Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

راهنمای سفر به وان ترکیه

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

وان کجاست؟

وان در کشور ترکیه واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن وان به ایران ، تور وان ، طرفداران زیادی دارد. برای سفر به وان باید به شهر تبریز بروید که از تهران حدود 7 ساعت مسیر دارید و پس از آن به خوی بروید که تقریبا 2 ساعت زمان میبرد و در نهایت از مرز رازی یا همان مرز کاپیکوی رد شوید. از مرز کاپی کوی تا شهر وان 90 کیلومتر راه است. مرز رازی از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است، بنابراین باید زمان خود را تنظیم کنید که حداقل دو ساعت قبل از بسته شدن مرز رازی آنجا باشید. مرز رازی کوتاهترین مسیر سفر به وان ترکیه است. به محض ورود به خاک ترکیه، دولموش( به ترکی ) یا همان ون های سواری منتظر مسافرین وان هستند. وان شهری در شرق ایالت آناتولی ترکیه که در مسیر ریلی آنکارا به ایران قرار دارد و یک مقصد گردشگری زمستانی محبوب در بین گردشگران می باشد که به تازگی مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

درباره ی شهر وان

  • زبان: زبان اکثریت مردم شهر وان کردی است.
  • دین و فرهنگ: دین اکثریت مردم وان همانند سایر شهر های ترکیه اسلام میباشد و دارای فرهنگ غنی با توجه به تاریخ خود هستند.
  • آب و هوا: به سبب مجاورت با دریاچه وان و جغرافیای این شهر آب و هوایی مطلوب را دارا می باشد.
  • سوغات: سوغات شهر وان عسل و پنیر است.
  • واحد پول: واحد پول ترکیه لیر ترکیه است.

هتل های وان

انواع هتل ها با قیمت های متفاوت برای شما گردشگران مهیا شده و آماده خدمت گذاری هستند. اگر دنبال یک هتل لوکس هستید می توانید در هتل DoubleTree by Hilton اقامت کنید. همچنین میتوانید در هتل Mavi Tuana با هزینه بسیار مناسب و خدمات عالی اقامت کنید. پس جای نگرانی برای اقامت وجود ندارد.

  • هتل دوسکو
  • هتل تامارا
  • هتل بزرگ وان
  • هتل دابل تری بای هیلتون وان
  • هتل رزمینا

چطور لیر بخریم؟

واحد پول ترکیه لیر است و برای خرید لیر می توانید از دو راه اقدام کنید. یا اینکه از ایران دلار تهیه کنید و در صرافی های ترکیه به لیر تبدیل کنید و راه دوم اینکه مستقیم از صرافی های ایران لیر تهیه کنید.

چطور با اتوبوس از تهران به وان ترکیه برویم؟

شما به راحتی می توانید از طریق زمینی به وان سفر کنید و از ماشین شخصی خودتان استفاده کنید که در اینصورت باید دارای گواهینامه بین المللی یکساله باشید و هزینه پلاک بین المللی و هزینه بیمه های مربوط به عوارض خروج از کشور را در شعب بانک ملی بپردازید. یا اینکه ماشین خود را در پارکینگ های پایانه مرزی قرار دهید و با استفاده از تاکسی یا ون به وان بروید. تورهای مسافرتی وان ترکیه هم گزینه یی مناسب برای سفر به وان هستند.

تور وان از مرز رازی

در سفر به وان ترکیه میتوانید از مرزهای هر روزه اتوبوس های زیادی از ترمینال غرب تهران به شهر خوی حرکت دارند. اکثر این اتوبوس ها شب از تهران حرکت کرده و صبح به شهر خوی می رسند. سفر با اتوبوس از تهران تا خوی حدودا ۱۰ ساعت زمان می برد. از شهر خوی، تاکسی های خطی برای مرز رازی وجود دارند که برای رفتن به مرز رازی می توان از آنها استفاده کرد. پس از گذر از مرز رازی و وارد شدن به خاک ترکیه، سواری های دولموش منتظر مسافرین برای شهر وان هستند.

تور وان از مرز سرو

برای سفر به وان میتوانید از مرز سرو هم استفاده کنید. از خوبی های این مرز این است که این مرز به صورت 24 ساعته باز میباشد. مرز سرو ، بعد از مرز بازرگان پرترددترین مرز ترکیه می باشد. امکان عبور تمام خودروها از جمله تریلی و اتوبوس را دارد. این مرز با ارومیه نیم ساعت فاصله دارد و مناسب مسافرانی است که از جنوب کشور میخواهند به ترکیه سفر کنند. ارومیه با وان مرز مشترک دارد و شما میتوانید حتی بدون سفر به ترکیه در این مکان خرید خوبی داشته باشید.
از معایب استفاده از مرز سرو این است که شما از این مرز ابتدا باید به شهر یوکسک بروید و سپس به وان بروید. و اینکه مسیری طولانی و کوهستانی دارد یعنی حدود 300 کیلومتر جاده که گهگاه در آن گزارش هایی مبنی بر سنگپرانی به خودروها بوده است. و این مرز به دلیل نزدیکی با مرز های سوریه و عراق و نا آرامی شهرهای کردنشین ، توصیه نمیشود.

 

راهنمای سفر به وان ترکیه

شهر ساحلی وان واقع در کشور ترکیه ، به دلیل دارا بودن مرز مشترک با کشور ایران ، دارا بودن جاذبه های توریستی و وجود مراکز خرید با قیمت مناسب ، مقصد گردشگری مسافران زیادی است.

مسیر سفر به وان ترکیه :

  • مرز رازی-کاپی کوی
  • مرز سرو-اسندره
  • مرز بازرگان-گورباغ

تور وان زمینی

تور زمینی وان یکی دیگر از تور های پرفروش در میان گردشگران ایرانی است که  برای تور زمینی وان سه مرز زمینی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم. بهترین مسیر برای تور زمینی وان همین مرز بازرگان است چرا که نزدیک ترین مرز به وان است. از این مرز تا وان تنها 1:30 در راه هستید و برای رفتن به این مرز در تور زمینی وان باید ابتدا به شهر تبریز و بعد خوی و سپس به مرز رازی بروید. تنها اشکال این مسیر برای تور زمینی وان این است که محدودیت زمانی دارد یعنی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر فعال اند.

مرز زمینی سرو برای تور زمینی وان : یکی از مزایای این مرز این است که محدودیت زمانی ندارد در عین حالیکه بسیار منظم و دقیق اند. از مرز سرو تا وان در تور زمینی وان 4 ساعت در راه خواهید بود ولی یک اشکال دارد و آن جاده ی پر پیچ و خم این مسیر است.

مرز زمینی خوی برای تور زمینی وان : فاصله ی زمانی تهران تا خوی حدودا 8 ساعت است. از شهر خوی تا مرز وان حدودا 3 ساعت در راه خواهید بود.

درباره تور وان زمینی

  • اکثر مردم وان مسلمان سنی اند
  • بیشتر مردم وان به زبان کرمانجی و برخی از آنها به زبان ترکی صحبت میکنند
  • جاذبه های گردشگری در تور زمینی وان شامل, قلعه وان, کلیسای اختامار, دریاچه وان, خانه گربه وان, آبشار مرادیه
  • مراکز خرید وان که با وجود اینکه تمامی آنها مارک و برند هستند اما قیمتی بسیار مناسب دارند
  • شهر وان آب و هوایی قاره ای دارد و زمستان های بسیار سرد و برفی را دارد و تابستان گرم و خشکی را در تور زمینی وان تجربه خواهید کرد
  • به دلیل اینکه شهر وان نسبتا کوچک است، وسیله های نقلیه شامل اتوبوس، تاکسی و مینی بوس هستند
خدمات تور زمینی وان ترکیه
  • اخذ ویزا برای اقامت های بیشتر از 90 روز
  • رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر محلی فارسی زبان

بهترین زمان برای تور زمینی وان

در اواخر فروردین تا مهر علاوه بر لذت بردن از آب و هوایی خوب، خرید هایی با تخفیف های ویژه را هم در تور زمینی وان خواهید داشت، در اما کل همه ی فصول سال ویژگی ها و جذابیت ها خاصی برای گردشگران تور زمینی وان دارند.

 

با آریا اوج پرواز به وان سفر کنید!

خرید تور وان آریا اوج پرواز می تواند یک گزینه عالی برای سفر و گذراندن تعطیلات تان باشد. شهر تاریخی وان در شرق کشور ترکیه واقع شده و‌ برای کسانی که عاشق گربه ها هستند، بهشت گردشگری محسوب می شود! در شهر وان می‌ توانید گربه های بسیاری را ببینید که با یک چشم آبی و یک چشم زرد به شما نگاه می کنند و با زیبایی خود متحیرتان می کنند. این شهر از جمله شهرهای کرد نشین ترکیه است که مردمی خون گرم و مهمان نواز دارد و به همین دلیل ایرانیان بسیاری را در روزهای مختلف سال، خصوصا تابستان میزبانی می کند.
با آریا اوج پرواز می توانید تور وان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. سیستم رزرو آنلاین آریا اوج پرواز این فرصت را برای شما فراهم کرده که تمامی قسمت های سفر خود را آنلاین برنامه ریزی کرده و‌ بدون دغدغه به شهر زیبای وان سفر کنید.

 

 

رزرو آنلاین تور وان

با آریا اوج پرواز می توانید ارزان ترین تور وان را برای سفر‌ خود خریداری کنید. هنگامی که تصمیم به سفر به این شهر گرفتید، کافی ست وارد وبسایت تور وان آریا اوج پرواز شوید 
با کمک  این صفحه قیمت، تعداد ستاره های هتل، ایرلاین پروازی، محل قرارگیری هتل، نوع مکان اقامتی(هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه) و … می توانید جست و‌ جوی خود را دقیق تر کرده و تور ارزان وارنا را برای سفر خود به این شهر زیبا و تاریخی ترکیه خریداری کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل کافی سا با شماره 02632255012 تماس بگیرید و با کمک مشاورین ما، بهترین گزینه را برای سفر به وان خریداری کنید.

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

خرید حضوری و تلفنی تور وان

آریا اوج پرواز علاوه بر امکان رزرو آنلاین تور وان، امکان خرید تلفنی و حضوری را نیز برای شما فراهم کرده است. برای خرید تلفنی کافی ست با شماره 02632255012 تماس بگیرید تا به کارشناسان ما در بخش فروش متصل شوید و‌ به راحتی با کمک مشاورین ما بهترین و‌ ارزان ترین تور وان را خریداری کنید. همچین برای خرید حضوری نیز می‌ توانید به شرکت آریا اوج پرواز واقع در کرج چهار راه هفت تیر ساختمان ژست 2 طبقه 2 واحد 6 مراجعه کنید و به صورت حضوری از راهنمایی کارشناسان فروش آریا اوج پرواز برای خرید تور‌‌ وان بهره مند شوید.

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای تور‌ وان

برای خرید تور وان و سفر به این شهر نیز مانند سایر شهرهای کشور‌ ترکیه به ویزا نیازی ندارید. تنها مدرک مورد نیاز برای خرید تور وان داشتن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار است. در صورتی که مدت زمان اقامت شما در شهر وان و سایر شهرهای ترکیه از ۹۰ روز بیشتر شود لازم است برای دریافت ویزا مورد نظر خود سریعا اقدام کنید.

 

قیمت تور وان

وان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که به دلیل فاصله کم با ایران و‌ امکان سفر زمینی، گردشگران بسیاری را از داخل مرزهای ایران به سمت خود جذب می کند. مانند تمام مقاصد گردشگری چه در ترکیه و‌ چه در جهان، قیمت تور‌ وان نیز در روزهای های سیزن به طرز محسوسی با روزهای لو سیزن متفاوت است. های سیزن زمان اوج گردشگری و افزایش تعداد مسافران است و به همین دلیل نیز در این روزها قیمت هتل و همچنین نرخ بلیط هواپیما تا حد قابل توجهی افزایش می یابد.


به همین دلیل اگر قصد خرید تور ارزان وان را دارید لازم است در روزهای لو سیزن که تعداد مسافران کاهش می یابد اقدام به خرید تور مسافرتی خود کنید. با آریا اوج پرواز می توانید در تمامی ایام سال، حتی روزهای های سیزن، با کمترین قیمت و بهترین کیفیت سفر خود به وان را آنلاین برنامه ریزی کنید و از گذراندن تعطیلات خود در شهر تاریخی وان ترکیه نهایت لذت ببرید.

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

 

 

خرید تور لحظه آخری وان

اگر هوس سفر به ترکیه را در سر دارید، اما از گشتن و‌ پیدا نکردن تور ارزان وان خسته شده اید،آریا اوج پرواز پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد! با خرید تور لحظه آخری وان می توانید سفر خود را با کمترین هزینه و در بهترین زمان ممکن برنامه ریزی کرده و تعطیلات خود را رویایی سپری کنید. البته برای اطلاع از تورهای لحظه آخری آریا اوج پرواز لازم است به روز باشید و در جریان تمامی آفرهای ما قرار بگیرید. برای اطلاع از تور لحظه آخری وان می توانید اینستاگرام را دنبال کنید و یا با عضویت در باشگاه مشتریان آریا اوج پرواز، از جدیدترین تورهای لحظه آخری ما مطلع شوید.

 

خدمات تور وان آریا اوج پرواز

آریا اوج پرواز به عنوان قدیمی ترین و با تجربه ترین آژانس هواپیمایی در کرج با 18 سال سابقه، بهترین تور وان را برای خرید به شما پیشنهاد می دهد. در تور وان آریا اوج پرواز خدماتی مانند بلیط هواپیما رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، راهنما، گشت شهری و … به شما ارائه می شود. با آریا اوج پرواز تور ارزان وان را خریداری کرده و تعطیلات خود را عالی سپری کنید.

 

 

 

رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل وان

برای سفر به شهر وان ترکیه علاوه بر خرید پکیج های مسافرتی آماده آریا اوج پرواز می توانید با خرید پرواز و هتل به صورت همزمان، مجری تور مسافرتی خود در شهر وان ترکیه باشید. با خرید پرواز + هتل یا تور ترکیبی وان می توانید زمان بلیط رفت و‌ برگشت و‌ مدت زمان سفرتان را طبق برنامه خودتان تنظیم کنید. همچین برای انتخاب هتل هیچ محدودیتی ندارید و امکان انتخاب بهترین هتل ها برای شما فراهم شده است. هنگام خرید تور ترکیبی وان می توانید با تغییر ایرلاین پروازی، قیمت هر حالت را محاسبه کرده و با ایرلاین های داخلی یا خارجی با بهترین قیمت سفر کنید. در ادامه نیز می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، خدمات CIP فرودگاهی، سیم کارت و … را نیز برای تور وان خود خریداری کنید.

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

خرید پکیج مسافرتی وان

بهترین راه برای تجربه سفری بی نظیر به شهر تاریخی وان در ترکیه، خرید پکیج مسافرتی وان آریا اوج پرواز است. در پکیج های مسافرتی تمامی بخش های مسافرت شما از پیش برنامه ریزی شده و می توانید با خیالی آسوده از تعطیلات خود لذت ببرید. بلیط هواپیما رفت و برگشت، لیست هتل ها با بهترین قیمت، بیمه مسافرتی، راهنما، گشت شهری و … از جمله خدمات پکیج مسافرتی وان هستند. با خرید پکیج امکان تغییر روز و ساعت پرواز و ایرلاین پروازی وجود ندارد؛ همچنین برای انتخاب هتل لازم است از میان لیست هتل های داخل پکیج، یک گزینه را برای اقامت در شهر وان انتخاب کنید. بزرگ ترین مزیت پکیج وان آریا اوج پرواز این است که می‌ توانید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به این شهر تاریخی و زیبا سفر کنید.

 

 

 

معرفی فرودگاه فرید ملن وان

فرودگاه شهر وان با نام فرودگاه فرید ملن در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و دروازه ورود به این شهر است. با استفاده از تاکسی ها و ون های موجود در محل می‌توانید خودتان را از فرودگاه فرید ملن به مرکز شهر وان برسانید. میزان بار‌ مجاز در فرودگاه شهر وان حدود 20 الی 25 کیلو در چمدان و یک کوله پشتی برای داخل کابین است که هنگام سوار شدن به هواپیما وزن کشی می شود. ایرلاین هایی نظیر پگاسوس، ترکیش ایرلاین و آنادولوجت به این فرودگاه پرواز می کنند.

 

بهترین زمان سفر به وان

شهر وان آب و هوای قاره ای دارد و زمستان های بسیار سرد و پر برفی را به خود می بینید. اما در تابستان هوای این شهر خشک و گرم می شودو عمده بارش ها در فصل بهار و‌ پاییز رخ می دهد. کمترین دمای هوایی که تاکنون در این شهر ثبت شده است، ۴۶/۴ـ درجه‌ی سانتی‌گراد است که در نهم ژانویه‌ی سال ۱۹۹۰ به ثبت رسیده است. بهترین زمان سفر به وان در ترکیه، بازه اواخر فروردین تا مهر می باشد. در این زمان علاوه بر هوای خوب می توانید در مراکز خرید این شهر از تخفیف های زمستانی و تابستانی هم استفاده کنید.

 

 

 

جاذبه های دیدنی شهر وان

پیش از سفر به شهر تاریخی وان، بهتر است با دیدنی ترین جاذبه های این شهر ترکیه آشنا شوید. وان شهر گربه های سفید با چشمان دو‌ رنگ است و‌ یکی از بهترین جاذبه های این شهر تماشای همین گربه هاست. قلعه وان (Van Castle)، کلیسای آختامار (Akdamar Church)، خانه گربه های وان (House of Van Cats)، مسجد عمر (Hazreti Omer Cami)، پارک آبی (Çağdaş Aqua Park)، دریاچه وان (Lake Van)، مرکز خرید آیدین پریهام (Aydin Periham AVM) ومرکز خرید ترکاوز (Turkuaz AVM) از جمله سایر جاذبه های دیدنی که در تور وان می توانید به آن ها سر بزنید هستند.

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

بهترین هتل های وان

قطعا پیش از خرید تور‌ وان، یکی از مهم ترین دغدغه های شما انتخاب یک هتل مناسب در این شهر است. شهر وان به دلیل حجم بالای گردشگرانی که میزبانی می کند، هتل های مناسب متعدد با قیمت های متنوعی را در دل خود جای داده است. از جمله بهترین هتل های این شهر می توان به هتل الیت ورلد وان (Elite World Van)، هتل دابل تری بای هیلتون (Doubletree by Hilton Van) و هتل ریسکیت (Rescate Hotel) اشاره کرد.

 

 

راهنمای رزرو تور وان در آریا اوج پرواز

 

خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل وان:برای سفر به وان با آریا اوج پرواز هیچ محدودیتی برای شما مسافران وجود ندارد، چرا که دست شما برای برنامه ریزی یک سفر ایده آل کاملا باز است.

 

 برخلاف پکیج های مسافرتی که شما را ملزم به انتخاب هر آنچه که در آن وجود دارد می کند، اینبار می توانید خودتان کارگردان سفرتان باشید و اقدام به انتخاب ترانسفرهای گروهی یا اختصاصی، گشت های شهری، ساعت پرواز مورد نظر و هتل در هر نقطه از شهر وان بنمایید.
از دیگر امکاناتی که سیستم رزرواسیون آریا اوج پرواز برای مسافران فراهم آورده امکان «تغییر پرواز» است؛ شما عزیزان از طریق گزینه «تغییر پرواز» می توانید زمان پرواز، ایرلاین بر اساس نیاز و سلیقه خود را تغییر دهید.

 

رزرو تور وان لحظه آخری آریا اوج پرواز

پس از آن که تور وان را جستجو کردید در نتایج جستجو لیست تورها را مشاهده خواهید کرد، که به ترتیب از تور ارزان وان به صورت صعودی نمایش داده می شود. علاوه بر این امکان جستجو دقیق تر از طریق فیلترینگ سمت راست صفحه فراهم آمده است بدین منظور برای انتخاب تور می توانید لیست تورهای نمایش داده شده را براساس نوع هتل، درجه هتل، قیمت تور و ... فیلتر نمایید.
از طریق گزینه "تغییر پرواز" می توانید زمان پرواز، ایرلاین بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهید.

 

امکان خرید تور وان به همراه خدمات دلخواه

آریا اوج پرواز این امکان را به شما می دهد که خودتان برای سفرتان به وان تور طراحی کنید. مسافران در سیستم رزرواسیون آنلاین آریا اوج پرواز می توانند بنابر سلیقه خود اقدام به انتخاب تغییر پرواز، گشت شهری، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و ... بنمایند.

 

خرید از ترکیه شهر وان

 

مشاهده اطلاعات هتل های وان

ویژگی برتر رزرو هتل از آریا اوج پرواز این است که شما می توانید تمامی جزئیات هتل مورد نظرتان را قبل از رزرو در سایت مجموعه مشاهده کنید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل در وان بنمایید.

بهترین قیمت تور وان

آریا اوج پرواز با هدف رضایت حال مسافران خود، همواره سعی در ارائه بالاترین خدمات در کنار ارزان ترین قیمت ها در سطح بازار داشته است؛ پس جای هیچ نگرانی بابت قیمت ها نیست. شما می توانید با تغییر پرواز و یا هتل خود هزینه تور وان را منتاسب با بودجه خود تغییر دهید.

مسیرهای پر تردد

  • سفر به وان

  • تور های مرتبط

چنانچه قصد سفر به وان را دارید با آریا اوج پرواز می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو هتل های وان و بلیط پرواز وان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 8540 تماس بگیرید و رزرو هتل یا بلیط هواپیما مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته آریا اوج پرواز نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

شما می توانید صفر تا صد تور وان را خودتان برنامه ریزی کنید و از خدماتی چون، بلیط رفت و برگشت با بهترین ایرلاین ها، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و سیم کارت بهره مند شوید.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید