام نماید.

تعیین وقت فوری سفارت کانادا

متقاضیان اخذ ویزای کانادا می توانند نسبت به تعیین وقت سفارت کانادا از طریق کارشناسان مجرب آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ثابت آریا اوج پرواز 02632255012 یا موبایل 09352189797 تماس حاصل نمایید.

 

وقت سفارت کانادا چقدر طول می کشد؟

وقت سفارت کانادا بستگی به میزان تقاضا و ازدحام متقاضیان دارد، لذا نمی توان زمان دقیقی برای وقت سفارت کانادا تخمین زد. وقت سفارت کانادا در شرایط عادی از هر کشوری که اقدام شده باشد به طور معمول 7 تا 10 روز کاری (14 روز) به طول می انجامد. در کل پروسه اخذ ویزای کانادا از طریق آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز( از تعیین وقت سفارت گرفته تا تهیه مدارک و ترجمه آن ها و انگشت نگاری و مصاحبه و خدمات پیکاپ ویزا ) همگی حدود 1 تا 3 ماه به طول می انجامد.

البته تهیه مدارک توسط متقاضی می تواند یکی از عوامل تاخیر در روند اخذ ویزا باشد، زیرا همه مدارک بایستی تهیه و توسط دارالترجمه ترجمه شوند. در برخی موارد، مدارک مالی متقاضی از جمله تمکن مالی و گردش حساب بانک از لحاظ کمیت مورد قبول سفارت نیست، لذا ممکن است چندین ماه پروسه تهیه مدارک مالی به طول بیانجامد.

 

مراحل تعیین وقت سفارت کانادا

مراحل تعیین وقت سفارت کانادا از ایجاد یک حساب کاربری در پرتال سایت رسمی سفارت کانادا آغاز می شود. سپس بایستی نسبت به پر کردن فرم ویزای کانادا و تهیه مدارک لازم برای ویزای کانادا اقدام، و آن ها را در سایت بارگذاری نمود. پس از آن بایستی نسبت به پرداخت آنلاین سایت سفارت کانادا با کارت های بیم المللی اقدام نمود. پس از این مراحل و دریافت ایمیل تاییدیه برای انگشت نگاری، متقاضی بایستی نسبت به گرفتن وقت آنلاین سفارت کانادا بر اساس روز انتخابی اقدام نماید، و تا فرا رسیدن زمان وقت سفارت وی در سفارت یکی از کشورهای همسایه در انتظار بماند.

تعیین وقت فوری سفارت کانادا

مراحل اخذ ویزای کانادا به خصوص تکمیل فرم ویزا و تهیه مدارک و ترجمه آن ها بایستی با دقت تمام انجام شود، در غیر اینصورت منجر به ریجکتی ویزای کانادا خواهد شد. تمام مراحل فوق را می توانید با خیالی آسوده به کارشناسان مجرب آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز بسپارید.

 

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت کانادا

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت کانادا شامل همان مدارکی است که حین ثبت نام در سایت سفارت کانادا بارگذاری شده است، لذا نیازی به بارگذاری مجدد یا مدارک دیگری برای تعیین وقت سفارت نیست. از طرفی زمانی اجازه تعیین وقت سفارت کانادا در سایت سفارت داده می شود که ایمیل تاییدیه انگشت نگاری برای شما ارسال شده باشد.

 

فرم درخواست ویزای کانادا بایستی با دقت و شفافیت تمام تکمیل شود، زیرا هر گونه مغایرت در اطلاعات درج شده در فرم ویزای کانادا با مدارک ارائه شده به سفارت ، منجر به ریجکت ویزای کانادا خواهد شد. در ادامه به نحوه پر کردن فرم سفارت کانادا خواهیم پرداخت. جهت تعیین وقت سفارت کانادا از طریق آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز ، بایستی اسکن گذرنامه و شماره تلفن همراه خود را برای کارشناسان ما ارسال نمائید.

 

نحوه پر کردن فرم سفارت کانادا

نحوه پر کردن فرم سفارت کانادا از لحاظ صحت، دقت و شفافیت اطلاعات درج شده در آن بسیار حائز اهمیت می باشد. متقاضی بایستی نسبت به تکمیل 4 نوع فرم متفاوت اقدام نماید، که عبارتند از:

 

فرم پرسونال کانادا ( فرم IMM5257e )

این فرم برای درج اطلاعات شخصی از جمله نام ، جسیت ، تاریخ تولد ، محل تولد ، همسر فعلی یا سابق ، محل اقامت فعلی و … می باشد.

فرم پرسونال کانادا

 

فرم اطلاعات خانوادگی کانادا ( فرم IMM5645 کانادا )

این فرم جهت درج اطلاعات اعضای خانواده (همسر، والدین، فرزندان، برادران و خواهران) می باشد.

 

فرم نماینده خانواده برای اخذ ویزای کانادا ( فرم IMM5713 کانادا )

این فرم جهت درج اطلاعات نماینده ای از خانواده جهت ارائه مدارک به سفارت و پیگیری امور اخذ ویزای اعضای خانواده می باشد. به عنوان مثال شخصی ممکن است همسرش را به عنوان نماینده خانواده جهت پیگیری امور ویزای خود، والدین و فرزندانش به سفارت کانادا معرفی نماید، لذا بایستی اطلاعات همسر خود را به عنوان نماینده امور در این فرم درج نماید.

 

فرم اسکجل وان کانادا ( فرم IMM5257B کانادا )

این فرم جهت درج اطلاعات مربوط به سابقه سفر متقاضی می باشد. سابقه سفر به معنی سابقه متقاضی در سفر به کشورهای جهان (شینگن و غیر شینگن) می باشد.

 

هزینه وقت سفارت کانادا

هزینه وقت سفارت کانادا به شرح ذیل می باشد:

  • هزینه وقت سفارت کانادا از انکارا 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از استانبول 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از دبی 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از ابوظبی 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از ایروان 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از تفلیس 40 دلار کانادا
  • هزینه وقت سفارت کانادا از باکو 40 دلار کانادا

 

تعیین وقت سفارت کانادا فوری و تضمینی در آریا اوج پرواز

تعیین وقت سفارت کانادا فوری و تضمینی در آریا اوج پرواز  در شهرهای ذیل انجام پذیر می باشد:

 

وقت سفارت کانادا از ترکیه

وقت سفارت کانادا از ترکیه در شهرهای آنکارا و استانبول از طریق آژانس مسافرتیآریا اوج پرواز قابل تعیین می باشد. به دلیل وجود پروازهای چارتری به این مقاصد، هزینه سفر نسبت به سایر کشورها به صرفه تر می باشد.

 

وقت سفارت کانادا از انکارا

وقت سفارت کانادا از انکارا توسط آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز انجام پذیر می باشد. سفارت کانادا در آنکارا و ایروان بهترین پاسخگویی را نسبت به سایر کشورها دارند، لذا توصیه می شود جهت وقت سفارت کانادا در شهرهای آنکارا و ایروان اقدام شود.

 

وقت سفارت کانادا از استانبول

وقت سفارت کانادا از استانبول از طریق آژانس هواپیماییآریا اوج پرواز قابل تعیین می باشد، ولی به دلیل شلوغی و ازدحام در سفارت کانادا در استانبول توصیه می شود جهت تعجیل در روند انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت کانادا در آنکارا یا ایروان مراجعه شود.

 

وقت سفارت کانادا از دبی

وقت سفارت کانادا از دبی توسط آژانس گردشگریآریا اوج پرواز  انجام پذیر می باشد. هزینه سفر به دبی نسبت به سایر کشورها بالاتر می باشد، لذا توصیه می شود جهت اخذ وقت سفارت کانادا از طریق کشورهای دیگر اقدام شود.

 

وقت سفارت کانادا از ابوظبی

وقت سفارت کانادا از ابوظبی نیز مانند دبی هزینه سفر بیشتری نسبت به سایر کشورها دارد، لذا توصیه می شود جهت گرفتن وقت سفارت کانادا از آنکارا ، ایروان یا تفلیس اقدام شود.

 

وقت سفارت کانادا از ایروان

وقت سفارت کانادا از ارمنستان در شهر ایروان توسط آژانس مسافرتی آریا اوج پرواز امکان پذیر می باشد. به دلیل پاسخگویی بهتر سفارت کانادا در ایروان و آنکارا نسبت به سایر کشورها و همچنین وجود پروازهای چارتری و هزینه سفر کمتر توصیه می شودد جهت تعیین وقت سفارت کانادا از آنکارا و ایروان اقدام شود.

 

وقت سفارت کانادا از تفلیس

وقت سفارت کانادا از گرجستان در شهر تفلیس انجام پذیر می باشد. متقاضیان می توانند جهت تعیین وقت سفارت کانادا ار تفلیس از طریق آژانس آریا اوج پرواز  اقدام نمایند.

 

وقت سفارت کانادا از باکو

وقت سفارت کانادا از آذربایجان در شهر باکو توسط آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز  قابل تعیین می باشد. به دلیل وجود پروازهای چارتری و هزینه کمتر سفر نسبت به سایر کشورها توصیه می شود جهت خرید وقت سفارت کانادا از باکو، آنکارا و ایروان اقدام شود.

 

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز  با 21 سال تجربه در زمینه خدمات ویزا آماده خدمت رسانی به متقاضیان اخذ ویزای کانادا می باشد. کارشناسان مجرب آژانس آریا اوج پرواز با ارائه مشاوره کامل درباره هزینه کل و نهایی اخذ ویزا کانادا (شامل هزینه وقت سفارت ، هزینه تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا ، هزینه سفر به کشور مورد نظر جهت وقت سفارت ، هزینه پیکاپ ویزای کانادا و …) و همچنین بهترین انتخاب سفارت کانادا در کشورهای همسایه از نظر میزان سختگیری نسبت به اخذ ویزای تضمینی کانادا اقدام می نمایند.

 

وقت سفارت کانادا فوری

وقت سفارت کانادا به دو صورت فوری و عادی قابل تعیین است، که تفاوت آن ها در میزان انتظار در روز وقت سفارت جهت انجام امور مربوط به ویزا می باشد. به بیان دیگر، متقاضی در روز وقت سفارت در سالن VIP و مبله نسبت به انجام امور انگشت نگاری و مصاحبه بدون انتظار در صف متقاضیان اقدام می نماید. تفاوت دیگر در مدت زمان وقت دهی سفارت جهت مراجعه برای انگشت نگاری می باشد، که در صورت وقت سفارت عادی حدود 7 تا 10 روز کاری، و جهت وقت سفارت فوری کانادا حدود 5 تا 8 روز کاری به طول خواهد انجامید. تفاوتی میان وقت سفارت فوری و عادی در مدت زمان جواب ویزای کانادا وجود ندارد، و برای همه متقاضیان حدود 1 تا 2 ماه به طول می انجامد.

 

سفارت کانادا در تهران

سفارت کانادا در تهران در سال 91 تعطیل شد، و اکنون جهت خدمات ویزا بایستی به سفارت کانادا در کشورهای همسایه مراجعه نمود. پیش از این سفارت کانادا واقع در خیابان استاد مطهری ، خیابان شهید سرافراز ، پلاک 57 بود.

 

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

جهت پاسخ به سوال کدام سفارت کانادا بهتر است بایستی به نکاتی از جمله میزان سختگیری سفارت کانادا برای گرفتن ویزا ، مدت زمان صدور ویزای کانادا در سفارت و هزینه های سفر متقاضی اشاره نمود. در حال حاضر سفارت کانادا در انکارا و سفارت کانادا در ارمنستان بهترین پاسخگویی را به متقاضیان اخذ ویزای کانادا دارند. میزان تقاضا و ازدحام در سفارت کانادا در استانبول بسیار بالا است، لذا ممکن است به پرونده متقاضی به خوبی رسیدگی نشود. میزان ریجکت ویزای کانادا نیز در سفارت کانادا در دبی و ابوظبی نسبت به سایرین بیشتر بوده، لذا اقدام از طریق این سفارت ها نیز توصیه نمی شود. با این اوصاف، بهترین سفارت کانادا در آنکارا ، ایروان و در آخر تفلیس می باشد.

زمانی اخذ ویزای کانادا تضمینی می شود که مدارک متقاضی (خصوصا مدارک شغلی و مالی) کامل و شرایط وی از لحاظ سن و تاهل مناسب باشد. افراد مجرد زیر 30 سال از شانس ویزای کانادا کمتری برخوردار هستند، ولی چنانچه آن ها مدارک کاملی داشته باشند، دلیلی برای ریجکت شدن ویزای کانادا وجود نخواهد داشت.

 

خدمات وقت سفارت کانادا با آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

خدمات ویزا آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز شامل اخذ ویزای کانادا، اخذ ویزای شنگن، اخذ ویزای انگلستان، تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا، شنگن و انگلیس، وقت سفارت کانادا، انگلیس و کشورهای شنگن، ارائه مشاوره جهت تهیه مدارک، ارائه توصیه های لازم در روز وقت سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه، پیگیری اخذ ویزا و پیکاپ ویزای کانادا، شنگن و انگلیس از کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان و گرجستان می باشد.

متقاضیان محترم خدمات ویزا می توانند جهت کسب اطلاعات درباره شرایط، مدارک و تعرفه ها و همچنین مشاوره رایگان در خصوص امور خدمات ویزا با کارشناسان مجرب آژانس آریا اوج پرواز تماس حاصل فرمایند.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید