Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

آشنایی با بهترین رستوران‌های پوکت

 

بعد از یک گشت‌وگذار هیجان‌انگیز، در جزیره پوکت، باید حسابی گرسنه شده باشید. از این رستوران به آن رستوران سر می‌زنید، منوی آن‌ها را می‌گردید تا مکانی و غذایی که باب میل شماست را پیدا کنید. اگر هیچ شناخت قبلی با سنت‌های غذایی و یا اغذیه فروشی‌های مقصد سفر خود نداشته باشید، کار دشوار می‌شود. پس بهتر است قبل از سفر لیستی از رستوران‌های مقصد خود را تهیه کنید تا زمانتان هدر نرود.

پوکت جزیره‌ای شگفت‌انگیز تایلند است که جاذبه‌های گوناگون و مهیج آن، این جزیره را مملو از گردشگر کرده است. 

گشت‌های هیجان‌انگیز در پوکت بسیاری را ذوق زده می‌کند. سواحل خیره‌کننده و منحصربه‌فرد این جزیره که به مروارید درخشان تایلند معرف است، ازجمله مهم‌ترین مرکز توریستی پوکت می‌باشد که باعث رونق و احداث رستوران‌های متنوعی در اطراف و یا خود ساحل شده است. رستوران‌هایی که بعضاً لوکس و بی‌نظیر هستند.

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز، فهرستی از رستوران‌های جزیره را جمع‌آوری کرده تا در تور پوکت دغدغه خوردن غذای دلخواه را  نداشته باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

آشپزخانه Mom Tri

این رستوران در یک رویال ویلا در ساحل کاتا نوی قرار دارد. یک ساحل آرام و صرف یک وعده‌غذای افسانه‌ای که در سفر پوکت در انتظار آن بوده‌اید در اینجا منتظر شما است. این ویلا مشرف‌ به باغ‌های زیبا و سرسبز است که انتخاب اینکه یک وعده شام در اینجا باشید یا یک وعده ناهار کار بسیار سختی می‌باشد. چون فضای این رستوران در تلاقی طبیعت و ساحل خیره‌کننده قرار دارد، پس اگر امکانش را دارید برای چند وعده غذایی  به اینجا بیایید.

اکثر غذاهای این رستوران را غذاهای دریایی تازه و تایلندی تشکیل می‌دهد. البته کیک، دسر و نوشیدنی‌های اینجا هم بسیار زبان زد است.

آدرس: ساحل کاتا نوی پوکت

رستوران زنجبیل سیاه

اگر قصد رفتن به زنجبیل سیاه را دارید، باید سوار قایق شوید و به وسط دریاچه بروید.

رستورانی پرزرق‌وبرق که بر روی دریاچه‌ای در ساحل نیا یانگ جزیره پوکت ساخته‌شده که زیبایی آن سحر کننده است. در این رستوران گرات قیمت، غذاهای سنتی تایلند سرو می‌شود. اگر به دنبال مزه کردن اصیل‌ترین غذاهای تایلندی مانند سالاد سبز پاپایا، سوپ تند تام یام و … هستید به زنجبیل سیاه سر بزنید. البته قبل از رفتن حتماً لیست قیمتی آن را چک کنید.

آدرس: ساحل نیا یانگ

لا گریتا

اگر به دنبال رمانتیک‌ترین رستوران  پوکت می‌گردید تا در کنار دلبر خود، یک وعده عاشقانه غذا بخورید؛ لاگریتا انتخاب مناسبی است. این رستوران ایتالیایی محفلی ست برای عشاق تا با نجوای امواج دریا؛ لحظات عاشقانه خود را بسازند.

لاگریتا با فضای منحصربه‌فرد امکان سرو غذا در سالن‌های روباز و سربسته را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. چشم اندازه این مکان رو به ساحل پاتونگ است. منوی آن هم شامل غذاهای کلاسیک ایتالیایی است.

آدرس: جنوب ساحل پانوگ

رستوران ددوس

یک رستوران فرانسوی که به دور از ساحل و دریا است و در حومه خشکی قرار دارد. ترکیب بی‌نظیری از غذاهای فرانسوی با غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای (عمدتاً غذاهای تایلندی و ژاپنی) که از خوردن آن به وجه می‌آیید.

ددوس یک رستوران کوچک و دوطبقه است که هنگام ناهار و شام حسابی شلوغ می‌شود. ازجمله محبوبیت این مکان، به خاطر سرآشپز اهل ذوق و مردم‌دار اینجا است. هنگام صرف غذا به میان مشتریان می‌آیید و با آن‌ها در مورد غذا صحبت می‌کند.

اگر به دنبال فرار از گرما و رطوبت جزیره هستید رستوران مقرون‌به‌صرفه ددوس انتخاب هوشمندانه‌ای است.

آدرس:  Thanon Bandon-Cherngtalay Thalang, Cherngtalay, Phuket

فیل آبی

فیل آبی رستورانی با بیش از ۱۲ شعبه در سراسر جهان است. شعبه پوکت آن‌یک عمارت بی‌نظیر ست که هنگام غذا خوردن احساس می‌کنید که میهمان قصر سلطنتی یکی از پادشاهان افسانه‌ای شده‌اید. نورپردازی آبی بر روی کاشی‌های سفید و سبزرنگ سطح، لذت بودن در اینجا را تکمیل می‌کند.

این گروه، تخصص در پخت غذاهای سلطنتی تایلندی را دارد که به‌تازگی به علت طمع و ظاهر آن رواج بسیاری یافته است.

برای مشاهده منوی رستوران گران‌قیمت فیل آبی وارد سایت آن شوید.

آدرس: پوکت تاون، جاده کارابی۹۶

رستوران رایا

رستورانی بسیار ساده اما با قدمت طولانی، که در پوکت تاون قرار دارد. رایا در اویل قرن بیستم ساخت شده و طمع غذاهای آن مشتریان خود را به گذشته‌های دور می‌برد. مکانی برای کشف مزه‌های واقعی غذاهای تایلندی در همین رستوران پیدا می‌شود. از ظاهر آن توقع خاصی نداشته باشید چون دلیل خاص بودن رایا در ظاهر نیست بلکه در بافت غذاهایش است.

آدرس: ۴۸ New Dibuk Road, Phuket Old Town  

فست فود لاکی ۱۳

ممکن است ذائقه شما با غذاهای ملل گوناگون سازگاری نداشته باشد. پس اسم چند فست فود را یادداشت کنید که در تور پوکت گرسنه نمانید. لاکی ۱۳ یک رستوران کوچک اما تروتمیز است که  ساندویچ‌های آن به خاطر انواع  نان‌های تازه و طرد معروف است. البته از نوشیدنی‌های دست‌ساز و خوشمزه آن‌هم نمی‌شود گذشت. طیف گوناگون ساندویچ‌های خوش‌رنگ آن شما را حتماً راضی می‌کند. 

لاکی ۱۳ منوی صبحانه هم دارد.

آدرس: Pa Tong, Kathu District

 
۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید