Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 19 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

لوکس‌ترین‌ هتل‌های 5 ستاره پوکت

 

پوکت با داشتن آب‌وهوای استوایی، سواحل منحصربه‌فرد و طبیعت بی‌نقص عنوان “مروارید دریای آندمان” را از آن خود کرده است. بدون شک بهترین راه برای داشتن اقامتی لذت‌بخش در این جزیره شگفت‌انگیز، انتخاب هتلی زیبا با چشم‌اندازی خارق‌العاده از دریای آندمان است. حال سؤال اینجاست، لوکس‌ترین هتل‌های پوکت کدامند؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

امکانات لوکس، موقعیت مکانی عالی، معماری بی‌نظیر و صدها دلیل دیگر باعث شده تا هتل‌های پوکت جایگاهی ویژه در میان زیباترین هتل‌های بین‌المللی داشته باشند. این هتل‌ها هر کدام به تنهایی مجموعه‌ای از لوکس‌ترین امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. آشنایی با خدمات این هتل‌های رؤیایی و اقامت در آن‌ها تور پوکت را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین هتل‌های پوکت

پوکت جزیره‌ای بسیار زیبا با هتل‌هایی لوکس و مدرن است. در این مطلب به معرفی تعدادی از زیباترین هتل‌های پوکت می‌پردازیم.

هتل Trisara Villas & Residence پوکت

هتل تری سرا اقامتی لوکس و بدون استرس را برای میهمانانش تضمین می‌کند. این هتل که از زیباترین هتل‌های پوکت به شمار می‌آید در میان باغ‌های استوایی قرار گرفته و مجموعه‌ای از ویلاهای شیک، محوطه‌ای بزرگ با درختان سرسبز و مناظر خارق‌العاده با تمامی امکانات رفاهی را در خود دارد.

اتاق‌های تری سرا با سلیقه فراوان و به سبک تایلندی مدرن تزئین شده و به سرویس خواب راحت، اینترنت، دی وی دی پلیر و سرویس بهداشتی با تمام امکانات مجهز هستند، همچنین اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کدام دارای یک استخر مرمری شخصی بوده و چشم‌اندازی خارق‌العاده از طبیعت زیبای پوکت در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. شما می‌توانید در حالی که در استخر شخصیتان شنا می‌کنید، آب میوه‌های استوایی میل کرده و از دیدن غروب آفتاب لذت ببرید.

این هتل دارای ۳ رستوران با کلاس بین‌المللی است که انواع غذاهای دریایی و مدیترانه‌ی را در محیطی زیبا سرو می‌کنند. محوطه هتل با سبزه‌آرایی بسیار زیبا آراسته شده و امکان پیاده‌روی و تمدد اعصاب را برای میهمانان فراهم کرده است. پرسنل مجرب، مسلط به زبان‎های زنده دنیا، استخر روباز، انواع تفریحات ورزشی و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات هتل فوق لوکس تری سرا هستند.

آدرس: ۶۰/۱ Moo 6, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل The Shore at Katathani پوکت

این هتل زیبا در جنوبی‌ترین قسمت ساحل کوتا قرار گرفته است و چشم‌اندازی خارق‌العاده از دریای پوکت دارد. شرکاتانی با ترکیبی از ساحل و مراتع سرسبز از لوکس‌ترین هتل‌های پوکت بوده و اقامتی سرشار از آرامش را برای میهمانانش به ارمغان می‌آورد.

ویلاهای هتل بسیار زیبا بوده همگی با هارمونی رنگی خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند. این ویلاها بوسیله استخرهای خصوصی با نمایی از ساحل، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی‌بار و حمام اختصاصی با مدرنترین امکانات روز تجهیز شده‌اند.

این هتل دارای مرکز اسپایی مجهز است که در آن می‌توان از خدمات ماساژ تایلندی به همراه استخر شیر و عسل استفاده کرد. رستوران هتل نیز در محوطه باز با مناظر زیبا قرار داشته و انواع غذاهای بین‌المللی را درر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره شرکاتانی می‌توان به فضای بازی مخصوص کودکان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته و استخر روباز اشاره کرد.

آدرس: ۶۰/۱ Moo 6, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

.

هتل Outrigger Laguna Phuket Beach Resort 5 پوکت

اقامتگاهی ۵ ستاره که معماری کلاسیک دارد و فضایی کاملاً متفاوت را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. در این هتل همه چیز از لابی گرفته تا اتاق‌ها به صورت کلاسیک طراحی شده‌ اما در عین حال به مدرنترین امکانات روز هتلی مجهز می‌باشد.

اتاق‌های هتل بسیار مجلل بوده و منظره‌ای زیبا از دریای آندمان دارند. با اقامت در این هتل‌ها می‌توان صبح را با نوازش نسیم دریا و گوش دادن به صدای امواج آغاز کرد. همچنین امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، فضای بزرگ، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی مجهز، بخش جدایی‌ناپذیر امکانات هتل هستند.

اوتریگر برنامه‌ای ویژه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است. این برنامه‌ها بسیار مفرح بوده و به صورت هفتگی تنظیم می‌شوند. بدین ترتیب والدین می‌تواند بدون استرس از تمامی امکانات هتل استفاده کرده و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنند.

سالن ورزشی، زمین بازی، استخر سرباز و سربسته، چندین رستوران با طراحی زیبا و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، ترانسفر فرودگاهی و محوطه پیاده‌روی از امکانات هتل ۵ ستاره اوتریگر هستند.

آدرس: Laguna Phuket, 323 Moo 2, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل Twinpalms Phuket پوکت

چه برای استراحت چه برای داشتن لحظات هیجان‌انگیز به پوکت سفر کرده باشید، تویین پالم انتخاب راضی کننده‌ای خواهد بود. این هتل را می‌توان پیشرو در ارائه ایده‌های جذاب و خدمات لوکس در میان هتل‌های پوکت دانست. مجموعه اقامتی تفریحی ۵ ستاره توئین پالم دارای یکی از سواحل خیره‌کننده پوکت است که محل برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های شبانه این جزیره زیبا می‌باشد.

شما می‌توانید در ویلاهای لوکس هتل اقامت کرده و از امکاناتی مانند طراحی‌های منحصربه‌فرد، سینمای خانگی، سرویس خوابی راحت و سایر تجهیزات هتلی لذت ببرید.

در هتلی استخری سرباز وجود دارد که دور تا دور آن را نخل‌های بلند و سرسبز فرا گرفته و میهمانان را به گرفتن حمام آفتاب و سرو یک نوشیدنی خنک استوایی فرا می‌خواند. ساحل اختصاصی، چترهای ساحلی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر ویژه کودکان، خدمات اسپا و سالن ورزشی از امکاناتی هستند که هتل ۵ ستاره توئین پالم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

آدرس: ۱۰۶/۴۶ Moo 3, Surin Beach Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل Como Point Yamu Phuket پوکت

هتلی بسیار مجلل که در یکی از سواحل آرام پوکت واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی این جزیره ۳۰ دقیقه فاصله دارد. کومو پوینت را طبیعت بکر تایلند با درختان بلند و سرسبز احاطه کرده و همین باعث شده تا فضایی آرام و کاملاً خصوصی داشته باشد.

این هتل دارای ۷۹ اتاق و ۲۷ ویلا می‌باشد. تمام اتاق‌ها لوکس بوده و به سبک تایلندی مدرن طراحی شده‌اند. بالکن اتاق‌ها مناظری شگفت‌انگیز از جزایر کوچک پوکت را به میهمانان هدیه می‌دهند. وای فای رایگان، تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای و یخچالی پر از میوه‌های استوایی را می‌توان به امکانات اتاق‌ها اضافه کرد.

رستوران‌های هتل نیز با ارائه انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان هستند. با اقامت در کومو پوینت می‌توانید امکاناتی مانند خدمات اسپا، زمین‌های بازی و استخر ویژه کودکان را در اختیار داشته باشید.

آدرس: ۲۲۵ Moo 7, Pa Klok, Phuket, 83110, Thailand

هتل های پوکت پنج ستاره

کرست ریزورت و پول ویلاز، هتل و اسپا رویال پارادایس، دوآنجیت ریزورت و اسپا و غیره همه و همه را می‌توان بهترین هتل پوکت دانست. با توجه به رقابتی که هتل های پوکت در ارائه خدمات و راضی نگاه داشتن گردشگران در بین خود دارند روز به روز در حال پیشرفت بوده و معرفی یک گزینه در میان ده‌‌ها هتل برتر کاری بسیار دشوار است. تقریبا تمامی هتل های پنج ستاره پوکت با بهترین و به روزترین امکانات تجهیز شده‌اند. نکته آخر اینکه جهت رزرو تور پو.کت و اقامت در هتل های ۵ ستاره این جزیره می‌توانید با همکاذان  ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید