Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید

 
 

اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید

 

اگر شما تجربه زیادی در زمینه پرواز های طولانی ندارید همه چیز می تواند ترسناک به نظر برسد. ساعات تمام نشدنی در آسمان بی دقتی در انتخاب صندلی انتخاب ایرلاینی که درباره آن چیزی نمی دانید نگرانی درباره غذایی که به شما خواهند داد رویارویی با خستگی و قیمت پرواز ها نیز مسیله دیگری است که ممکن است با آن مواجه شوید.
همه می گویند که یک پرواز طولانی هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ مالی یکی از اجزای مهم سفر به نقاط دوردست به حساب می آید. برای اینکه انتظار خسته کننده یک پرواز طولانی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید ما در اینجا به 8 نکته که قبل از خرید بلیط باید رعایت کنید اشاره می کنیم.

 

 

1.فقط براساس قیمت قضاوت نکنید

هنگامی که قیمت پرواز های طولانی را بررسی میکنید ارقام معمولا کمی ترسناک هستند اگرچه یک پرواز گران قیمت که هواپیماهای راحت با سیستم سرگرمی عالی و غذای خوب دارد بسیار جذاب تر از یک پرواز ارزان با یک هواپیمای بی کیفیت که فیلم های بدی را هنگام پرواز نشان می دهدمی باشد.

بنابراین بعد از خواندن ملاحظات زیرهنگام سبک سنگین کردن قیمت در مقابل امکاناتتمامی گزینه های مختلف را به دقت بررسی کنید.اگر در یک پرواز رفت و برگشت 30ساعته با پرداخت فقط 150 دلار بیشتر می توانید بلیط یک ایرلاین و هواپیمای بهتری را بخریدبه یاد داشته باشید که به ازای هر یک ساعت خدمات با کیفیت تر شامل غذا فیلم و خدمات فقط 5 دلار اضافه پرداخت کرده اید.


2.کانکشن های سخت را در نظر داشته باشید

گاهی اوقات نمی توانید با یک پرواز طولانی از یک نقطه به نقطه ی دیگر پرواز کنیددر نتیجه باید یک پرواز کانکشن داشته باشید. به خصوص در پروزهای طولانیانتقال به پرواز دیگر می تواند بسیار مشکل باشد.ممکن است نیاز باشد که چمدان خود را برداریدبه ترمینال دیگری برویداز بازرسی چمدان و بازرسی های بدنی و امنیتی دوباره عبور کنید. این کارها ممکن است بسیار طول بکشد و خسته کننده باشد. هنگامی که بلیط پرواز خود را رزرو می کنیدیک پرواز کانکشن را می بینید که ظاهرا منطقی به نظر می رسداما اغلب این تصمیمات اتفاقی و به دلیل چارچوب های خشک سیستم کامپیوتری می باشند. شما باید گزینه های دیگر را بررسی کنید تا پروازهایی با کمترین کانکشن و ساعات انتظار پیدا کنید. هنگامی که برای انجام کانکشن در خاک یک کشور خارجی فرود می آیید.

 

3.خط هوایی خود را هوشیارانه انتخاب کنید

همه خطوط هوایی خدمات یکسانی ارائه نمی دهند در واقع بیشترین تمایز بین خطوط هوایی را در سفر طولانی مشاهده خواهید کرد. شما باید سه چیز اصلی را در نظر بگیرید:

  • غذا
  • سرگرمی
  • راحتی

بیشتر پرواز های طولانی وعده های غذایی مختلفی را ارائه میدهند. اگر غذا برایتان اهمیت داردباید گزینه های غذایی که در پرواز های مختلف ارائه داده می شود را به دقت بررسی کنید. تقریبا اکثر خطوط هوایی این اطلاعات را در وب سایتشان قرار داده اند در غیر این صورت به وبسایت AirlineMeals.net مراجعه کنید این وبسایت هزاران تصویر از وعده های غذایی مختلف در خطوط هوایی را به نمایش گذاشته است.
همچنین یک وعده غذایی معمولی که در خانه می خوریدرا همراه خود داشته باشد تا در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید.

 

 

بعد از اینکه مطمئن شدید تا حدودی غذای هواپیما را دوست دارید باید فکر کنید که چگونه ساعت های خود را در هواپیما پرکنید که کوتاه تر به نظر برسد. خطوط هوایی که سرگرمی های خوبی ارائه می دهند را پیدا کنید. ایرلاین های ویرجین آمریکا جت بلو سنگاپور ایرکانادا و امارات بهترین سرگرمی های حین پرواز را ارائه می دهند. به جای صفحه های نمایش بالای سر بیشتر به دنبال صفحه هاینمایش پشت صندلی باشید.
صفحه های نمایش پشت صندلی دو مزیت دارند:

  1. در طولانی مدت کمتر شمارا خسته میکنند.
  2. سیستم های پشت صندلی معمولا تنوع بیشتری را ارائه می دهند شما مجبور نیستید هر فیلم خسته کننده ای که برای همه به نمایش گذاشته شده است را تماشا کنید.

 

 

4.هواپیمای خود را هوشیارانه انتخاب کنید

قبل از اینکه بلیط یک پرواز طولانی را بخرید باید بررسی کنید که خط هوایی مورد نظر شما از چه هواپیماهایی استفاده می کند. همچنین شکل هواپیما براساس جایگاه صندلی ها و مانیتورها را نیز باید بررسی کنید. از این اطلاعات هنگام انتخاب صندلی همچنین بعد از خرید صندلی استفاده کنید. به خصوص هنگامی که می خواهید خطوط هوایی مختلف در یک مسیر را باهم مقایسه کنید.

مثلاهواپیمایی با چیمان صندلی 3-3 نسبت به دیگر چیدمان ها نظیر 3-5-3 خسته کننده تر می باشند به دلیل وجود یک ردیف شما باید برای داشتن فضای کافی باید با مسافران و خدمه (هنگام سرو نوشیدنی و وعده های غذایی) رقابت کنید. مسافران در طول پرواز باید سرجای خود نشسته باشند و این در پروازهای طولانی بسیار خسته کننده است. داشتن صندلی که امکان تنظیم شدن ودر کنارش پنجره دارد می تواند خستگی راه را کمتر کند..

 

5.سعی کنید از پروازهایی با قابلیت ارتقای صندلی استفاده کنید

گاهی اوقات شرایطی در پرواز یا صندلی شما اتفاق می افتد که مطابق میلتان نیست. بعضی ایرلاینها در صورت خالی بودن جا اجازه جابجایی بین صندلی ها و یا حتی کلاس های دیگر را می دهند. درنتیجه به دنبال پروازهایی باشید که اجازه ارتقای صندلی به شما می دهند.

 

6.لباس های سفر خود را به دقت انتخاب کنید

اکثر افراد هنگام پرواز لباس های راحتی را انتخاب می کننداما گاهی اوقات مردانی را می بینید که کت شلوار رسمی یا زنانی را می بینید که کفش های پاشنه بلند پوشیده اند. در پروازهای طولانی این لباس ها بسیار شما را خسته می کنند.لباسی نپوشید که باعث شود شما روی صندلی سر بخورید یا اینکه به صندلی بچسبد و بر اثر تماس صداهای عجیب بدهد.کفش های راحت بپوشید که پای شما در آن راحت باشد..لباس های تنگ نیز نپوشید

 

7.تبلت خود را مجهز کنید

استفاده از تبلت هنگام پروازهای طولانی می تواند از خستگی پرواز بکاهد. اگر می خواهید در یک پرواز 12ساعته از تبلت برای سرگرم کردن خود استفاده کنید باید قبل از سفر فیلم موسیقی بازی عکس های جذابی در آن بریزید. تعدادی کتاب الکترونیک در ژانرهای مورد علاقه تان نیز داشته باشید.

 

8.آماده شدن برای سفر

یک پروز طولانی بخش زیادی از کل تجربه سفرتان را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه داشتن اینترنت در پرواز یک قابلیت بسیار مهم می باشد. یک روز کامل دور ماندن از تلفن ایمیل بررسی حساب های مادی و . . . می تولند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. در نتیجه وقتی پرواز خود را انتخاب می کنید باید تصور کنید که در حال رزرو یک تور هستید و تمام امکاناتی را که در طول سفر به آن نیاز دارید ممکن است در طول پرواز طولانی نیز نیاز داشته باشید.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید