Change Language

بهترین قیمت پرواز چارتر و سیستمی

021-916 900 83

تور ، بلیط ، ویزا ، وقت سفارت ، پیکاپ ویزا

آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز با 18 سال سابقه درخشان

لوگو آژانس هواپیمایی آریا اوج پرواز

 83 900 021-916

به این صفحه امتیاز دهید

مرکز خریدهای استانبول

مرکز خریدهای استانبول

 

طی سال های اخیر سفر به کشور ترکیه در بین مردم ایران رواج بیشتری داشته است. شاید یکی از دلایل سفر به این کشور خوش آب و هوا، وجود برندهای معتبر جهان در کشور ترکیه و به خصوص استانبول باشد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکنه برای شما و همه افرادی که به استانبول سفر می‌کنند پیش بیاد، اینه که از کدام مرکز خریدهای استانبول دیدن کنید یا مهم‌ترین مراکز خرید استانبول کدام مراکز هستند؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی بیشتر با مراکز خرید استانبول تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین مرکز خریدهای استانبول

به طور کلی برای خرید توی شهر استانبول دو گزینه پیش روی شماست، اولی خرید از مراکز خرید و دومی خرید از پاساژ‌‌ها و خیابان‌های شهر استانبول. بیش از 200 مرکز خرید توی شهر استانبول واقع شده که زیباترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در دو بخش اروپایی و آسیایی قرار دارد. در اکثر مرکز خریدهای استانبول امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی فراهم شده که شرایط خوبی رو برای بازدید کنندگان فراهم کرده است. در ادامه قراره با بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای استانبول آشنا بشید.

مرکز خرید استانبول مال (Mall of Istanbul)

مرکز خرید استانبول مال (Mall of Istanbul)

یکی از بزرگترین مرکز خریدهای استانبول، استانبول مال است که شعبه برندهای مهم و معتبر جهان مثل ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی وای کیکی، دکالتون و… را در خود جا داده است. که حدود 350 فروشگاه و بزرگترین شعبه ویکتوریا سیکرت را دارد. مرکز خرید استانبول مال مساحتی حدوده 156 متر مربع و دارای 4 طبقه می باشد.

یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده به نام موی پارک در این مرکز خرید قرار دارد. در استانبول مال می توانید انواع پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، پوشاک کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات، لوازم خانگی و لوازم دیجیتالی و… را خریداری نمایید.

آدرس مرکز خرید استانبول مال: استانبول، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمود بی، استانبول مال

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)

ایستینیه پارک در منطقۀ ایستینیه در ساریر واقع است و 300 فروشگاه دارد. مرکز خرید ایستینیه پارک شاید جزو لوکس‌ترین و گران قیمت ترین مرکز خریدهای استانبول باشد اما بسیاری از برند های قیمت مناسب را هم دارد. این مرکز خرید برندهای محبوبی مثل پرادا، آرمانی، شنل، دیور و برندهای ترکی مانند max mara و زارا را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید  مراکز خرید آلانیا

این مرکز خرید در منطقه‌ای به مساحت 242000 متر مربع دارای انواعی از محوطه های سرباز و سرپوشیده شیشه‌ای است که با الهام از معماری تاریخی ترکیه ساخته شده. 12 سالن سینما دارد که یکی از آنها IMAX 3D است.

سرسبز بودن، سازگاری با محیط زیست، انسان دوستی و توجه به جزئیات به بهترین شکل توصیف کننده خصوصیات ایستینیه پارک هستند. این مرکز خرید دارای سه مرکز جمع آوری ضایعات و جمع آوری ضایعات نفتی است. ویلچر، کمد برای قرار دادن وسایل ارزشمند، ساک کودکان بدون هزینه، و بازگشت مالیات سریع فقط برخی از خدمات هدفمند ارائه شده است.

آدرس ایستینیه پارک: استانبول، ساریر شماره73، ایستینیه باییری کاد

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید واردی استانبول یکی برزگترین و جدیدترین مرکز خریدهای استانبول است که سال 2017 در شمال شهر استانبول افتتاح شده و در جوار جنگل بلگراد قرار گرفته است. در این مرکز خرید که 5 طبقه دارد می‌توانید از مشهورترین برندهای استانبول و جهان مانند پنتی، دسا، مانگو، ماوی، برشکا، زارا، جین ماوی و بسیاری فروشگاه‌های دیگر بازدید کنید.

برای خرید انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی و لوازم‌خانگی، مرکز خرید وادی استانبول از بهترین گزینه‌ها در این شهر است. این مرکز خرید سالن‌های سینما و نمایش دو بعدی و سه‌بعدی نیز دارد.

پاساژ بزرگ وادی استانبول به‌جز تنوع فروشگاه‌ها، فود کورت با غذاهای متنوع ترکی، آسیایی و بین‌المللی نیز دارد. تراس وادی استانبول بخش مسکونی این مجموعه است که شامل هشت برج لوکس و امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و بسیاری تجهیزات دیگر می‌باشد.

پارک وادی استانبول بخش دیگر این مجموعه بزرگ به شمار می‌رود که مساحت آن به حدود ۷۴ هزار متر مربع می‌رسد و بیش از ۸۰۰ آپارتمان در آن قرار دارند. در این مرکز خرید بزرگ یک هتل بین‌المللی پنج ستاره نیز ساخته‌اند که در مجتمع تجاری وادی استانبول قرار دارد.

آدرس وادی استانبول: ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز، پاساژ وادی استانبول

مرکز خرید پالادیوم AVM استانبول

مرکز خرید پالادیوم AVM استانبول

مرکز خرید پالادیوم شامل 5 طبقه، 190 فروشگاه و واقع در قسمت آسیایی شهر استانبول است. در مرکز خرید پالادیوم استانبول رستوران ها و کافی‌شاپ های متعددی وجود دارد که طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی های ترک و بین المللی را به مراجعان ارائه می دهند. اما بد نیست بدانید که تعداد و تنوع کافه و رستوران های این مکان بسیار کمتر از مرکز خرید فروم استانبول است.

بیشتر بخوانید  نکات مهم سفر به آلانیا

به طور کلی می‌توان گفت که اغلب برندهای معروف ترک و بین المللی در این مکان شعبه دارند و جای خوبی برای خرید ادویه و کتاب های انگلیسی و ترکی هم هست. ناگفته نماند که ایرانیان زیادی به مرکز خرید پالادیوم می روند تا یک اسکندر کباب ناب را در رستوران‌های آن میل کنند.

مهمترین بخش سرگرمی مرکز خرید پالادیوم سینمای آن است که 10 سالن دارد و 3 سالن مخصوص فیلم های 3D هستند. بر خلاف اغلب مرکز خریدهای استانبول به ویژه مکان هایی مثل خیابان استقلال، مرکز خرید پالادیوم همواره خلوت است و جو خوبی دارد.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: ترکیه، استانبول، آتاشهیر، خیابان هالک، بارباروس

مرکز خرید متروسیتی (Metrocity)

مرکز خرید متروسیتی (Metrocity)

متروسیتی یکی از مراکز خرید ساده استانبول است که می‌توانید خرید دلچسبی را تجربه کنید، چون اجناس خوب با قیمت مناسبی را پیدا می‌کنید. این مرکز خرید شامل چهار طبقه و 140 فروشگاه در منطقه مالی لونت واقع شده است. از فایبرگلاس پوشانده شده با تفلون برای سقف آن استفاده شده، که سبب روشنایی این مرکز خرید می‌ شود. متروسیتی مستقیما به خط متروی M2 متصل است.

اگر به این مرکز خرید استانبول سر زدین فودکورتش را از دست ندهید. در فودکورت Metrocity یک مغازه وجود دارد که اسکندر کباب می فروشد. اگر غذایش را امتحان کنید حتما دوباره وسوسه می شوید که به این مرکز خرید استانبول سر بزنید.

آدرس مرکز خرید متروسیتی: بویوکدره، پلاک 171،. لونت 1

مرکز خرید کانیون (Kanyon)

مرکز خرید کانیون (Kanyon)

از مهم ترین مراکز خرید اقتصادی در استانبول می‌توان به مرکز خرید کانیون اشاره کرد. شما می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ از بهترین برندهای دنیا لوازم الکترونیکی، لوازم بازی، تجهیزات در حوزه مد و پوشاک را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن و با هزینه بسیار کم محصولات مورد نظر خود را از مغازه های مختلف در این مجموعه خریداری کنید.

مرکز خرید Kanyon شامل چهار طبقه با مساحتی حدوده 37500 متر مربع دارای 160 فروشگاه است. که در بین آنها بهترین برندهای جهان و ترکیه، رستوران ها، کافه ها، مرکز درمانی، باشگاه ورزشی، و سالن سینما مشاهده می‌ شوند. همچنین اولین فروشگاه اپل در اروپایی شرقی در این مرکز خرید واقع شده است. کانیون پاداش بازبینی معماری Cityscape 2006 را در دسته بندی «مراکز تجاری» دریافت کرد.

آدرس مرکز خرید کانیون: استانبول، بویوکدر کاداشی شماره 185

بیشتر بخوانید  مکان های دیدنی بدروم

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را در فروم استانبول پیدا کنید. این مرکز خرید در سال 2009 راه اندازی شد و در یک مساحت 495000 متر مربعی ساخته شده است. در حدود 8000 متر مربع آن با اولین آکواریوم بزرگ Turkuazoo و اولین موزه یخ آن Magic Ice پوشیده شده است.

بخش باقیمانده آن بین فروشگاه های بزرگی مثل IKEA، فروشگاه ورزشی Decathlon، Praktiker، چند فروشگاه فناوری، 62 فروشگاه کفش و لباس داخلی و بین المللی، 15 کافه، 34 رستوران و 10 سالن سینما تقسیم شده است. در این مرکز خرید برای بچه‌ها هم سرگرمی‌های بی‌نظیری مثل پارک ژوراسیک و یک آکواریوم بزرگ با یک دنیا جانوران آبزی دیدنی پیدا می‌شود.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول: استانبول، بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا

مرکز خرید آکمرکز (Akmerkez)

مرکز خرید آکمرکز (Akmerkez)

مرکز خرید آک مرکز در اتیلر واقع است، که در مجاورت منطقه بشیکتاش بوده و یکی از مناطق محبوب در بین برگزیدگان استانبول است. این مرکز خرید استانبول چهار طبقه با تقریبا 250 فروشگاه یک منطقه به مساحت 180000 متر مربع را پوشش می دهد. اینجا می توانید علاوه بر خرید غذاهای رنگارنگ رستوران‌های مجموعه را هم امتحان کنید.

به دلیل وجود خدمات حمل و نقل عمومی از منطقه ها و هتل های مختلف، این مرکز خرید برای توریست ها و مردم محلی به یک اندازه قابل دسترسی است. این فروشگاه در دسامبر 1993 باز شده و بین ساعات 10 صبح تا 10 شب باز است.

آکمرکز در سال 1995 توسط ICSC به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب شد. در سال 1996 این مرکز را به عنوان بهترین مرکز خرید جهان معرفی کردند. به علاوه، این مرکز جایزه طراحی و توسعه بین المللی را دریافت کرد. در سال 2010، Akmerkez جایزه بهترین طراحی داخلی را از جوایز املاک تجاری اروپا دریافت کرد.

آدرس مرکز خرید آکمرکز: اولوش کاداشی، پلاک 3

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برجسته‌ترین مرکز خریدهای استانبول پرداختیم. در سفر به استانبول می‌توانید با توجه به هتل محل اقامت خود، بهترین مرکز خرید را انتخاب کنید. اگر تجربه خرید و گشت‌و گذار در هر یک از این پاساژها و بازارها را دارید، در ادامه می‌توانید با ما به اشتراک بذارید تا بقیه دوستان از نظرات و تجربه های شما استفاده کنند.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت اطلاع از بلیط و تورهای لحظه آخری اطلاعات شماره خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیما و یا تورهای لحظه آخری شماره همراه خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم.

سبد خرید